خبرگزاری کار ایران

صفر تا 100 تجهیز سالن کنفرانس

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۵۶۵

شرکت مهندسی نوآوران تحقیق جهت‌ تجهیز سالن کنفرانس، نکات و مشخصه‌های بسیار مهم و تاثیرگذاری را از ابتدای پروژه ارزیابی کرده و برای تحقق آن‌ها، راهکارها و تجهیزات مناسبی را ارائه ‌می‌دهد.

در ادامه، مهمترین مشخصه‌هایی که تاثیر بسزایی در تجهیز یک سالن کنفرانس با بازدهی بالا‌ را دارند، مورد بررسی قرار داده و ۰ تا ۱۰۰ نحوه طراحی و تجهیز سالن کنفرانس به روز و پیشرفته را به شما معرفی ‌می‌کنیم.

به طور کلی، طراحی و تجهیز سالن کنفرانس در چهار مرحله انجام ‌می‌گیرد:

مرحله اول: مشاوره و بازدید حضوری

مشاوره و بازدید حضوری، اولین قدم برای تجهیز سالن کنفرانس می‌باشد. زمانیکه مشتری، درخواستی جهت تجهیز سالن کنفرانس خود ‌می‌دهد باید مشخصه‌های ابتدایی برای اجرای زیرساخت‌ها از قبیل مشخص شدن مسیرهای کابل کشی، لوله گذاری و غیره به طور کامل ارزیابی شود تا بتوان با توجه به امکانات و زیرساخت‌های موجود، بهترین سیستم کنفرانس و تجهیزات را برای سالن کنفرانس در نظر گرفت.

به طور کلی، در جلسه مشاوره و بازدید حضوری دو مرحله بسیار مهم انجام ‌می‌گیرد:

  1. بررسی زیرساخت‌های مورد نیاز در محل پروژه
  2. طراحی سالن و نحوه چیدمان تجهیزات صوتی و تصویری سالن کنفرانس

زیرساخت‌های مورد نیاز پروژه سیستم کنفرانس

برخی از مهمترین استانداردهایی که باید در زمینه زیرساخت‌های مورد نیاز سالن کنفرانس مورد توجه قرار گیرد شامل زیرساخت‌های برق، دکوراتیو و المان‌های مربوط به استانداردهای صوتی است که به طور کامل باید در سالن رعایت شود.

زیرساخت برق

مهمترین نکته، مجهز بودن سالن، به برق استاندار است که علاوه بر ارت ( Earth )، دارای نوسان زیادی نباشد. در صورت وجود نوسانات برق، ‌می‌بایست در ورودی برق سالن، از استبلایزر برای نوسان‌گیری برق استفاده شود تا برق تامین شده برای تجهیزات سالن کنفرانس، استاندارد شده و آسیبی به تجهیزات برقی وارد نگردد.

تجهیزات دکوراتیو و آکوستیک

استاندارد بودن دکوراتیو و آکوستیک سالن از فاکتور‌های دیگری است که روی تجهیز یک سالن کنفرانس حرفه ای تاثیرگذار است.

کفپوش سالن، به عنوان اصلی ترین تجهیزات دکوراتیو با توجه به اهمیتی که در اجرای پروژه و کارکرد دستگاه‌ها دارد، بهتر است حتما از استاندارد آنتی استاتیک برخوردار باشد. رعایت نکردن این استانداردها در زیرساخت‌های سالن کنفرانس، مشکلات و اختلالات متعددی در کارکرد تجهیزات سالن کنفرانس به وجود خواهند آورد.

از لحاظ استانداردهای آکوستیک نیز توصیه می‌شود از جاذب‌های صوت استفاده شود که تاثیر قابل توجهی روی افزایش کیفیت خروجی صدا خواهد داشت.‌

نورپردازی

نورپردازی سالن کنفرانس، از دیگر مشخصه‌هایی است که بر کیفیت تصویربرداری و ذخیره سازی تصاویر جلسات و همچنین کیفیت تصاویر حین برقراری ارتباط صوتی و تصویری از طریق ویدئو کنفرانس با سایر نقاط خارج از سالن کنفرانس، تاثیرگذار خواهد بود.

مرحله دوم: طراحی سالن و نحوه چیدمان تجهیزات سالن کنفرانس

نکته حائز اهمیت دیگر پیش از شروع پروژه، مشخص کردن طراحی سالن و نحوه تجهیزات می‌باشد. در این مرحله، مشاور یا کارشناس حرفه ای ما، محل‌های لوله گذاری و کنده کاری‌های مورد نیاز متناسب با طراحی سالن مورد نظر را مشخص ‌می‌کند تا در روند کار خللی وارد نشود و پروژه به سرعت تکمیل شود.

این طراحی طبق چیدمان سالن و مسیر‌های مشخص شده برای کابل کشی‌ها، نیاز یا عدم نیاز به اتاق کنترل و مشخصه‌های فنی و تخصصی دیگر صورت ‌می‌پذیرد. در این مرحله، مواردی از قبیل دیوار کوب‌ها، طراحی سقف و میز کنفرانس، محاسبات کابل‌ها و تجهیزات جانبی صوتی و تصویری و همچنین سیستم کنفرانس برای تجهیز سالن در نظر گرفته ‌می‌شود. پس از اتمام کار طراحی سالن، پروسه نصب و راه اندازی شروع ‌می‌شود.

 به علاوه در صورتی که مشتریان قصد مدیریت هوشمند سالن کنفرانس را داشته باشند، سیستم‌ها و تجهیزات مرتبط، توسط کارشناسان ما به آن‌ها پیشنهاد شده و در صورت تمایل به اجرای هر یک از این موارد، برآورد هزینه انجام شده و با جزئیات کامل اعلام ‌می‌گردد. برخی از مواردی که در مدیریت هوشمند جلسات امکان‌پذیر می‌باشد عبارتند از :

  • شروع و اتمام کار تجهیزات سالن به صورت اتوماتیک
  • باز و بسته شدن اتوماتیک پرده نمایش
  • پایین و بالا رفتن لیفت مانیتورها
  • خاموش و روشن شدن سیستم‌های کنفرانس و نور پردازی سالن

صفر تا 100 تجهیز سالن کنفرانس

مرحله سوم: نصب و راه اندازی تجهیزات سالن کنفرانس بعد از خرید

پس از خرید سیستم کنفرانس و اتمام مراحل فوق، گروه فنی شرکت وارد عمل شده و پروسه نصب و راه‌اندازی سیستم‌های کنفرانس و تجهیزات جانبی مورد نیاز و موارد درخواست شده بر اساس طراحی‌های از پیش انجام شده، صورت می‌پذیرد.

عملیات نصب معمولا به ترتیب زیر انجام ‌می‌شود:

  1. نصب تجهیزات صوتی و جانبی و سیستم کنفرانس‌ رومیزی
  2. نصب تجهیزات تصویر برداری و نمایش تصویر

نصب و راه اندازی تجهیزات سالن کنفرانس، دقیقا مطابق با طراحی‌های از پیش تعیین شده در اجرای پروژه صورت ‌می‌گیرد، مگر اینکه طبق درخواست کارفرما در حین اجرای پروژه، مورد یا مواردی نیاز به تغییرات داشته باشند.

مرحله چهارم: تست، تحویل و آموزش تجهیزات نصب شده

پس از اتمام مرحله نصب، کلیه تجهیزات در سالن کنفرانس تست شده و به مشتری تحویل داده می‌شود و از همین زمان، گارانتی سیستم‌های کنفرانس توسط شرکت نوآوران تحقیق شروع ‌می‌شود. پس از اطمینان از کارکرد صحیح تما‌می‌تجهیزات، کارشناسان ما، آموزش‌های لازم را به فرد یا افراد مسئول سالن کنفرانس مورد نظر، جهت استفاده از تجهیزات را ‌می‌دهند.

سخن پایانی

مدت زمان مورد نیاز برای نصب تجهیزات سالن کنفرانس، در مرحله مشاوره بر اساس ابعاد و اندازه پروژه و حجم کار مورد نیاز برای اجرای طراحی ها و تامین زیرساخت ها در سالن مورد نظر، مشخص ‌می‌شود و این مدت زمان ممکن است از چند روز تا چند هفته زمان‌ ببرد.

تمام تلاش تیم تخصصی و حرفه ای شرکت مهندسی نوآوران تحقیق بر این هدف متمرکز است که بهترین خدمات را در کوتاهترین زمان ممکن برای تجهیز سالن کنفرانس شما به کار گیرد. برای استفاده از مشاوره رایگان کارشناسان ما ‌می‌توانید با شماره‌های 42981 – 021 تماس حاصل فرمایید و یا از وبسایت ما با آدرس www.noavaran-eng.com دیدن فرمایید. همچنین ‌می‌توانید با جستجوی سیستم کنفرانس نوآوران تحقیق از طریق موتورهای جستجو مستقیما وارد صفحه مربوط به تجهیزات صوتی و تصویری سالن‌های کنفرانس شده و از محصولات و خدمات ما بهره‌مند شوید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز