خبرگزاری کار ایران

دانلود فیلم دینامیت (Dynamite) کیفیت 1080p

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۰۲۵

فیلم دینامیت فروش فوق العاده بیش از 4 میلیارد تومان گیشه را در طول شیوع بیماری کرونا از آن خود کرد.

دانلود فیلم دینامیت با لینک مستقیم جدید ترین اثر مسعود اطیبای به روی پرده های سینما هم اکنون در سایت ویلم / فیلم دینامیت فروش فوق العاده بیش از 4 میلیارد تومان گیشه را در طول شیوع بیماری کرونا از آن خود کرد.

اطلاعات خلاصه از فیلم دینامیت :

فیلم دینامیت (Dynamite) محصول سال 1399 در ایران به کارگردانی مسعود اطیابی می باشد. فیلم دینامیت در ژانر کمدی با هنرمندی احمد مهران فر, نازنین بیاتی, زیبا کرمعلی, نادر سلیمانی, پژمان جمشیدی, میرطاهر مظلومی, امید روحانی, مجید شهریاری, محسن کیایی, اشکان منصوری, فاطمه مرتاضی , مهدی هاشمی می باشد.

لینک های دانلود فیلم دینامیت:

«دانلود فیلم دینامیت با لینک مستقیم»

در روزهایی که ویروس کرونا کمر سینمای ایران را خم کرده است فیلم دینامیت با فروشی بیش از ۲ میلیارد تومان در کمتر از دو هفته همه را شگفت زده کرد. این فیلم که در سال ۹۷ تولید شد و قرار بود نوروز ۹۸ بر روی پرده برود با همه گیری ویروس کرونا اکران آن به تعویق افتاد و بر خلاف شایعات، دینامیت توقیف نشده بود بلکه منتظر یک روز خوب برای نمایش داده شدن بود. سرانجام پس از کش مکش‌های طولانی و در عین ناامیدی، این فیلم پس از حدوداً دو سال، با اکران خود رنگ و بویی تازه به سینمای از پا افتاده بخشید. دینامیت که در تاریخ ۱۰ تیر ۱۴۰۰ پا به سینما گذاشت توانست مردم را در اوج پیک پنجم کرونا به سینماها بکشاند و لقب پرفروش‌ترین فیلم سال را از آن خود کند. در این مطلب قرار است در مورد این فیلم مشهور و محبوب صحبت کنیم و در آخر بهترین سایت برای دانلود فیلم دینامیت به شما معرفی کنیم.

فیلم دینامیت (به انگلیسی: Dynamite) به کارگردانی سید مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان ساخته و تولید شد. بازیگران این فیلم عبارت اند از:

پژمان جمشیدی، نازنین بیاتی، احمد مهرانفر، محسن کیایی، زیبا کرمعلی، میر طاهر مظلومی، امید روحانی، مجید شهریاری و ...

لینک های دانلود فیلم دینامیت:

«دانلود فیلم دینامیت با لینک مستقیم»

دانلود فیلم گشت ارشاد 3
گشت 3 حضوری متفاوت تر در سینما بدون حضور حمید فرخ نژاد
دانلود فیلم دینامیت (Dynamite) کیفیت 1080p
فیلم گشت 3 (Gasht 3) محصول سال 1399 کشور ایران به کارگردانی سعید سهیلی می باشد. فیلم گشت 3 در ژانر کمدی و خانوادگی با هنرمندی ساعد سهیلی , پولاد کیمیایی , بهنام بانی , ریحانه پارسا , میرطاهر مظلومی , نازنین کیوانی , مبینا رحمتی, اسدالله منجزی , امیر محاسبتی , اشکان عقیلی , مهدی دانایی فرد , علیرضا خواجه نیا , امیر جعفری می باشد.

لینک های دانلود فیلم گشت 3:

«دانلود فیلم گشت 3 با لینک مستقیم»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز