خبرگزاری کار ایران

دانلود سریال زخم کاری قسمت 8 هشتم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۶۴۲

برای شما دانلود قسمت 8 سریال زخم کاری آماده کرده ایم که در ادامه می توانید به دانلود سریال زخم کاری قسمت ۸ هشتم با کیفیت عالی با پیش نمایش رایگان بپردازید.

سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان در سال 1400 ساخته شده است. و قسمت ششم زخم کاری آن در تاریخ جمعه 1 مرداد 1400 ساعت 8 صبح منتشر می شود و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد.  و اولین سریال محمد حسین مهدویان در شبکه نمایش خانگی است. و بازیگران شاخصی چون جواد عزتی و هانیه توسلی در آن به ایفای نقش پرداخته اند. که در ادامه می توانید قسمت هشتم سریال زخم کاری قسمت 8 را با کیفیت عالی و با ترافیک نیم بها دریافت کنید.

خلاصه قسمت هشتم زخم کاری

مالکی وارد شرکت می شود و مورد استقبال کارکنان قرار می گیرد. او به رویایی که داشته دست پیدا کرده و بر مسند قدرت نشسته. میثم چند روزی است به دنبال مائده می گردد و با او تماس می گیرد ولی مائده جوابش را نمی دهد. سمیرا به همراه کیمیا راهی شمال می شوند و ….

برای دانلود سریال زخم کاری قسمت 8 به لینک زیر مراجعه کنید:

 دانلود قسمت 8 سریال زخم کاری

◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉

دانلود سریال زخم کاری قسمت 8 هشتم

خلاصه داستان سریال زخم کاری

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «من عاشق زمستونای اینجام. قشنگ نیست؟ – قشنگه ولی سختی داره. پنج هزار کیلومتر پرواز می کنن فقط برای این که زنده بمونن. اولش خیلی ترسناکه ولی تهش خونه شونو پیدا می کنن. – اگه به تهش برسن. – بلد باشن می رسن.»

درباره سریال زخم کاری

  • ژانر : اجتماعی
  • تاریخ انتشار: 1 مرداد 1400
  • کارگردان : محمدحسین مهدویان
  • تهیه کننده: محمدرضا تخت کیشان
  • بازیگران :  جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، کاظم هژیر آزاد، منوچهر علیپور، مه‌لقا باقری، مائده طهماسبی، سیاوش طهمورث، مرتضا امینی‌تبار و سارا حاتمی

بیوگرافی سعید چنگیزیان

سعید چنگیزیان (زاده ۲۲ آذر ۱۳۵۶) بازیگر اهل ایران است. او فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی از دانشگاه سینما و تئاتر است. چنگیزیان فعالیتش در سینما را از فیلم خداحافظ رفیق به کارگردانی بهزاد بهزادپور آغاز کرد. او دیپلم گرافیک از هنرستان امیرکبیر سمنان دارد. سعید چنگیزیان از جمله بازیگران فعال و درجه یک تئاتر است که کارهای درخشانی در عرصه بازی در صحنه دارد مثل تن‌تن و راز قصر مونداس، باغ آلبالو و غیره و این روزها در نقش اصلی نمایش ستوان آینیشمور حسن معجونی بازی متفاوتی ارائه کرده است. چنگیزیان مثل اغلب بازیگران تئاتر در این چند سال اخیر به بازی در حوزه سینما روی آورده است. سعید چنگیزیان و الهام کردا با هم دانشگاهی بودند سال 79 با هم به نامزد کردند  و در نهایت سال 81 به ازدواج ختم شد.

امیدوارم از دانلود قمست 8 سریال زخم کاری قسمت هشتم رضایت کافی داشته باشید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز