خبرگزاری کار ایران

آدرس بازار مبل های تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۴۳۴

جامعه مدرن امروزی سبب گشته که مبلمان، میز غذاخوری و سایر وسایل چوبی به یکی از الزامات دکوراسیبون داخلی منازل تبدیل شود. افزایش گرایش مردم به خرید مبلمان نیز افتتاح بازار مبل‌های مختلف را با خود به همراه داشت. استان تهران، به عنوان پایتخت کشور، بزرگ‌ترین بازار مبل‌ها را در خود جای داده است و همین موضوع نیز سبب گشته که انتخاب بهترین بازار مبل برای خرید لوازم چوبی دشوارتر گردد.

شناخت مشهورترین بازار مبل های تهران می‌تواند منجر به انتخاب مناسب‌ترین گزینه برای سفارش و تهیه مبلمان چوبی شود. اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که شناخت جامعی نسبت به بازار مبل های تهران و آدرس آن‌ها ندارید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا ابتدا اطلاعاتی و سپس آدرس بازار مبل های تهران را با شما در میان بگذاریم.

بهترین بازار مبل های تهران

گفته می‌شود که بهتر است هر کالایی را از مرکز آن خریداری نمایید. مراجعه به مرکز فروش یک کالا برای خرید آن سبب می‌گردد که گزینه‌های بیشتری برای انتخاب داشته باشید و بتوانید بین گزینه‌های مختلف بهترین را با توجه به سلیقه خود و بودجه‌تان انتخاب کنید. برای اینکه بتوانید انتخاب مناسبی از بهترین بازار مبل های تهران داشته باشید لازم است در ابتدا با بهترین بازار مبل های تهران آشنا شوید و سپس با آگاهی به آن بازار مراجعه نمایید. برخی از بهترین بازار مبل های تهران و آدرس آن‌ها را با هم مرور خواهیم کرد:

بازار مبل یافت آباد

بازار مبل یافت آباد را می‌توانیم شناخته شده‌ترین و معروف‌ترین بازار مبل تهران بدانیم. فعالیت برندهای بزرگ، وجود بیش از 8000 فروشگاه و نیز وجود برخی از تولیدی‌ها در این مرکز اصلی‎ترین دلایل محبوبیت بازار مبل یافت آباد به حساب می‌آیند. در این مرکز مبل می‌توانید بهترین مبلمان به سبک‌های مختلف کلاسیک، مجلسی، راحتی و مدرن را با بالاترین کیفیت بیابید. از آن جایی که تنوع در این مرکز مبلمان بسیار بالاست، در زمان شما صرفه‌جویی خواهد شد و می‌توانید در مدت زمان کوتاه‌تری مبلمانی که مد نظر دارید را انتخاب کنید.

یکی از بهترین ویژگی‌های بازار مبل یافت آباد، تنوع قیمتی بسیار بالای محصولات است. در این بازار مبل می‌توانید مبلمانی با قیمت پایین و یا حتی بسیار بالا خریداری نمایید، که اصلی‌ترین دلیل تفاوت قیمت‌ها کیفیت آن‌هاست. پس در نتیجه می‌توانید با توجه به بودجه مد نظر خود، گزینه مناسب را انتخاب نمایید. این بازار با دارا بودن پاساژها و تولیدی‌های بسیار بزرگ، توانسته به یکی از بهترین بازار مبل های تهران بدل شود.

آدرس بازار مبل یافت آباد تهران: تهران، تقاطع بزرگراه آیت ا...سعیدی(جاده ساوه)وخیابان بازار مبل(یافت آباد)

آدرس بازار مبل های تهران

بازار مبل دلاوران

در رده دوم بازار مبل های تهران، بازار مبل دلاوران در شرق تهران قرار می‌گیرد. اگرچه این بازار مبل به لحاظ داشتن پاساژها و تولیدی‌ها کوچک‌تر از بازار مبل یافت آباد است، اما گفته می‌شود که قیمت‌ها در این بازر مبل بسیار مناسب هستند. یکی دیگر از اصلی‌ترین تفاوت‌های بازار مبل دلاوران با بازار مبل یافت آباد در این است که در بازار دلاوران برندهای مشهور مبلمان شعبه ندارند و اکثر فروشگاه‌های این مرکز، تولیدکنندگان و فروشندگان محلی هستند.

آدرس بازار مبل دلاوران: اتوبان رسالت، میدان رسالت، خیابان هنگام، میدان الغدیر

آدرس بازار مبل های تهران

بازار مبل شهرک ولیعصر

اگر از آن دسته افرادی هستید که ترجیح می‌دهید مبلمان خود را از تولیدی‌ها خریداری نمایید، می‌توان گفت که بازار مبل شهرک ولیعصر انتخاب مناسبی برای شماست. شهرک ولیعصر را می‌توانیم یکی از شناخته شده‌ترین مراکز مبلمان در تهران بدانیم که در سال‌ها اخیر با افزایش تنوع تولید مبلمان، محبوبیت آن بیشتر نیز شده است. طبیعتا در این مرکز، قیمت مبلمان مناسب‌تر هستند، زیرا آن‌ها را بدون هیچ واسطه‌ای از تولیدکنندگان خریداری می‌کنید.

در این مرکز علاوه بر خرید مبلمان می‌توانید کالاهای چوبی دیگری از جمله میز غذاخوری و سرویس خواب نیز تهیه نمایید. در این مرکز نیز تنوع مبلمان و سبک‌های مختلف آن بسیار بالاست و دست مشتری را در انتخاب باز می‌گذارد.

آدرس بازار مبل شهرک ولیعصر: منطقه 18 تهران ، محله شهید رجایی ، مفتح شمالی ، خیابان وحدت

بازار مبل چهار دانگه

بازار مبل چهاردانگه را می‌توانیم یکی از مشهورترین مراکز مبلمان و کالاهای چوبی در تهران بدانیم که در شهرک صنعتی چهاردانگه قرار گرفته است. این مجموعه مراکز بزرگ و کوچک تولید و فروش مبلمان را در خود جای داده است که تولیدکنندگان در آن تنوع بسیار بالایی از مبلمان را در اختیار مشتری قرار می‌دهند. تنوع کیفیت در بازار مبل چهاردانگه سبب گشته که تنوع قیمتی نیز در آن بالا باشد و برای مردم با بودجه‌های مختلف گزینه مناسبی باشد. از سویی از آن جایی که رقابت در این بازار مبل بسیار بالاست، کیفیت کالاها نیز افزایش یافته است.

آدرس بازار مبل چهاردانگه: اتوبان آزادگان، حد فاصل بزرگراه تهران و ساوه، بزرگراه تهران قم، خروجی اتوبان سعیدی، شهرک صنعتی چهاردانگه

آدرس بازار مبل های تهران

بازار مبل پاسگاه نعمت آباد

یکی دیگر از بازار مبل های شناخته شده در تهران، بازار مبل پاسگاه نعمت آباد است. در این بازار شما نمی‌توانید مبلمان بسیار لوکس با کیفیت‌های بسیار بالا بیابید، اما می‌توان گفت همین عدم وجود تنوع در این بازار سبب می‌گردد که قیمت‌ها نیز در این مرکز مبل پایین‌تر باشد. اگر می‌خواهید مبلمانی با قیمت مناسب خریداری کنید، بازار مبل پاسگاه نعمت آباد انتخاب مناسبی برای شماست. اما لازم است برای یافتن مبلمان با کیفیت مورد نظر خود، از تمام فروشگاه‌های این مرکز دیدن نمایید.

آدرس بازار مبل پاسگاه نعمت آباد: تهران، بزرگراه کاظمی، جانباز، شاهی شرقی

نکاتی که پیش از مراجعه به بهترین بازار مبل تهران باید بدانید!

حال که با بهترین بازار مبل های تهران و آدرس آن‌ها آشنا شدید لازم است بدانید که پیش از مراجعه به این مراکز باید نکاتی در نظر داشته باشید. به عنوان مثال پیش از هر چیزی باید بدانید که قصد خرید چه سبکی از مبلمان را دارید. مبل کلاسیک، مدرن، راحتی و یا هر سبک دیگری. آگاهی شما می‌تواند سبب گردد که ساده‌تر و در مدت زمان کوتاه‌تری خرید خود را انجام دهید. در ادامه به برخی دیگر از این نکات مهم اشاره خواهیم کرد:

  • درنظر گرفتن اندازه خانه
  • تعیین بودجه مورد نظر برای خرید مبلمان
  • در نظر داشتن هزینه‌های دیگر مانند هزینه‌های ارسال و جابجایی

اگر زمان کافی برای بازدید از مراکز خرید مبلمان را ندارید می توانید به آدرس https://moblomiz.com مراجعه کنید و به صورت آنلاین مدل ها را رویت کنید

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز