خبرگزاری کار ایران

راهنمای خرید دستگاه پر کن مایعات غلیظ و رقیق

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۶۳۱

کیان صنعت به عنوان یکی از تولید کننده های ماشین آلات صنعتی با تولید انواع دستگاه پرکن مدرن و با کیفیت گامی موثر در جهت ایجاد روش های نوین بسته بندی در ایران برداشته است.

در صنایع مختلف نیاز است تا مواد و مایعات با سرعت بالا بسته بندی و روانه بازار شوند. برای بسته بندی انواع مایعات بصورت صنعتی از انواع  دستگاه پرکن مایعات استفاده می شود.

این ماشین آلات صنعتی به دو دسته دستگاه پرکن مایعات غلیظ و رقیق تقسیم می شوند.

همان طور که از نام این دو دستگاه مشخص می باشد، پرکن مایعات غلیظ برای پرکردن انواع مواد با ویسکوزیته یا غلظت بالا مانند:ژل، رب، عسل، گریس و غیره مورد استفاده قرار می گیرد و دستگاه پرکن مایعات رقیق برای موادی با غلظت کمتر، مانند آب، نوشابه، دوغ و .....

دستگاه پرکن مایعات غلیظ

یکی از مهم ترین ماشین آلات صنعتی که در هنگام بسته بندی تولیدات کارخانه ای بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، پرکن مایعات غلیظ می باشد. این دستگاه با سرعت عمل و دقت بالا کار بسته بندی را انجام می دهد. پرکن مایعات غلیظ موجب می گردد تا علاوه بر افزایش سرعت عمل بسته بندی و افزایش بهره وری، صرفه جویی نیز به عمل آید و از هدر رفتن محصولات در هنگام بسته بندی جلوگیری شود. موادی که دارای گرانروی یا ویسکوزیته بالایی هستند به کمک این دستگاه پر می شوند.

برای ساخت دستگاه پرکن مایعات غلیظ نسبت به نوع نیاز مشتری و شکل ظاهری دستگاه های مختلفی قابل ساخت است. برای ساخت این دستگاه اطلاعات زیادی مانند نوع محصول، ابعاد بسته بندی و ظرفیت تولید مورد نیاز است تا دستگاه تولید شده کاملا مطابق با نیاز های خریدار باشد.

کیان صنعت به عنوان یکی از تولید کننده های ماشین آلات صنعتی با تولید انواع دستگاه پرکن مدرن و با کیفیت گامی موثر در جهت ایجاد روش های نوین بسته بندی در ایران برداشته است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ماشین سازی کیان صنعت تماس بگیرید. 09199613987

انواع پرکن مایعات غلیظ

راهنمای خرید دستگاه پر کن مایعات غلیظ و رقیق

همان طور که اشاره شد دستگاه های پرکن بسته به نوع محصول دارای دسته بندی متعددی هستند. ممکن است بتوان با یک دستگاه انواع مختلف محصول را بسته بندی نمود ولی برای اطمینان هنگام خرید حتما با فروشندگان مشورت نمایید. از انواع دستگاه پرکن مایعات غلیظ می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  •  دستگاه پرکن چسب
  •  پرکن گریس
  •  پرکن رب
  •  پرکن عسل
  • و...

دستگاه پرکن چسب 123 از مهم ترین و با کیفیت ترین دستگاه های پرکن تولیدی در کیان صنعت می باشد. این دستگاه پرکن در دو نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تولید و روانه بازار می شود. پرکن چسب باید دارای یک سری ویژگی ها و تکونولوژی های خاص باشد تا بتواند مایعاتی با غلظت چسب را بسته بندی نماید.

همچنین انواع دستگاه پرکن بر حسب تکنولوژی ساخت به سه دسته:

  1.  دستگاه پرکن مایعات اتومات
  2. پرکن مایعات نیمه اتوماتیک 
  3. پرکن دستی

تقسیم بندی می شوند.

 

دستگاه پرکن مایعات رقیق

این دستگاه هم برای بسته بندی انواع مایعات با غلظت و ویسکوزیته پایین مورد استفاده قرار می گیرند. به طور کل مایعات رقیق، مایعاتی هستند که ویسکوزیته آن ها کمتر از روغن زیتون است. این دستگاه ها بر حسب نیاز مشتری به صورت تک نازل، دو، چهار و شش نازل طراحی و تولید می شوند.

مکانیسم عملکرد پرکن مایعات رقیق یا همان پرکن ثقلی بسیار ساده است بدین صورت که با ریختن محصول به داخل مخزنی که در بالای دستگاه قرار دارد و باز شدن نازل مخزن محصول به سمت پایین جاری میشود و ظرف ها را پر می نماید.

به منظور جلوگیری از کف کردن مایعات در هنگام تزریق داخل ظرف، نازل از کف ظرف شروع به پرکردن می کند و با سرعت ثابتی به سمت بالا حرکت می کند .

دستگاه پرکن سیلندر پیستونی

دستگاه پرکن سیلندر پیستونی برای پرکردن انواع مایعات غلیظ و نمیه غلیظ مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین اگر یک مایع رقیق در هنگام پرشدن کف نکند باز هم می توان از این دستگاه برای بسته بندی استفاده نمود. این دستگاه در دو مدل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک طراحی، تولید و روانه بازار می شود. همچنین به دلیل ساختار و عملکرد ساده می توان از این دستگاه پرکن در کارگاه های کوچک و حتی خانگی استفاده نمود.

پرکن مایعات خطی

روش عملکرد دستگاه پرکن مایعات خطی بدین صورت است که ظروف بسته بندی در یک خط در امتداد سیستم نوار نقاله قرار می گیرند. این دستگاه پرکن مایعات، می تواند محصولات مایع، نیمه مایع در اندازه ها و شکل های مختلف ظروف را پشتیبانی نماید. پرکن مایعات خطی مناسب برای کسب و کارهای کوچک و متوسط هستند. در بسته بندی محصولات مواد غذایی، لبنیات و محصولات آرایشی و بهداشتی می توان پر کن مایعات خطی استفاده کرد.

پرکن مایعات روتاری

در دستگاه پرکن مایعات روتاری، ظرف های بسته بندی در گروه ها و مسیر های مختلف بصورت دایره ای حرکت می کنند در هر ایستگاه یک پروسه از امر بسته بندی مانند پرنمودن، آبکاری و درب گذاری صورت می پذیرد. این دستگاه از جمله مهم ترین تجهیزات یک کارگاه تولیدی و یا کارخانه به شمار می رود.

راهنمای خرید دستگاه پر کن مایعات غلیظ و رقیق

دستگاه تیوپ پرکن

علاوه بر دستگاه های پرکن مایعات، ماشین آلات دیگر نیز در کیان صنعت تولید می شوند. این دستگاه به منظور پرکردن انواع محصولات که داخل تیوپ بسته بندی می شوند مورد استفاده قرار می گیرد و به تیوپ پرکن معروف هستند و بیشتر در صنایع آرایشی، بهداشتی و غذایی مورد استفاده قرار می گیرند. دستگاه های پرکن تیوپ برای پرکردن انواع محصولات با غلظت بالا مورد استفاده قرار می گیرند. در دستگاه پرکن تیوپ نیمه اتوماتیک از یک اپراتور برای اداره امور استفاده می شود. این نوع دستگاه بیشتر برای کارگاه های کوچک و خانگی مناسب می باشد. نوع اتوماتیک تیوپ پرکن بدون دخالت انسال و به صورت کاملا استاندارد به کار بسته بندی می پردازد و در کارخانه های صنعتی بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. سرعت بسته بندی مهم ترین تفاوت بین دو نوع اتومات و نیمه اتومات تیوپ پرکن می باشد.

دستگاه اسپری پرکن

از دیگر محصولات پرطرفدار کیان صنعت، می توان از دستگاه اسپری پرکن نام برد همچنین از پرفروش ترین دستگاه های اسپری پرکن می توان به، پرکن اسپری زعفران، گاز، خوش بوکننده اشاره داشت. این دستگاه نیز در دو نوع خودکار و نیمه خودکار تولید می شوند و همان طور که می دانید تفاوت این دو دستگاه در سرعت و استفاده و یا عدم استفاده از نیروی انسانی می باشدو البته تفاوت دیگر در قیمت این دو نوع دستگاه می باشد که به طبع دستگاه اسپری پرکن اتوماتیک از نوع نیمه اتوماتیک آن گران تر است. خطای انسانی در نوع اتومات صفر است و با دقت بسیاری کار بسته بندی صورت می گیرد.

برای خرید انواع دستگاه پرکن با بهترین قیمت و کیفیت با ماشین سازی کیان صنعت تماس بگیرید. 09199613987   

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز