خبرگزاری کار ایران

چطور میشه دانلود رایگان بازی های پولی آیفون رو تجربه کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۵۶۹

یکی از بزرگترین چالش‌هایی که ممکن است کاربران iOS داشته باشند، دانلود بازی‌های پولی آیفون است.  چراکه بازی‌های معروف بسیاری مثل ماین کرافت و لیمبو هستند که به خاطر پولی بودن و دردسرهای پرداخت دلاری نمی‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. اگر هم روشی برای پرداخت آن‌ها پیدا کنید، قطعا پرداخت آن‌ها به هیچ عنوان به صرفه نیست. اما واقعا چطور میشه که دانلود رایگان بازی های پولی آیفون رو تجربه کنیم؟ در این مقاله ما به شما روشی پیشنهاد می‌کنیم که بتوانید این بازی‌های جذاب را دانلود کنید و لذت ببرید.

استفاده از اپ استور ایرانی

یکی از بهترین روش‌هایی که می‌توانید برای دانلود بازی‌های پولی به صورت رایگان استفاده کنید، استفاده از یک اپ استور ایرانی مثل آی‌اپس است. این اپ استور بازی و برنامه‌های پولی بسیاری را در اختیار شما کاربران iOS قرار داده و دیگر لازم نیست برای نصب آن‌ها مجددا هزینه پرداخت کنید.

دانلود رایگان بازی‌های اپل آرکید

همانطور که می‌دانید کمپانی اپل در اپ استور بازی‌هایی را تحت عنوان اپل آرکید در اختیار کاربران آیفون قرارداده که برای استفاده از آن‌ها باید ماهیانه 4.99 دلار پرداخت کنید. خرید اشتراک اپل آرکید برای شما کاربران ایرانی هم دردسرهای پرداخت ارزی را به همراه دارد و هم به صرفه نیست. اما شما می‌توانید با اکانت آی‌اپس هم به بازی‌های اپل آرکید دسترسی داشته باشید تا بدون نیاز به خرید اکانت ماهانه، آن‌ها را روی آیفون یا آیپد خود نصب کنید و لذت ببرید.

امکان درخواست بازی و اپلیکیشن

استفاده از آی‌اپس برای دانلود بازیهای پولی آیفون بهترین روش است. چراکه علاوه ‌بر همه‌ی این‌ها، شما اگر برنامه‌ یا بازی بخواهید که در آی‌اپس موجود نباشد، می‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و در قسمت درخواست اپلیکیشن، برنامه‌ای که می‌خواهید را به کارشناسان آی‌اپس اعلام کنید و نهایتا تا 3 روز بازی درخواستی خود را تحویل بگیرید.

بدون نیاز به اپل آیدی

با اپ استورایرانی آی‌اپس، دیگر لازم نیست برای دانلود اپلیکیشن‌های iOS، اپل آیدی یا گیفت کارت داشته باشید. شما می‌توانید بدون دردسرهای پرداخت دلاری، برنامه و بازی ها را بر روی آیفون و آیپد خودتان داشته باشید و لذت ببرید.

نتیجه گیری

دانلود بازی های پولی آیفون به صورت رایگان برای شما کاربران آیفون به راحتی از این طریق امکان پذیر است. البته اگر شما هم دوست دارید از آی‌اپس استفاده کنید، باید بدانید که در این اپ استور ایرانی شما می‌توانید در هر زمان که بخواهید با پشتیبانی همیشه در دسترس آن، از طریق چت آنلاین و یا تماس تلفنی در ارتباط باشید و سوالات و ابهامات خود را با کارشناسان در میان بگذارید. روی هم رفته شما می‌توانید به راحتی iApps را جایگزین App store کنید تا به راحتی بازیهای پولی آیفون را به صورت رایگان دانلود و نصب کنید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز