خبرگزاری کار ایران

رینوپلاستی، شاه کلید زیبایی !

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۹۰۰

از رینوپلاستی نه تنها به قصد زیبایی، بلکه از آن می توان به منظور بهبود وضعیت ساختاری بینی و برخی مشکلات تنفسی نیز استفاده کرد.

از جمله جدیدترین و کارآمدترین روش هایی که در عمل بینی مورد استفاده قرار می گیرد، رینوپلاستی است. یکی از مهمترین دلایلی که رینوپلاستی به عنوان یکی از بهترین تکنیک های عمل بینی شناخته می شود، این است که، نه تنها به قصد زیبایی، بلکه از آن می توان به منظور بهبود وضعیت ساختاری بینی و برخی مشکلات تنفسی نیز استفاده کرد.

عمل رینوپلاستی بینی چیست و به چه منظوری استفاده می شود؟

رینوپلاستی به جراحی گفته می شود که بتواند غضروف، استخوان و پوست بینی را تغییر دهد. به این صورت که، استخوان داخلی بینی و غضروف آن، در طی عمل رینوپلاستی، صاف شده تا در صورت وجود گرفتگی، این مشکل برطرف شود و فرد بتواند راحت تر نفس بکشد.

البته شایان ذکر است، در صورت خواسته فرد و تشخیص پزشک متخصص، وی می تواند با صاف کردن دیواره های کناری بینی، فرم و شکل زیبایی را ایجاد کند. همچنین با توجه به وضعیت زیباجو، عمل رینوپلاستی می تواند هم به صورت بیهوشی کامل و هم بی حسی موضعی صورت پذیرد.

رینوپلاستی به چه روش هایی انجام می شود؟

رینوپلاستی را می توان به صورت های مختلفی انجام داد. این بدان معنی است که هر تکنیک، مزایا، عوارض و تکنولوژی خاص خودش را دارد. به عنوان نمونه از جدیدترین این تکنیک ها، عکس برداری های 3D می باشد که باعث می شود تا نوع برش ها مشخص شود. با استفاده از این قابلیت می توان عوارض رینوپلاستی را به حداقل رساند.

رینوپلاستی بینی به 3 روش کلی صورت می پذیرد و هر کدام از این تکنیک ها دارای ویژگی های خاص خود می باشند. این 3 روش عبارت است از:

·آلارپلاستی

جدیدترین تکنیک استفاده شده در رینوپلاستی، آلار پلاستی می باشد. این روش از رینوپلاستی، باعث می شود تا فرد بینی بسیار ظریف و باریک تری را داشته باشد. در این روش، ناحیه ای که بیشتر دچار تغییر و تحول می شود، سوراخ های بینی است. به زبان دیگر، در این روش از رینوپلاستی، پزشک متخصص می تواند غضروف های نوک بینی را کوتاه تر کند.

·رینوپلاستی باز و بسته

کسانی که قصد ایجاد تغییرات بسیار جزئی در بینی را دارند، رینوپلاستی بسته (جراحی بینی بسته)، می تواند بهترین گزینه برای آن ها باشد. رینوپلاستی باز (جراحی بینی باز)، روشی است که در آن، جراح، آزادی عمل بیشتری را در اختیار دارد. می توان گفت، یکی از رایج ترین نوع رینوپلاستی که افراد آن را انتخاب می کنند، جراحی بینی باز می باشد.

یکی از مزیت هایی که رینوپلاستی بسته دارد، این است که پس از اتمام عمل، جای بخیه بر روی بینی باقی نمی ماند.

رینوپلاستی، شاه کلید زیبایی !

 

فرق رینوپلاستی با عمل بینی چیست؟

تفاوتی عمده ای که بین رینوپلاستی و عمل بینی وجود دارد، در تغییرات پس از عمل و کاربرد هر کدام از آن ها می باشد. به عنوان نمونه، عمل بینی در مواردی نظیر برطرف کردن پولیپ ها و یا بهبود شکستگی می باشد. در مقابل، رینوپلاستی در مواردی نظیر: از بین بردن قوز بینی، تغییرات در زاویه بین لب و بینی و موارد این چنینی، مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت رینوپلاستی چگونه محاسبه می شود؟

برای مشخص شدن هزینه های مرتبط با رینوپلاستی، عوامل بسیار مختلفی وجود دارد. این عوامل شامل مکان جغرافیایی، نوع رینوپلاستی انتخاب شده، میزان تخصص و مهارت پزشک، پیچیدگی عمل، تجهیزات کلینیک، می شود.

البته مهمترین نکته ای که باید به آن توجه کنید، این است که هیچگاه نباید کیفیت را فدای کمیت کرد. ممکن است در بعضی از کلینیک ها و مراکز درمانی، رینوپلاستی با هزینه های بسیار پایین انجام شود. اما باید به این نکته توجه کرد که در صورت بروز کوچکترین مشکلات، ممکن است خسارات بسیار سنگین و جبران ناپذیری به فرد وارد شود.

جمع بندی

با توجه به موارد گفته شده در ارتباط با رینوپلاستی، در می یابیم که پیدا کردن پزشک متخصص و با تجربه، دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. فردی که نمونه کارهای موفقی در اختیار داشته باشد و مراجعه کنندگان پیشین، رضایت کامل داشته باشند.

در این راستا، کلینیک زیبایی دکتر تهران بیوتی https://drtehranbeauty.com/ با در اختیار داشتن پزشک متخصص و باتجربه در زمینه های مختلف زیبایی بینی، می تواند بهترین خدمات را در اختیار زیباجویان قرار دهد و تجربه یک چهره زیبا را برای آن ها فراهم کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز