خبرگزاری کار ایران

خرید آیفون تصویری از بهترین برندها

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۵۵۴

در این مقاله قصد داریم به بررسی بهترین آیفون تصویری بپردازیم در واقع با مطالعه این مقاله با بهترین برند های آیفون تصویری آشنا خواهید شد و این به شما در خرید آیفون تصویری بسیار کمک خواهد کرد. در نتیجه در ادامه مطلب همراه ما باشید.

امروزه به دلیل تغییر سبک مردم از خانه های حیاط دار به آپارتمان نشینی ، استفاده از آیفون تصویری و تجهیزات آن بیشتر از قبل مورد نیاز می باشد . درب بازکن های تصویری یکی از وسایل ضروری ساکنین ساختمان های مسکونی است و کاربرد فراوانی دارد به همین دلیل است که شرکت های تولید بسیاری در زمینه طراحی و تولید آیفون های تصویری فعالیت دارند. این حجم وسیع از برند ها به طور حتم موجب سردرگمی افراد در هنگام خرید آیفون تصویری می شود و به همین دلیل خرید را کمی دشوار می کند اما دیگر نگران نباشید زیرا در این مقاله سه برند برتر آیفون تصویری را مورد بررسی قرار می دهیم و آشنایی شما با این برند ها باعث می شود تا خرید آسان تری داشته باشید .

قابلیت های یک آیفون تصویری مناسب

انتقال تصویر فرد تماس گیرنده برای واحد

قابلیت ضبط فیلم و عکس فرد تماس گیرنده

در برخی از مدل های قابلیت ضبط صدا هم دارد

ارتباط صوتی میان واحد ها و توانایی ارتباط با بخش نگهبانی و باز کردن درب پارکینگ

قابلیت انتقال زنگ واحد خود بر روی زنگ همسایه

امکان به کار گیری از آن برای بیش از یک درب ورودی و چندین دوربین مدار بسته  سایر قابلیت ها

انواع آیفون تصویری

آیفون های تصویری دو نوع رنگی و سیاه و سفید می باشد به طور کلی آیفون های تصویری به سه دسته تقسیم می شود.

آیفون تصویری با حافظه داخلی

آیفون تصویری با اتصال به مموری

آیفون تصویری با اتصال به ماژول حافظه

در هنگام خرید آیفون تصویری باید چه پارامتر هایی توجه کنیم؟

سایز نمایشگر آیفون تصویری که از 2 اینچ تا 10 اینچ در بازار موجود می باشد

قابلیت برقراری تماس زمانی که شما در منزل قرار ندارید

قابلیت زنگ خوردن واحد مشخص شده در صورت نبود شما ر منزل

امکان برقراری تماس صوتی با واحد نگهبانی

قابلیت باز کردن درب پارکینگ

قابلیت ضبط فیلم و صوت

دارای حافظه داخلی و خارجی برای ضبط فیلم و عکس

آشنایی با برترین برند های آیفون تصویری

از آنجایی که برند های متنوع و زیادی در زمینه آیفون تصویری موجود است ، یکی از چالش هایی که در هنگام خرید آیفون تصویری مواجه می شویم این است که ، کدام برند را انتخاب کنیم . با خواندن این مقاله دیگر با این چالش مواجه نخواهید شد .

آیفون تصویری سیماران

کمپانی صنایع الکترونیک سیماران در سال 1350 فعالیت خود را آغاز کرد. در واقع این مجموعه اولین تولید کننده لوازم آنتن مرکزی، دزدگیر اماکن، درب بازکن صوتی و تصویری ، UPS ، درب های اتوماتیک ،  سیستم های اعلام حریق ، روشنایی و دوربین های مدار بسته در کشور می باشد . محصولات سیماران بسیار کاربر پسند هستند و برند آیفون تصویری سیماران از برند های محبوب در بازار می باشد .

آیفون تصویری سیماران دارای سیستم چهار سیمه می باشد و در دو مدل بدون حافظه و با حافظه تولید می شود.  درب بازکن های تولیدی کمپانی سیماران از ظاهر زیبایی برخوردار هستند و پاسخگوی تمام نیاز های کاربران می باشند . محصولات این کمپانی دارای گارانتی می باشد و به طور معمول آیفون های تصویری سیماران دارای سی ماه گارانتی می باشد . برای خرید راحت و ایمن می توانید به سها ای شاپ مراجعه کرده و تمام مدل های آیفون تصویری سیماران را مشاهده کنید .

آیفون تصویری تکنما

خرید آیفون تصویری از بهترین برندها

شرکت ارتباط سازان پیشرو تکنما در سال 1380 فعالیت خود را در زمینه تولید درب باز کن های تصویری آغاز کرد . این برند در حال حاظر یکی از بزرگترین مجموعه های تولیدی در زمینه تولید آیفون های تصویری می باشد. محصولات این کمپانی شامل : انواع آیفون تصویری ارتباط داخلی ، آیفون تصویری  حافظه دار ، آیفون تصویری ساده ، جک برقی پارکینگ ، دوربین مدار بسته می باشد .

آیفون تصویری تکنما برای ساختمان با تعداد واحد بالا بسیار مناسب است . در واقع مانیتور های این محصول قابلیت ارتباط با همه واحد ها و واحد نگهبانی را دارد ، در برخی از مدل های آیفون تصویری امکان اتصال به دو پنل یا دو دوربین را دارد و حتی می تواند تماس را به یک واحد دیگر انتقال دهد .

آیفون تصویری سوزوکی

خرید آیفون تصویری از بهترین برندها

کمپانی سوزوکی در سال 1909 در ژاپن تاسیس شد . در واقع این شرکت یکی از برترین ها در آسیای شرقی و خاورمیانه می باشد . دفتر خاورمیانه این برند در ایران می باشد و از محصولات با کیفیتی برخوردار است .

آیفون تصویری سوزوکی در طرح و اندازه های مختلفی مانند 4.3 اینچ و 7 اینچ وارد بازار شد . همچنین نوع جدیدی از آیفون های تصویری سوزوکی وارد بازار شده است که دارای صفحه نمایش لمسی است و از تکنولوژی LED-TFT برخوردار است . همچنین این آیفون های تصویری این برند از تجهیزات نصب بسیار با کیفیتی برخوردار هستند و به صورت موازی و سری نصب می گردند.

کلام آخر

سه برند برتر و محبوب را در این مقاله مورد بررسی قرار دادیم و با خواند این مطلب دیگر در برابر حجم وسیعی از برند ها دچار سردرگمی نخواهید شد و خرید برای شما آسان تر خواهد شد . هر کدام از این برند ها دارای قابلیت و امکانات ویژه ایی می باشند و با توجه به نیاز خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید

صنایع الکترونیک سها یکی از بزرگترین مراجع پخش ، نصب و پشتیبانی سیستم های حفاظتی و امنیتی در ایران عزیز است .

برای تماس با ما میتوانید از شماره های پایین استفاده نمایید :

026-32541506 | 026-32541507

026-32539800 | 026-32547680

026-32542350 | 026-32540931

با سپاس از وقتی که برای مطالعه این مقاله گذاشتید.

نویسنده : واحد تحقیق و توسعه سها ای شاپ – ملیکا حسینی

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز