خبرگزاری کار ایران

راهنمای انتخاب بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی تابستان ۱۴۰۰

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۵۰۱

امسال در مقایسه با سال‌های قبل گرمای بسیار زیادی را تجربه می‌کنیم و حفظ منابع آب بیش از هر زمان دیگری مهم است. دسترسی به آب سالم و بهداشتی محدود شده و بهترین راهکار برای اطمینان از سلامتی آب استفاده از دستگاه‌های تصفیه است. این دستگاه‌ها علاوه بر حذف ناخالصی‌های فیزیکی انواع عوامل بیماری‌زا را هم از آب حذف کرده و سلامت افراد را تضمین می‌کنند، اما کدام دستگاه انتخاب بهتری است؟ در این مطلب برای این پرسش پاسخ مناسبی پیدا می‌کنیم.

کدام روش تصفیه آب انتخاب بهتری است؟

دستگاه‌ های تصفیه آب به روش‌های مختلفی کار پاکسازی املاح و مواد مضر را انجام می‌دهند. جدیدترین و بهترین روش تصفیه اسمز معکوس است که به کمک فیلترهای باکیفیت مختلف در چندین مرحله تمام ناخالصی‌ها را حذف کرده و بهترین طعم را به آب می‌دهد. آب تصفیه شده به این روش فاقد هر گونه بو و رنگ بوده و کیفیت بالایی دارد.

یکی از مهم‌ترین مراحل انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی بازار تعیین روش تصفیه آب است، چرا که در کیفیت و طول عمر دستگاه تاثیر مستقیم دارد. در کنار این مورد آگاهی از میزان قلیایی بودن و سختی آب منطقه شما هم به انتخاب روش تصفیه و دستگاه مناسب کمک می‌کند.

هنگام خرید دستگاه تصفیه آب به چه نکاتی باید دقت کرد؟

در حال حاضر دستگاه‌های تصفیه آب مختلف از برندهای گوناگون در بازار یافت می‌شود، بهتر است برای خرید بهترین دستگاه سراغ برندهای معتبر و شناخته شده مانند مینروا فیلتر بروید. در ایران دستگاه‌های تصفیه تایلندی امتحان خود را پس دادند و توانسته‌اند رضایت حداکثری مشتریان را به دست آورند.

هنگام خرید دقت کنید دستگاه‌های اصل را از مراکز معتبر خریداری کنید و باید توجه داشته باشید دستگاه تصفیه آب شما دارای خدمات پس از فروش و گارانتی واقعی باشد.

جنس مخزن و اتصالات هم از دیگر عوامل تاثیرگذار است؛ مخزن‌های پلاستیکی و اتصالات باکیفیت عمر دستگاه را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهند. حجم مخزن دستگاه هم حتما باید متناسب با نیاز شما باشد؛ خرید دستگاهی که حجم نگهداری آب آن به اندازه مصرف شما نباشد، می‌تواند باعث شود از خرید خود پشیمان شوید و مجبور به تعویض دستگاه باشید که هزینه‌های زیادی را به شما تحمیل می‌کند.

راه‌های تشخیص دستگاه تصفیه تقلبی چیست؟

راهنمای انتخاب بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی تابستان ۱۴۰۰

تعداد دستگاه‌های بی‌کیفت تقلبی که اغلب ساخت کشور چین هستند در حال افزایش است. برای اینکه هنگام خرید دستگاه دچار اشتباه نشوید، باید قبل از هر چیزی از اصل بودن دستگاه خود اطمینان حاصل کنید. در اینجا به چند راهکار ساده برای تشخیص دستگاه اصل از تقلبی اشاره می‌کنیم. تعداد فیلترهای دستگاه اسمز معکوس مشخص است و معمولا بین 5 تا 8 فیلتر است؛ اگر تعداد آن‌ها کمتر یا بیشتر از حد استاندارد بود احتمالا تقلبی است.

بسته بندی دستگاه‌های اصل شکل مشخصی دارد و معمولا تمام قطعات مورد نیاز دستگاه در آن یافت می‌شود؛ اگر هنگام باز کردن جعبه کمبودی دیده شد، احتمالا با یک دستگاه تقلبی روبه‌رو هستید.

دستگاه‌های اصل قیمت مشخصی دارند؛ اگر قیمت بسیار پایین‌تر از متوسط بازار بود یک زنگ خطر است که احتمالا دستگاه ارائه شده به شما اصل نیست. دستگاه تصفیه آب به صورت مستقیم با سلامت اعضای خانواده شما مرتبط است، پس باید در هنگام انتخاب آن دقت کنید.

ملاک‌های تشخیص بهترین برند دستگاه تصفیه آب کدام است؟

راهنمای انتخاب بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی تابستان ۱۴۰۰

برای اینکه بتوانید بهترین برند را شناسایی کنید، باید یک سری ملاک‌های مشخص داشته باشید. قیمت یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار است، اما جای کیفیت را نمی‌گیرد. بسیاری افراد فریب قیمت پایین برخی از دستگاه‌ها را می‌خورند، غافل از اینکه کیفیت تصفیه آب این دستگاه‌ها بسیار پایین است و همچنین عمر کوتاهی هم دارند.

کیفیت خوب در کنار قیمت مناسب، ملاک مناسب انتخاب یک دستگاه تصفیه مناسب است. همچنین در دسترس بودن قطعات دستگاه در بازار هم بسیار مهم است. بسیاری برندهای خارجی در بازار وجود دارند که یافتن قطعات آن بسیار دشوار است و در صورت آسیب دیدن یک قطعه، کل دستگاه بدون استفاده می‌شود.

برندهای معتبر تایوانی سال‌ها است که در بازار ایران مشغول فعالیت بوده و نمایندگی رسمی فعال دارند، که باعث می‌شود هر زمان که بخواهید به قطعات دستگاه دسترسی داشته و حتی بتوانید آن‌ها را به صورت اینترنتی خریداری کنید.

مینروا یک برند تایوانی معتبر در بازار ایران است که تمام مشخصات یک دستگاه خوب مثل خدمات پس از فروش واقعی، دسترسی ساده به قطعات و  کیفیت بالای دستگاه را یکجا دارد.

شما از طریق سایت مینروا فیلتر می‌توانید دستگاه مورد نیاز خود را از بین مدل‌های مختلف انتخاب کرده و به صورت اینترنتی خریداری کنید. در وب‌سایت مینروا فیلتر، همچنین راهنمای خرید کاملی در اختیار شما قرار گرفته که بتوانید مدل دستگاه را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید.

فیلترهای به‌کار رفته در این دستگاه‌ها استاندارد هستند و به همین دلیل به راحتی می‌توانید آن‌ها را در بازار پیدا و تعویض کنید. دقت داشته باشید فیلتر دستگاه باید به صورت مرتب و در زمان مناسب تعویض شود.

بیشتر بخوانید: مینروا فیلتر، نماینده فروش دستگاه های تصفیه آب مینروا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز