خبرگزاری کار ایران

نمایندگی CORTEM GROUP در ایران توسعه سیماتک ایرانیان

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۵۱۰

نمایندگی Cortem Group ایران شرکتی است که در حوزه فروش و پخش محصولات کرتم ایتالیا فعالیت دارد. افرادی که در حوزه‌های صنعتی مختلف بخصوص در مناطق پرخطر فعالیت دارند با محصولات و تجهیزات این شرکت آشنایی دارند.

اما شاید شما نام این برند را نشنیده باشید و یا با محصولات آن آشنا نباشید. شرکت کرتم ایتالیا در زمینه تولید تجهیزات ضد انفجار مانند چراغ ضد انفجار EWA LIGHTING FIXTURES , MODEL EWAGC-5080F5 فعالیت دارد.

در ادامه این مطلب ضمن پرداختن به فعالیت و محصولات متنوع این شرکت، اطلاعات بیشتری را در خصوص یکی از محصولات این برند با عنوان چراغ ضد انفجار کرتم EWA  در اختیار شما قرار خواهیم داد.

فعالیت شرکت کرتم Cortem

شرکت کرتم CORTEM ایتالیا فعالیت خود را از سال 1968 در زمینه ساخت محصولات و تجهیزات الکتریکی ضد آب و ضد انفجار آغاز کرده و می‌توان گفت این شرکت پرچمدار تولید این نوع محصولات در جهان به شمار می‌آید. این شرکت علاوه بر محصولات برند کرتم محصولاتی با برند الفیت ELFIT  و همچنین فوندیسونزو FONDISONZO را نیز تولید و به بازار عرضه کرده است. لازم به ذکر است که از این محصولات می‌توان برای تجهیز سیستم ایمنی در مناطق پرخطری همچون پالایشگاه‌ها و کارخانجات پتروشیمی و .. استفاده کرد و از به وجود آمدن خطرات احتمالی مانند برق گرفتگی‌ها، آتش سوزی و .. جلوگیری نمود.

محصولات شرکت کرتم شامل چه مواردی می‌شود؟

شرکت کرتم محصولات متنوعی را در حوزه تاسیسات الکتریکی و تجهیزات ضد انفجار تولید کرده است که می‌توان محصولات این شرکت را که اکنون در نمایندگیCortem Group  ایران نیز عرضه می‌شود، در چند دسته مختلف تقسیم‌بندی نمود.

  • کلیدها و سوکت‌های ضد آب و انفجار که دارای مدل‌های متنوعی است و در مکان‌های مختلف می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.
  • انواع زنگ هشدار و بلندگوهای ضد انفجار و ضد آب
  • انواع مدل‌های جعبه تقسیم ضد آب و انفجار که در امکان تولید آن در سایزهای مختلف توسط نمایندگی وجود دارد.
  • انواع مهتابی، پروژکتور و چراغ ضد انفجار
  • محفظه ابزار دقیق و تابلوهای کنترل ضد آب و انفجار که می‌توان در مناطق پرخطر از آن‌ها استفاده نمود.
  • انواع دستگاه‌های تهویه و دمنده‌ها که در صنایع مختلف می‌توان با ایمنی بالا از آن‌ها استفاده نمود.
  • تابلوهای توزیع ضد انفجار که نمایندگی Cortem Group می‌تواند آن را به سفارش مشتری در سایزهای مختلف تولید و ارائه نماید.
  • EWA LIGHTING FIXTURES, MODEL EWAGC-5080F5
  • Aircraft warning light fixture & control panel
  • Aluminum junction boxes gas group IIC and IIB – EJB Series
  • XLFE-4 low intensity Led Technology obstruction lighting fixtures
  • XLFE-MIB Midium intensity Led Technology obstruction lighting fixtures
  • Aluminum Enclosures IP66, Zone 1,2,21,22
  • نمایندگی CORTEM GROUP در ایران توسعه سیماتک ایرانیان

چرا تجهیزات ضد انفجار نمایندگی Cortem Group  از ایمنی بالایی برخوردار است؟

شرکت CORTEM در طی بیش از پنجاه سال فعالیت خود توانسته است به جهت تولید محصولات متنوع، دقیق و با کیفیت خود استانداردهای معتبر جهانی و بین‌المللی اروپا را دریافت نماید که شامل موارد زیر می‌شود.

  • استاندارد بین‌المللی ATEX
  • مقررات بین‌المللی IEC
  • استاندارد GOST
  • استاندارد TR
  • استاندارد CU

 

چراغ ضد انفجار کرتم EWA

در ادامه قصد داریم یکی از محصولات موجود در نمایندگی cortem group ایران یعنی چراغ ضد انفجار کرتم EWA را معرفی کرده و جایگاه‌ها و موارد استفاده از آن را با شما در میان بگذاریم.

شرکت کرتم در خصوص تولید تجهیزات ضد انفجار خود همواره سخت‌گیرانه عمل کرده است. رویکرد این مجموعه در خصوص تولید انواع چراغ ضد انفجار نیز همین گونه بوده است. از آن جا که سیستم‌های روشنایی ممکن است دچار نوسان در جریان برق شده و یا عواملی بیرونی باعث به وجود آمدن جرقه‌هایی در آن شود، استفاده از چراغ‌های ضد انفجار می‌تواند از وقوع انفجارهای خارجی در مکان‌های صنعتی که به طور بالقوه گازها و بخارات انفجاری در آن وجود دارد، جلوگیری نماید.

چراغ کرتم EWA یکی از انواع این چراغ‌ها به شمار می‌آید که با بدنه‌ای از جنس آلومینیوم، استیل و پلاستیک مقاوم در برابر حرارت و دماهای مختلف تولید شده است. از این محصول خاص می‌توان هم در محیط‌های داخلی کارخانه‌ها، کارگاه‌ها و همچنین در محیط‌های روباز استفاده کرد.

چراغ ضد انفجار کرتم EWA موجود در نمایندگی cortem group از استاندارهای معتبر بین‌المللی و گواهی ATEX و IEC Ex برخوردار است و به همین علت می‌توان آن را در زمره چراغ‌ها و تجهیزات ضد انفجار کرتم به شمار آورد که از بالاترین درجه حفاظت در بین سایر چراغ‌های موجود بهره‌مند است. این نوع چراغ بر اساس نیاز خریدار با امکان نصب به صورت سقفی، دیواری و آویز ارائه شده است. به طور کل چراغ ضد انفجار کرتم EWA در سه مدل زیر ارائه شده است که هر کدام بر اساس ساختاری که دارد از قدرت روشنایی مختلفی نیز برخوردار است.

  • چراغ ضد انفجار بخار سدیم از ۷۰ الی ۴۰۰ وات
  • چراغ ضد انفجار بخار جیوه از ۱۰۰ الی ۴۰۰ وات
  • چراغ ضد انفجار متال هالید از ۱۰۰ الی ۴۰۰ وات

این چراغ‌ها یکی از تجهیزات ضد انفجار برند کرتم به شمار می‌آید که برای نورپردازی در مناطقی که از وسعت بالایی برخوردارند بسیار مناسب می‌باشد. شیشه‌ای که به عنوان پوشش برای لامپ در نظر گرفته شده است از جنس بوروسیلیکات بوده و در برابر دما و شرایط جوی مختلف از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است. چراغ ضد انفجار کرتم به گونه‌ای طراحی شده که اطراف آن را یک پوشش محافظ مشبک فلزی در بر می‌گیرد، اما از آن جا که شیشه دربرگیرنده چراغ از مقاومت بالایی برخوردار است می‌توان از این محافظ هم استفاده نکرد.

چراغ ضد انفجار کرتم EWA می‌تواند در دمای بالای 60 درجه سانتی‌گراد و زیر 50 درجه سانتی‌گراد مورد استفاده قرار گیرد، زیرا تمامی اتصالات این چراغ با توجه به آب‌بندی مناسبی که برای آن در نظر گرفته شده مقاومت بالای آن را تضمین کرده است.

نمایندگی CORTEM GROUP در ایران توسعه سیماتک ایرانیان

توسعه سیماتک ایرانیان نمایندگی cortem group در ایران

در قسمت‌های پیشین این مطلب درباره نمایندگی Cortem Group ایران و محصولاتی که توسط این نمایندگی ارائه شده است، توضیحاتی را ارائه کردیم. شرکت توسعه سیماتک ایرانیان تامین کننده تجهیزات CORTEM GROUP در ایران به شمار می‌آید که محصولات مختلف این برند، شامل تجهیزات ضد انفجار و ضد آب را در اختیار مشتریان قرار داده است.

چنانچه در حوزه‌های صنعتی مختلف و تحت شرایط جوی خاص فعالیت می‌کنید، می‌توانید از محصولات این برند با توجه به ایمنی و امنیت بالایی که دارند، استفاده نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصولاتی که شرکت توسعه سیماتک ایرانیان به عنوان نمایندگی Cortem  Group  ارائه کرده است می‌توانید سایت این مجموعه را به آدرس الکترونیکی www.simatec.ir   ببینید. این شرکت علاوه بر محصولات برند کرتم، محصولات مختلفی از برند اشنایدر الکتریک  Schneider Electric و زیمنسSIEMENS   را نیز در اختیار مشتریان قرار داده است. شما می‌توانید با برقراری ارتباط با بخش فروش و پشتیبانی این شرکت، از راهنمایی و اطلاعات متخصصین این حوزه بهره‌مند شده و با کسب اطلاع از قیمت و موجودی هر محصول، تجهیزات مورد نیاز خود را سفارش داده و خریداری نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز