خبرگزاری کار ایران

دانلود سریال ملکه گدایان فصل دوم قسمت 9 نهم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۹۵۶

برای شما دانلود سریال ملکه گدایان فصل دوم قسمت 9 را آماده کرده ایم که در ادامه می توانید به دانلود سریال ملکه گدایان فصل 2 دوم ۲ قسمت ۹ نهم با کیفیت عالی بپردازید.

 

سریال ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. و داستان بسیار جذابی داره و تا اینجا مورد استقبال مخاطبین نیز قرار گرفته است که در ادامه می توانید به دانلود قسمت 9 فصل 2 ملکه گدایان فصل دوم قسمت نهم بپردازید.

خلاصه سریال ملکه گدایان 2 قسمت 9

افرا و فرهاد، وصالی بعد از بیست سال …!

برای دانلود قسمت 9 سریال ملکه گدایان فصل دوم به لینک زیر مراجعه کنید:

دانلود سریال ملکه گدایان فصل دوم قسمت 9

◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉

دانلود سریال ملکه گدایان فصل دوم قسمت 9 نهم

 

بازیگران سریال ملکه گدایان

در این سریال بازیگران نام آشنایی چون رویا نونهالی و مریم زارعی و باران کوثری، پانته آ بهرام، آرمان درویش، محمدرضا غفاری، رضا بهبودی، الهام کردا، فرزاد فرزین، عرفان ناصری، فاطمه نیشابوری، نسیم اکبری و ... به هنرمندی پرداخته‌اند..

خلاصه داستان

در خلاصه سریال ملکه گدایان  آمده است که  “امروزِ تو، می تونه فردای من باشه … هیچ کس از سرنوشت خبر نداره….حتی شما…” .  داستان سریال ملکه گدایان نمایش زندگی کودکان کار و باندهای مافیا که از این کودکان سوءاستفاده می کنند .

بیوگرافی الهام کردا

الهام کردا (زاده ۱۷ آذر ۱۳۵۷) بازیگر و کارگردان تئاتر ایرانی است. او کارشناسی خود را در رشته طراحی صحنه دریافت کرده و از سال ۱۳۸۰ فعالیت در تئاتر را آغاز کرد؛ و بیش از ۲۰ سال است که به فعالیت در زمینهٔ نمایش و بازیگری مشغول است. کردا در فیلم های سینمایی رگ خواب، به دنیا آمدن، ارغوان، فرشته ها با هم می آیند، بلوک۹ خروجی۲، ملبورن، حوض نقاشی و برف روی کاج ها نقش آفرینی داشته است. الهام کردا همسر سعید چنگیزیان بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون میباشد. سعید چنگیزیان بازیگر سریال گاهی به پشت سر نگاه کن متولد 1356 در سمنان است. وی فارغ التحصیل رشته کارگردانی از دانشگاه سینما و تئاتر است. سعید چنگیزیان از جمله بازیگران فعال و درجه یک تئاتر است که کارهای درخشانی در عرصه بازی در صحنه دارد مثل تن تن و راز قصر مونداس، باغ آلبالو و غیره و این روزها در نقش اصلی نمایش ستوان آینیشمور حسن معجونی بازی متفاوتی ارائه کرده است.

امیدوارم از دانلود سریال ملکه گدایان 2 فصل دوم قسمت 9 نهم رضایت داشته باشید.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز