خبرگزاری کار ایران

ایمپلنت دندان چیست ؟ (هزینه ایمپلنت دندان 1400) تخفیف ویژه

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۰۱۲

دندان­‌ها نقش مهمی به عنوان عضوی از بدن انسان دارند. تکه­ تکه کردن و آسیاب کردن غذا، زیبایی چهره، تکلم و ادای صحیح کلمات از جمله وظایف دندان­‌ها می‌­باشد. از این­‌رو مراقبت از آن‌ها بسیار حائز اهمیت می­‌باشد. اما به دلایل زیادی، دندان‌ها دچار پوسیدگی و در نهایت از بین می‌روند. به همین دلیل افراد برای جبران دندان از دست رفته خود روی به استفاده از دندان متحرک یا ایمپلنت دندان می‌آورند. اما به دلیل معایبی که دندان متحرک دارد استفاده از ایمپلنت دندان گزینه‌ی مناسبی خواهد بود.

حال ممکن است این سؤال برای افرادی که تا به حال از این گزینه استفاده نکرده‌اند پیش آید که ایمپلنت دندان چیست و هزینه ایمپلنت دندان چگونه تعیین می­‌شود؟ برای آشنایی بیشتر شما در این مقاله قصد داریم تا درباره عواملی که باعث تفاوت در هزینه ایمپلنت دندان 1400 می‌­شود مطالبی را ارائه کنیم.

هزینه ایمپلنت دندان به چه عواملی بستگی دارد؟

یکی از عوارض از دست دادن دندان دائمی، حرکت و جاب­جایی سایر دندان‌­ها می­‌باشد. به عنوان مثال اگر دندان عقبی را از دست داده باشید دندان­‌های کناری شروع به حرکت کرده و به دندان­‌های جلویی فشار آورده و باعث جلوزدگی دندان می­‌شود. علاوه بر آن جای خالی دندان عقبی بر ارتفاع صورت نیز تأثیر می‌­گذارد.

برای جبران این نقص دندانپزشکان از روش­‌های مختلفی برای کاشت دندان استفاده می­‌کنند. مانند ایمپلنت دندان که با استفاده از پایه تیتانیومی و به شکل پیچ درون استخوان فک قرار می‌­دهند و در جای خود ثابت شده و مانند دندان اصلی عمل می‌­کند. حال محل قرارگیری دندان غائب یکی از عوامل تعیین‌کننده در هزینه ایمپلنت دندان می­‌باشد و هزینه ایمپلنت دندان جلو به دلیل تفاوت در زیبایی، بیشتر از دندان عقبی می­‌باشد.

از دیگر فاکتورهایی که بر هزینه ایمپلنت دندان تأثیر می­‌گذارد تعداد ایمپلنت­‌های لازم است. افراد در هر رده سنی ممکن است چند دندان و یا همه آن را از دست بدهند و هزینه هر واحد دندان با توجه به برند و کشور سازنده ایمپلنت دندان نیز با یکدیگر متفاوت است. شما می‌­توانید با یک جستجوی ساده به طور تقریبی از قیمت ایمپلنت دندان سال 1400 در برندهای مختلف اطلاع پیدا کنید اما بطور کلی هزینه ایمپلنت دندان در افراد مختلف با یکدیگر متفاوت می­‌باشد. همچنین مرکز درمانی، تخصص و تجربه دندانپزشک، شهری که خدمات دندانپزشکی را دریافت می­‌کنید، محل ساخت روکش، شرایط بیمار نیز موجب کاهش یا افزایش هزینه ایمپلنت دندان خواهد شد.

هزینه ایمپلنت دندان در مقایسه با برخی از عملیات دندانپزشکی گران­‌قیمت می‌­باشد که یکی از دلایل مهم آن برند و کشور سازنده ایمپلنت است و دلیل دیگر آن ضمانت داشتن ایمپلنت و طول مدت آن می‌­باشد. به عنوان مثال ایمپلنت کره‌­ای سون مدیکس دو سال دارای ضمانت بوده و با طراحی پیشرفته مطابق با استاندارد جهانی از استقبال خوبی برخوردار بوده که به دلیل همین طراحی پیشرفته در زمان کاشت آن نیازی به دریل کردن استخوان فک نیست. ایمپلنت کره‌­ای osstem دارای ده سال ضمانت می‌­باشد و با قیمتی گران‌تر از نوع قبلی با کیفیت و فناوری بالا برای کسانی که کیفیت استخوان ضعیفی دارند بسیار مناسب است.

ایمپلنت دندان چیست ؟ (هزینه ایمپلنت دندان 1400) تخفیف ویژهایمپلنت دندان چیست ؟ (هزینه ایمپلنت دندان 1400) تخفیف ویژه

مزایای ایمپلنت دندان

دندانپزشکان با استفاده از ابزار جدید و نرم ­افزار­های سه بعدی­‌سازی و با بررسی شرایط استخوان فک و موقعیت قرارگیری رشته­‌های عصبی، در عملیات کاشت دندان شکاف کمتری در فک انجام می­‌دهند؛ به همین دلیل درد آن کمتر از سایر جراحی­‌ها برای کاشت دندان می‌­باشد.

از مزایای ایمپلنت دندان دیجیتال می­‌توان به حفظ بهداشت دهان و دندان، امکان کاشت چند پایه ایمپلنت طی یک جلسه، درصد موفقیت بالاتر، داشتن ایمپلنت­‌های دندانی با ظاهری کاملاً طبیعی، جلوگیری از تحلیل استخوان و... اشاره کرد. کاشت این نوع ایمپلنت نیاز به تخصص بالای دندانپزشک دارد از این‌­رو هزینه ایمپلنت دندان به این روش از ایمپلنت‌­های معمولی بیشتر است. همچنین مزیت‌­هایی که این روش از ایمپلنت دندان دارد بر مبلغ و هزینه ایمپلنت دندان اثر می­‌گذارد.

 هزینه ارتودنسی

بعضی از بیماری‌ها و مشکلات موجب پوسیدگی دندان و آسیب به بافت لثه و استخوان می­‌شود؛ یکی از این مشکلات، نامرتب بودن دندان‌­ها می‌­باشد. بسیاری از افراد به دلیل این که نمی­‌خواهند و یا نمی‌توانند هزینه ارتودنسی را بپردازند از آن اجتناب می­‌کنند.

اما باید بدانید زمانی که دندان­‌ها و فک‌­ها در جای درست قرار نمی­‌گیرند علاوه بر بیماری‌­های ذکر شده مشکلات دیگری مانند سردرد، درد گردن، شانه و پشت، خوب جویده نشدن غذا، نازیبا شدن لبخند، عدم اعتماد بنفس در اجتماع را با خود به همراه می‌­آورند. هزینه ارتودنسی مانند هزینه ایمپلنت دندان از عواملی چند متأثر می‌­گردد مانند تجربه و تخصص دندانپزشک، نوع درمان، مدت زمان ارتودنسی، نوع مواد ارتودنسی، نیاز به جراحی و... . بهترین زمان برای مراجعه به دندانپزشک برای ارتودنسی سنین کودکی می­‌باشد.

 

ایمپلنت دندان چیست ؟ (هزینه ایمپلنت دندان 1400) تخفیف ویژهایمپلنت دندان چیست ؟ (هزینه ایمپلنت دندان 1400) تخفیف ویژه

 قیمت لمینت دندان

لمینت دندان پوشش نازکی است که برای برطرف کردن عیب­‌های ظاهری دندان­‌های جلویی آن را بر روی دندان قرار می‌­دهند و دارای انواع مختلفی می­‌باشد. کسانی که دندان­‌های تغییر رنگ داده شده، لب‌­پر شده، شکسته، فاصله‌­دار یا دندان‌­های زاویه‌­داری که به ارتودنسی نیازی ندارد، دندان لکه‌دار مادرزادی، افزایش ارتفاع طول تاج دندان و یا به هم ­ریختگی خفیف دندان دارند برای اصلاح دندان‌­های خود می­‌توانند از لمینت دندان استفاده کنند. اما تشخیص نهایی آن بر عهده متخصص لمینت دندان می­‌باشد، زیرا همه افراد به دلایلی نمی­‌توانند لمینت کنند. 

قیمت لمینت دندان با بررسی وضعیت دهان و دندان بیمار، نوع درمان، نوع لمینت، میزان تراش دندان، زمان آماده­‌سازی دندان، تعرفه‌­های دندانپزشکی سال جاری و... مشخص می‌شود.

همچنین قیمت لمینت موقت دندان با قیمت لمینت دندان 1400 بطور دائم متفاوت است. برخی کلینیک‌­ها با فراهم آوردن شرایط اقساطی پرداخت هزینه­‌های درمانی مانند هزینه ایمپلنت دندان، هزینه ارتودنسی و هزینه لمینت دندان و... از میزان نگرانی‌­های بیماران خود می‌­کاهند.

 دندان عقل

در فک افراد بالغ 4 دندان از مجموع 32 دندان مربوط به دندان عقل می‌­باشد و جای این دندان­‌ها در دو طرف بالا و پایین پشت دندان­‌های آسیاب است. بسیاری از مردم با درد  دندان عقل  مواجه شده‌­اند که در نهایت آن را کشیده­‌اند. اگر این ناراحتی در سنین جوانی باشد جراحی یا کشیدن آن به مراتب راحت‌تر است. اما چرا این اتفاق می­‌افتد؟ گاهی اوقات به جای این که این دندان به شکل عمودی رشد کند به صورت افقی رشد می­‌کند و یا زیر لثه می‌ماند و در حین رشد موجب درد و آسیب رساندن به دندان­‌های اطراف می‌­شوند. همچنین ممکن است که این دندان­‌ها به طور کامل از زیر لثه بیرون نیایند و باعث بروز درد شوند.

دندان عقل نهفته یا نیمه­ نهفته باعث بروز عفونت لثه، عفونت استخوان، تورم صورت، تب بالا، کیست، آسیب به دندان­‌های دیگر و حرکت دندان­‌های دیگر، ترشح عفونت از بافت لثه و... می‌­شوند. بنابراین لازم است زمانی که فرد دچار درد دندان عقل می­‌شود با مراجعه به پزشک متخصص به دنبال راه چاره باشد. چنانچه دندانپزشک متخصص تشخیص به جراحی یا کشیدن دندان دهد با بی­‌حسی موضعی یا آرام­‌بخش این جراحی را انجام می‌­دهد. در نتیجه بهترین جایگزین برای این دندان ایمپلنت دندان می‌باشد.

برای ایمپلنت دندان و سایر خدمات درمانی دندان به کجا مراجعه کنیم؟

نداشتن دندان و جایگزین نکردن آن‌ها تأثیرات منفی زیادی برای فرد به همراه دارد مانند مشکلاتی در جویدن غذا و تکلم، پیر شدن چهره، گرفتن فرصت­‌های اجتماعی، ناهنجاری در اکلوژن دندان‌­ها، سردرد، برگشت اسید معده بدلیل هضم نشدن غذا، رشد باکتری در دهان و بسیاری از مشکلات و بیماری­‌های دیگر که همگی از عوارض نداشتن دندان می‌­باشد.

بعضی افراد یک یا چند دندان خود را ایمپلنت می­‌کنند و بعضی افراد ایمپلنت دندان را برای تمام دندان­‌های خود انجام می‌­دهند و یا ممکن است کسی بخواهد از خدمات ایمپلنت فوری استفاده نماید. تشخیص این که چه کسی می‌­تواند این خدمات را دریافت کند بر عهده دندانپزشک متخصص می‌­باشد و بیمار می­‌تواند در مورد هزینه ایمپلنت دندان تصمیم بگیرد که با توجه به بودجه خود از کدام برند یا جنس ایمپلنت و یا چه تعداد از دندان­‌های خود را ایمپلنت نماید.

کلینیک تخصصی دندانپزشکی روشا یکی از مراکز معتبر در تهران می­‌باشد که با برخورداری از چند تن متخصصین مجرب، باکیفیت‌­ترین خدمات دندانپزشکی اعم از ارتودنسی دندان، لمینت دندان، ایمپلنت دندان، عصب­‌کشی دندان، پر کردن دندان و... را به بیماران خود ارائه می­‌دهند. برخورد گرم و صمیمی، بکار گرفتن تجهیزات استاندارد، رعایت اصول بهداشتی، قیمت مناسب، نوبت­‌دهی آنلاین، مشاوره رایگان بیماران، موقعیت مکانی مناسب کلینیک تخصصی دندانپزشکی روشا از جمله ویژگی‌­های این مرکز می‌باشد.

جهت آشنایی بیشتر و کسب اطلاعات در مورد هزینه ایمپلنت دندان و سایر هزینه‌­های دندانپزشکی و یا دریافت نوبت می­‌توانید به سایت https://roshadent.com مراجعه نمایید. در پایان باید گفت یکی از ویژگی­‌های منحصر بفرد این مجموعه تخفیف ویژه‌­ای است که در سال 1400 برای خدمت­‌رسانی بهتر به بیماران در نظر گرفته شده است. دادن تخفیف ویژه برای خدماتی مانند ایمپلنت دندان و ارتودنسی دندان تأثیر زیادی بر کاهش هزینه ایمپلنت دندان و ارتودنسی اقساطی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز