خبرگزاری کار ایران

دانلود قسمت نهم(9) سریال زخم کاری

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۲۳۴

سریال های تابستانی نمایش خانگی که شاه دسته ی آنها قبله عالم و جیران هستند تنفاوت زیادی با سریال های بهاری دارند. برخلاف فصل بهار که سریال های نمایش خانگی کیفیت بسیار ضعیفی داشتند، در این فصل کودتای نمایش خانگی با سریال های تاریخی حول زندگی ناصرالدین شاه شکل جدیدی به این عرصه می دهد. پیشنهاد می شود سریال ها را از وبسایت دانلود فیلم - زردفیلم دانلود کنید.

قسمت نهم سریال زخم کاری

سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی و این سریال نخستین تجربه سریال سازی مهدویان در شبکه نمایش خانگی است که با سرمایه گذاری فیلیمو آن را کلید زده است. مهدویان با ساخت سریال زخم کاری، اولین تجربه‌ی خود را در ارائه‌ی برای شبکه نمایش خانگی به ثبت رسانده است. این سریال یکی از پربازیگرترین سریال های شبکه نمایش خانگی می باشد که می تواند رکورد سریال های قبلی را بزند در این سریال بازیگرانی همچون جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی و الهه حصاری به ایفای نقش می پردازند.

ژانر : اجتماعی

تاریخ انتشار: 8 مرداد 1400

کارگردان : محمدحسین مهدویان

تهیه کننده: محمدرضا تخت کیشان

بازیگران سریال زخم کاری

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، (با حضور ) کاظم هژیر آزاد، منو چهر علیپور، مه‌لقا باقری، مائده طهماسبی (با هنرمندی ) سیاوش طهمورث اولین سریال محمد حسین مهدویان در شبکه نمایش خانگی است. و بازیگران شاخصی چون جواد عزتی و هانیه توسلی در آن به ایفای نقش پرداخته اند. که در ادامه می توانید قسمت نهم سریال زخم کاری قسمت 9 را با کیفیت عالی و با ترافیک نیم بها دریافت کنید.

برای دانلود  قسمت نهم سریال روی لینک روبرو کلیک کنید: دانلود سریال زخم کاری

سریال قبله عالم

سریال کمدی تاریخی قبله عالم یک مجموعهٔ نمایش خانگی ایرانی در ژانر تاریخی می‌باشد. این سریال دربارهٔ زندگی ناصرالدین‌شاه قاجار است. رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از آغاز فیلمبرداری سریال «قبله عالم» به کارگردانی حامد محمدی در خانه تاریخی طباطبایی‌ها، از اماکن گردشگری تحت نظارت این سازمان خبر داد. ناصر الدین شاه ملقب به قبله عالم در آرزوی دست یافتن به اکسیر آب حیات است. اکسیر توسط طبیب مخصوص تهیه می‌شود، اما با نوشیدن آن حوادثی پدید می ‌آید که دستمایه این اثر کمدی، فانتزی می شود. قبله عالم یک سریال طنز است که برآمده از اتفاق‌ های تاریخی دوران ناصرالدین شاه قاجار می باشد. شنیده ها حاکی از این است که سریال پیرامون دوران قاجار می باشد و احتمالا به حرمسرا های شاهان قاجاری نیز شاید بپردازد!

بازیگران: پژمان بازغی , حامد کمیلی , سام درخشانی , شقایق دهقانی , هادی کاظمی

کارگردان: حامد محمدی

ژانر: کمدی – تاریخی – اجتماعی

برای دانلود سریال روی لینک روبرو کلیک کنید: دانلود سریال قبله عالم

دانلود قسمت نهم(9) سریال زخم کاری

سریال جیران

جیران به کارگردانی حسن فتحی دومین سریال موفق او پس از شهرزاد در نمایش خانگی است.  بازیگرانی که نظیر آن در هیچ مجموعه ای دور هم جمع نشده اند عبارت اند از: امیر جعفری , امیرحسین فتحی , بابک حمیدیان , بهرام رادان , پریناز ایزدیار , رعنا آزادی ور , گلاره عباسی , مریلا زارعی , الهام نامی , پاشا جمالی , رویا تیموریان , ستاره پسیانی , سمیرا حسن پور , غزل شاکری , مهدی پاکدل , نهال دشتی , هومن برق نورد , کتانه افشاری نژاد، مرتضی اسماعیل کاشی، مهدی کوشکی، فاطمه مسعودی‌فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور

بهرام رادان در نقش ناصرالدین شاه، شبنم مقدمی مادر ناصرالدین شاه. روزنامه هفت صبح نوشت: این سریال درباره زندگی ناصرالدین شاه قاجار است و به اتفاق‌هایی بعد از مرگ امیرکبیر می‌پرداز . پیش‌تر اعلام شده بود پری ناز ایزدیار قرار است در نقش جیران، بازی کند. حالا طبق اطلاعات جدیدمشخص شده که فتحی برای نقش ناصرالدین شاه، بهرام رادان را انتخاب کرده است و نقش مهدعلیا (مادر ناصرالدین شاه) را به شبنم مقدمی سپرده است. بابک حمیدیان هم قرار است در نقش ملیجک دربار ناصرالدین شاه بازی کند.

مدیر هنری و طراح لباس: ملک جهان خزاعی

مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران

تصویربرداران: مرتضی درویش‌خانی و شهروز کاووسی

نور پرداز: میلاد واعظی مجد، طراح صحنه: حسن روح پروری

طراح چهره پردازی: سید جلال موسوی

مدیر صدابرداری: امیر عاشق حسینی

تدوین: بابک رضاخانی

برای دانلود سریال روی لینک روبرو کلیک کنید: دانلود سریال جیران

دانلود قسمت نهم(9) سریال زخم کاری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز