خبرگزاری کار ایران

تدریس خصوصی سوم در مدرسه احسان چگونه است؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۶۶۳

پیدا کردن یک مدرسه پسرانه که بتوانید با خیال راحت فرزند خود را به کادر آموزشی آن بسپارید، به مراتب خیلی سخت‌تر از مدرسه دخترانه است. می‌پرسید چرا؟ عموما پسران در دوره ابتدایی نسبت به دختران شیطنت‌های بیشتری دارند. این موضوع تا حد زیادی باعث کاهش تمرکز، افزایش حواسپرتی و عدم علاقه به مطالعه و درس در پسران می‌شود.

 بنابراین شما برای پسران حداقل در دوره ابتدایی به مدرسه‌ای نیاز دارید که بتواند این ویژگی‌ها را در کودکتان کنترل کند تا به درس و تحصیلش آسیبی وارد نشود. اما کدام مدرسه برای چنین دانش‌آموزانی گزینه مناسبی است؟

با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا یکی از بهترین مدارس پسرانه و راهکارهای ورود به این مدرسه را به شما معرفی کنیم.

مدرسه احسان تهران؛ مدرسه‌ای برای همه پسران

مدرسه پسرانه احسان اولین بار فعالیتش را در سال 1369 آغاز کرد. این مدرسه که در سال‌های اول کار خود تنها برای پسران دوره متوسطه اول بود، توانست بعد از 3 سال شعبه دوره متوسطه دوم را هم تاسیس کند. علاوه‌براین سال 90 دوره ابتدایی مدرسه احسان هم فعالیت خود را شروع کرد.

این مدرسه به قدری در حوزه کاری خود موفق بود که به یکی از بهترین مدارس منطقه پاسداران تهران تبدیل شد. معلمان و دبیران خبره این مدرسه باعث شده‌اند هر سال تعداد قبولی در کنکور آن هم با رتبه‌های برتر و موفقیت در مسابقات علمی مختلف مثل المپیاد، جشنواره خوارزمی و... این مدرسه بسیار زیاد و قابل توجه شد. بنابراین سطح علمی مدرسه احسان بسیار بالا و رضایت‌بخش است. این مدرسه همچنین برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی دروس را به صورت بازی و با شعر، داستان، تصاویر و ابزار آموزشی مختلف آموزش می‌دهند تا کودکان احساس خستگی و کسالت نداشته باشند.

همین شیوه‌های آموزش متنوع و خلاقانه، دبیران باتجربه و مسلط به شیوه‌های آموزشی مدرن، وسایل و تجهیزات کمک آموزشی گوناگون و... باعث شده که این مدرسه به خوبی در سطح منطقه خود بدرخشد و بتواند یکی از بهترین مدارس برتر تهران باشد.

اما ویژگی‌های مثبت مدرسه احسان به همین جا ختم نمی‌شود. شما می‌توانید در این مدرسه کنار خدمات آموزشی با کیفیت، امکانات رفاهی متنوع و گوناگونی را هم برای فرزند خود فراهم کنید. از جمله امکانات رفاهی مدرسه احسان می‌توان به دروازه فوتبال، تور والیبال و بسکتبال، میز پینگ‌پنگ، فوتبال‌دستی و امکانات فرهنگی و علمی گوناگون مثل کتابخانه با میزهای پارتیشن‌بندی شده، آزمایشگاه‌های مجهز، کف‌پوش کف حیاط، کافی‌شاپ و... اشاره کرد.

خدمات آموزشی عالی و امکانات رفاهی متنوع باعث شده مدرسه احسان تهران یکی از بهترین مدارس باشد که افراد برای ورود و تحصیل در آن با هم رقابت دارند. وجود متقاضیان زیاد برای این مدرسه باعث شده که مسئولان آن سالانه برای ثبت‌نام دانش‌آموزان آزمون‌های ورودی برگزار کرده و شرایط خاصی را اعلام کنند.

شرایط ورود به مدرسه احسان تهران چیست؟

دانش‌آموزان ابتدایی برای ورود به این مدرسه آزمون ورودی. کافی است از بهمن‌ماه به سایت مدرسه احسان مراجعه کرده و پیش ثبت‌نام را انجام دهند. درصورت پذیرش مسئولان مدرسه احسان با والدین تماس گرفته و برای مرحله مصاحبه حضوری هماهنگی‌های لازم را انجام خواهند داد.

دانش‌آموزان دوره متوسطه برای تحصیل در این مدرسه باید پیش ثبت‌نام را در بهمن ماه انجام دهند. مسئولان مدرسه برای شرکت در آزمون ورودی با آن‌ها تماس خواهند گرفت. در صورت پذیرش در آزمون ورودی دانش‌آموزان باید برای مصاحبه حضوری به مدرسه مراجعه کنند. همچنین از شرایط اولیه شرکت در آزمون ورودی این مدرسه، داشتن معدل بالای 18 است.

چطور موفق به ورود به مدرسه احسان شوید؟

اگر می‌خواهید فرزندتان در دوره متوسطه اول و دوم بتواند به راحتی به این مدرسه وارد شود، باید فرزندتان در آزمون ورودی آن که مباحث عمیق ریاضیات را دارد، موفق شود. احتمالا این کار برای فرزندتان کمی سخت باشد، اما با کمک یک دبیر تدریس خصوصی ریاضی این کار چندان سخت نیست. اگر بتوانید یک معلم تدریس خصوصی ریاضی استخدام کرده و همه مباحث ریاضی را با فرزندتان مرور کنید، احتمال موفقیت در آزمون ورودی مدرسه احسان را برای او بیشتر خواهید کرد.

یکی از بهترین گروه‌های آموزشی در این حوزه، گروه آموزشی کاراتدریس است. شما می‌توانید از سریق سایت کاراتدریس با این گروه حرفه‌ای و کاربلد در زمینه تدریس خصوصی ریاضی تماس گرفته و برای تدریس ریاضی به فرزندتان از آن‌ها کمک بگیرید.

البته تدریس خصوصی ریاضی تنها مختص دوره متوسطه اول و دوم نیست؛ در واقع هرچند مدرسه احسان برای دوره ابتدایی آزمون ورودی خاصی برگزار نمی‌کند، اما در صورتی که دانش‌آموزان دوره ابتدایی از نظر ریاضیات در شرایط خوبی نباشند، احتمال آن که در این مدرسه ماندگار باشند، کم است.

گروه آموزشی کاراتدریس یک انتخاب خوب برای تدریس خصوصی ریاضی همه مقاطع و پایه‌های تحصیلی است. برای دبیران ریاضی این گروه درسی تفاوتی ندارد دنبال تدریس خصوصی سوم باشید یا برای تدریس خصوصی دوازدهم مراجعه کرده باشید. در هر صورت تجربه بسیار زیاد در تدریس خصوصی ریاضی پایه‌های تحصیلی مختلف، تسلط به آخرین تغییرات کتب درسی، دسترسی به گنجینه‌ای از بانک سوالات ریاضی مدارس برتر تهران، آشنایی با شیوه‌های تدریس مدارس برتر تهران و شیوه‌های آزمون ورودی آن‌ها، توانایی کار با دانش‌آموزان مختلف و... همه‌وهمه باعث شده گروه آموزشی کاراتدریس به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تدریس خصوصی ریاضی حضوری و غیرحضوری تبدیل شود.

البته خدمات آموزشی این مدرسه به همین جا ختم نمی‌شود. شمامی‌توانید سوالات ریاضی مشکل برای فرزندتان را هم برای دبیران تدریس خصوصی ریاضی کاراتدریس ارسال کنید تا آن‌ها سوالات را برای فرزند شما حل کرده و پاسخ تشریحی و توضیحات کامل نکات آن را برایتان ارسال کنند.

اگر تجربه‌ای در استفاده از خدمات آموزشی و تدریس خصوصی ریاضی کاراتدریس دارید، آن را با ما در میان بگذارید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز