خبرگزاری کار ایران

دوره‌های زبان انگلیسی آموزشگاه زبان ایرانیان

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۱۰۵

این کلاس‌ها به شکل آنلاین و نیمه‌خصوصی برگزار خواهند شد. فرزند شما باید در هر هفته دو جلسه و در هر ترم 12 جلسه بر سر کلاس درس حاضر شود. آموزش در این نوع کلاس‌ زبان انگلیسی کودکان بر پایه فلش کارت، کتاب های داستانی و به طور کلی بر اساس آموزش تصویری خواهد بود.

آیا واقعا ارزشش را دارد که از کودکی به فرزندمان آموزش زبان انگلیسی بدهیم؟ می‌توان حدس زد که این سوال برای بسیاری از والدین به یک دغدغه تبدیل شده است. بسیاری از پدرها و مادرها بین دو راهی گیر کرده‌اند و نمی‌دانند فرزندشان را به کلاس زبان کودکان بفرستند یا نه..!! اصلا این زبان چه چیزی دارد که همه از کودکان گرفته تا جوانان و حتی میان‌سالان این همه برای یادگیری‌اش به رقابت افتاده‌اند؟

برای بسیاری از افراد آموزش زبان انگلیسی حتی از نان شب هم واجب‌تر شده است، اما چرا؟ کافیست نگاهی عمیق‌تر به دور و اطرافمان بیاندازیم تا از همه چیز سردرآوریم. اگر در بعد جهانی نگاه کنیم، انگلیسی حرف اول را می‌زند. پس اگر شما هم دوست دارید فرزندتان را به یک کلاس زبان حرفه‌ای بفرستید که جوابدهی بالایی داشته باشد، جای خوبی آمده‌اید.

شاید به یک انگیزه نیاز دارید تا دلبندتان را در این مسیر کمی سخت بی‌اندازید. آگاهی از مزایا یادگیری این زبان آن هم در یک کلاس فوق حرفه‌ای می‌تواند یکی از اتفاق‌های خوب زندگی کوکتان باشد. پس از این شانس استفاده کنید؛ زیرا امروز قرعه به نام شما افتاده است.

 

برای مشاوره یا تعیین سطح رایگان با شماره‌های 02126132159 – 02122810482 در تماس باشید

 

 

مزیت‌های استفاده از کلاس زبان انگلیسی کودکان

اگر تصور می‌کنید آموزش انگلیسی به کودکان خیلی رقابتی شده است، باید بگویم لطفا در سودمندی این رقابت، ذره‌ای شک نکنید. شاید وقتی بدانید چه لطفی در حق فرزند خود می‌کنید، خیلی هم از کار خود راضی و ذوق زده شوید. با نیم نگاهی به مزایای زیر، بهتر می‌توانید درباره این موضوع تصمیم‌گیری کنید.

  • فرصت‌های تحصیل در بهترین دانشگاه‌های دنیا
  • فرصت‌های شغلی فراوان با یادگیری زبان انگلیسی
  • فرصت زندگی در بزرگترین قدرت‌های اقتصادی کره خاکی
  • فرصت تعامل با دنیا و آشنایی با فرهنگ‌های مختلف و متنوع
  • کار با کامپیوتر، اینترنت و فضای مجازی به بهترین شکل
  • یافتن دوستان موفق از سراسر دنیا
  • امکان گسترش تجارت در هر نقطه زمین
  • امکان انجام دورکاری در خانه خود و کسب درآمد به دلار
  • استفاده از مقالات علمی و آموزشی دانشمندان خارجی
  • مطالعه آثار نویسندگان بزرگ دنیا به زبان اصلی

موارد بالا تنها چند مورد از مزیت‌هایی بود که می‌توانید با فرستادن فرزندتان به کلاس زبان انگلیسی کودکان برای او فراهم کنید. اگر او را در مسیر درست بیاندازید، دیگر نگران فردای او نخواهید بود. پس از همین‌جا شروع کنید. اما برای اینکه از این فرصت استفاده کنید، نیاز به کلاس‌های آموزشی و استادانی دارید که در حرفه‌ی خود بی‌نظیر هستند.

دوره‌های زبان انگلیسی آموزشگاه زبان ایرانیان

یک کلاس زبان انگلیسی خوب برای کودکان چه ویژگی‌هایی دارد؟

تحقیقات نشان می‌دهند شروع آموزش زبان انگلیسی از سنین کم، باعث یادگیری بهتر و عمیق‌تر این زبان خواهد شد. پس تنها چیزی که می‌ماند، پیدا کردن بهترین آموزشگاه زبان برای کودک است. اما یک کلاس آموزشی خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد.

  • مدرسین کودک بتوانند بهترین ارتباط را از نظر روانشناسی با کودک برقرار کنند و تفاوت‌های بین کودکان را به خوبی بشناسد.
  • استاد زبان باید بتواند در بهترین حالت کودک را با فضای آموزشی و جو کلاس درگیر کند.
  • کلاس ها تعاملی و خارج از فضای رسمی و خسته کننده بزرگسالان باشد.
  • آموزش همراه بازی و سایر شیوه های اثربخش طبق متد جهانی باشد.
  • استادان آموزشگاه زبان کودکان باید از نظر سطح دانش جزو بهترین‌ها محسوب شوند.
  • تجهیزات کمک آموزشی مناسب سن کودک در آموزشگاه و فضای کلاس فراهم باشد.

آموزشگاه زبان ایرانیان بهترین کلاس زبان انگلیسی کودکان

با توجه به معیارهای بالا، اگر به دنبال یک موسسه آموزشی همه چیز تمام هستید، پیشنهاد ما استفاده از آموزشگاه زبان ایرانیان است. ما این آموزشگاه را در بین صدها موسسه ریز و درشت دیگر انتخاب کرده‌ایم، اما خب برای انتخاب خود هم دلایل قانع‌کننده‌ای داریم.

شعار اصلی این آموزشگاه برای آموزش زبان کودکان، تلفیق بازی و سرگرمی با یادگیری به شکلی اصولی و البته تخصصی است. به شکلی که یکبار برای همیشه از سیر تا پیاز زبان انگلیسی درست مثل زبان مادری در ذهن فرزند شما حک شود. از جمله دوره‌های آموزش زبان انگلیسی کودکان در این موسسه موارد زیر خواهد بود.

1. دوره‌های زبان انگلیسی برای کودکان 7 تا 10 سال

این دوره‌ها به دو شکل ترمیک و خصوصی برگزار می‌شود. در دوره های ترمیک کلاس‌ها به صورت گروهی خواهد بود. هر ترم شامل 12 جلسه است. از طرفی هر ترم یک ماه و نیم به طول می‌انجامد. کودک برای رفتن به سطوح بالا باید بتواند 36 ترم را با موفقیت طی کند.

2. دوره ترمیک زبان برای کودکان 3 تا 7 سال

این کلاس‌ها به شکل آنلاین و نیمه‌خصوصی برگزار خواهند شد. فرزند شما باید در هر هفته دو جلسه و در هر ترم 12 جلسه بر سر کلاس درس حاضر شود. آموزش در این نوع کلاس‌ زبان انگلیسی کودکان بر پایه فلش کارت، کتاب های داستانی و به طور کلی بر اساس آموزش تصویری خواهد بود.

3. مدرسه زبان برای کودکان 3 تا 7 سال

شاید یکی از بهترین انتخاب‌ها برای دلبندتان استفاده از مدرسه زبان باشد. تلفیق آموزش و سرگرمی بدون کمترین احساس خستگی. در اصل مدرسه زبان آموزشگاه زبان ایرانیان، کلاس‌هایی بدون کتاب درسی خواهد بود. متدهای آموزشی این کلاس‌ها بر پایه صوت و تصویر است.

در این کلاس کودکان با شعر و داستان و تماشای کارتن با زبان انگلیسی مثل زبان مادری درگیر خواهند شد. این کلاس‌ها طی 6 ترم 1 ماهه برگزار خواهد شد. در هر ماه فرزند شما باید حدود 20 روز را فعال باشد و در هر روز دو مرتبه سر کلاس حاضر شود. این کلاس‌ها در هر جلسه یک ساعت و نیم زمان می‌برند.

دوره‌های زبان انگلیسی آموزشگاه زبان ایرانیان

شما چی فکر می‌کنید؟

مشاهده کردید که زبان انگلیسی تا چه حد برای زندگی و آینده فرزندانمان ضرورت دارد. پس باید تا فرصت هست شرایط را برای کودک خود مهیا کنید؛ زیرا گفته می‌شود بهترین زمان آموزش و یادگیری هر زبانی قبل در سنین کودکی و مهم‌تر از آن قبل از سن مدرسه است. پس می‌توانید همین حالا آموزش فرزند خود را با معروف‌ترین آموزشگاه زبان تهران شروع کنید. یقینا موسسه‌ای که انواع کلاس زبان انگلیسی کودکان را با توجه با رده‌بندی سنی متفاوت ساپورت می‌کند و سطح بالای رضایت زبان‌آموزان را دارد، بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز