خبرگزاری کار ایران

دانلود سریال ملکه گدایان فصل 2 قسمت 8 : ملکه گدایان فصل دوم ۲ قسمت هشتم ۸

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۰۰۴

دانلود سریال ملکه گدایان فصل 2 قسمت 8 ، دانلود سریال ملکه گدایان فصل دوم قسمت هشتم که در مجموع قسمت 27 است. در ادامه می توانید ملکه گدایان فصل ۲ قسمت ۸ را بصورت قانونی و پیش نمایش رایگان دریافت کنید.

سریال ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. و داستان بسیار جذابی داره و تا اینجا مورد استقبال مخاطبین نیز قرار گرفته است که در ادامه می توانید به دانلود قسمت 8 فصل 2 ملکه گدایان فصل دوم قسمت هشتم بپردازید.

خلاصه سریال ملکه گدایان 2 قسمت 8

و اینک طوفان...

برای دانلود قسمت 8 سریال ملکه گدایان فصل 2 دوم به لینک زیر مراجعه کنید:

دانلود سریال ملکه گدایان فصل 2 قسمت 8

◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉

دانلود سریال ملکه گدایان فصل 2 قسمت 8 : ملکه گدایان فصل دوم ۲ قسمت  هشتم ۸

 

بازیگران سریال ملکه گدایان

در این سریال بازیگران نام آشنایی چون رویا نونهالی و مریم زارعی و باران کوثری، پانته آ بهرام، آرمان درویش، محمدرضا غفاری، رضا بهبودی، الهام کردا، فرزاد فرزین، عرفان ناصری، فاطمه نیشابوری، نسیم اکبری و ... به هنرمندی پرداخته‌اند..

خلاصه داستان

در خلاصه سریال ملکه گدایان  آمده است که  “امروزِ تو، می تونه فردای من باشه … هیچ کس از سرنوشت خبر نداره….حتی شما…” .  داستان سریال ملکه گدایان نمایش زندگی کودکان کار و باندهای مافیا که از این کودکان سوءاستفاده می کنند .

بیوگرافی رضا بهبودی

رضا بهبودی فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده سینما تئاتر در سال ۱۳۷۶ می‌باشد او عضو انجمن بازیگران خانه تئاتر ایران و عضو گروه تئاتر لیو و یکی از بزرگترین اساتید بازیگری ایران است. وی شاگردان بسیاری را پرورش داده که ازجمله آنها می‌توان به هومن سیدی و پدرام شریفی اشاره کرد. او فعالیت حرفه‌ای خودرا از سال ۱۳۷۶ با بازی در نمایش بینوایان بهروز غریب‌پور آغاز کرد وی همچنین آثاری را کارگردانی کرده‌ است. همچون همه‌چیز می‌گذرد تو نمی‌گذری، مدهّ سن‌مدار، اطلسی‌های لگدمال‌شده بهبودی درسریال روزگار قریب نقش جوانی مهدی بازرگان نخست‌وزیر دولت موقت ایران را بازی کرد.

 

دانلود سریال ملکه گدایان فصل 2 قسمت 8 : ملکه گدایان فصل دوم ۲ قسمت  هشتم ۸

سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان در سال 1400 ساخته شده است. و قسمت ششم زخم کاری آن در تاریخ جمعه 25 تیر ساعت 8 صبح منتشر می شود و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد.  و اولین سریال محمد حسین مهدویان در شبکه نمایش خانگی است. و بازیگران شاخصی چون جواد عزتی و هانیه توسلی در آن به ایفای نقش پرداخته اند. که در ادامه می توانید قسمت 7 هفتم سریال زخم کاری را با کیفیت عالی و با ترافیک نیم بها دریافت کنید.

برای دانلود سریال زخم کاری قسمت 7 به لینک زیر مراجعه کنید:

دانلود قسمت 7 زخم کاری

دانلود سریال ملکه گدایان فصل 2 قسمت 8 : ملکه گدایان فصل دوم ۲ قسمت  هشتم ۸

به گزارش ایلنا سریال گیسو (عاشقانه 2) که در ادامه فصل اول سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی هومن کبیری است. و با استقبال خوبی مواجهه شده است که در ادامه می توانید قسمت جدید سریال گیسو قسمت 21 بیست و یکم را دریافت کنید. گیسو سریالی درام، معمایی و عاشقانه با هنرنمایی محمدرضا گلزار، ساره بیات، هانیه توسلی، حسین یاری، هومن سیدی، مسعود رایگان، شمسی فضل الهی، بیژن امکانیان، آزاده ریاضی، علیرضا زمانی نسب، سانیا سالاری و بهاره رهنما و نویسندگی علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی و کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی هومن کبیری محصول سال ۱۳۹۹ کشور ایران است.

برای دانلود سریال گیسو قسمت 21 به لینک زیر مراجعه کنید:

دانلود سریال گیسو قسمت 21

امیدوارم از دانلود سریال ملکه گدایان 2 فصل دوم قسمت 8 هشتم رضایت داشته باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز