خبرگزاری کار ایران

زیبای فرا زمینیI8اجاره خودرو بی ام دبلیو

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۷۵۱

این مدل یکی از زیبا ترین محصولات شرکت خودروسازی بی ام دبلیو است که در بین اسپرت سواران طرفدار بسیاری دارد. با توجه به قیمت های عجیب و غریب خودروهای لوکس بیشتر این افراد به سراغ اجاره خودرو بی ام دبلیو i8 می روند.

شما می توانید به سایت اجاره خودرو پرارین مراجعه کرده و از خدمات اجاره خودرو BMW i8 استفاده کنید.                                 

هنگام اجاره این خودرو به یاد داشته باشید که این مدل بی ام دبلیو جزو خودروهای اسپرت محسوب شده و قابلیت سواری خانوادگی را ندارد.

همچنین با توجه به شتاب بالای این خودرو، اغلب افرادی به سراغ اجاره خودرو بی ام دبلیو  i8می روند که تجربه خوبی در رانندگی دارند.

موارد استفاده خودرو

  • اجاره BMW i8 برای ساخت کلیپ

یکی از دلایل اجاره این مدل برای ساخت کلیپ های تبلیغاتی و یا فیلم های سینمایی و سریال های ایرانی است که به دلیل زیبایی ظاهری آن گزینه ی بسیار مناسبی است. به علاوه، این خودرو برای ساخت کلیپ های عروسی هم بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

فراموش نکنید!

برای اجاره خودرو باید به سراغ شرکت های معتبر بروید که امکانات و خدمات گوناگونی در اختیار شما قرار می دهند.

پیشنهاد ما این است که حتما از سایت اجاره خودرو پرارین دیدن کنید و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 زیبای فرا زمینیI8اجاره خودرو بی ام دبلیو

  • اجاره ماشین عروس بی ام دبلیو آی 8

با توجه به آداب و رسوم ما ایرانی ها مراسم عروسی باید زیبا و خاطره انگیز باشد و از طرفی بهترین مراسمی که شایسته عروس و داماد است برای آن ها برگزار شود.

از آن جایی که ماشین عروس در تمام عکس و فیلم های عروس و داماد برای همیشه به یادگار می ماند، خودروهای لوکس به هرچه مجلل تر برگزار شدن مراسم عروسی شما کمک می کنند.

اگر می خواهید گل آرایی ماشین عروس شما به صورتی منحصر به فرد انجام شود، بهتر است با شرکت هماهنگ شوید و آن را به عهده شرکت بگذارید. در این صورت مسئولیت خسارت های احتمالی از شما سلب می شود.

همچنین بهتر است از چند هفته قبل از مراسم برای رزرو خودرو اقدام کنید (به خصوص در زمان هایی که تعداد مراسم زیاد است).

  • اجاره خودرو بی ام دبلیو i8 برای گردشگران خارجی

حضور گردشگران خارجی و ایرانیان مقیم خارج از کشور در ایران و افرادی که به دنبال رفاه و امکانات اجتماعی سطح بالاتر هستند، باعث افزایش هتل های با امکانات بالا، رستوران های لوکس و با کیفیت بالا و خودروهای لاکچری جهت جا به جایی و یا سفر به مکان های دیدنی ایران شده است.

تیم پرارین همواره تلاش می کند تا بهترین خودروها با بهترین کیفیت را با آسان ترین شرایط فراهم کند تا شما خاطراتی لذت بخش از سفر خود به ایران با خود به یادگار ببرید.

  • اجاره خودرو برای گشت و گذار داخل شهری

یکی از تفریحات رایج در شهرهای بزرگ مانند تهران گشت و گذارهای داخل شهری به ویژه در شب است. از طرفی با توجه به شرایط امکان خرید خودروهای لوکس با توجه به قیمت و هزینه های نگه داری آن ها مقرون به صرفه نیست.

به همین جهت تمام دوست داران خودروهای لاکچری توان خرید برندهای معروف را ندارند. بنابراین، بسیاری از افراد به خصوص جوانان برای گشت و گذارهای داخلی شهری به اجاره خودرو روی آورده اند و خودرو بی ام دبلیو i8 یکی از پرطرفدارترین ها است.

 زیبای فرا زمینیI8اجاره خودرو بی ام دبلیو

معرفی مختصر خودرو بی ام دبلیو i8

 از نظر طراحی بی همتا بوده و رقیب اصلی بوگاتی ویرون و لامبوگینی گالاردو است.I8خودرو بی ام دبلیو

این خودرو در صنعت خودرو سازی جهان انقلابی بزرگ به حساب می آید؛ چرا که ظاهر مدرن اسپرت، نحوه عملکرد، میزان آلایندگی و مصرف سوخت کاملا نوآورانه به بازار عرضه شد.

این خودرو از یک موتور 3 سیلندر 1.5 لیتری هیبریدی (موتور 3 سیلندر در محور عقب به همراه یک موتور برقی در محلور جلو) با پشتیبانی فناوری تویین پاور توربو (Twin Power Turbo) بهره می برد. قدرت خروجی این موتور به 357 اسب بخار و حداکثر گشتاور 570 نیوتن متر به همراه سوخت هیبریدی می رسد.

سرعت صفر تا صد کیلومتر بر ساعت این خودرو در مدت زمان 4.4 ثانیه گزارش شده است و حداکثر سرعت آن 250 کیلومتر است.

مدت زمان شتاب آن با مدل بی ام دبلیو ام 4 کابریولت برابری می کند.

در نهایت می توان گفت این خودرو در کنار موتور کم حجم و مصرف پایین انرژی، توان خروجی بالایی دارد.

اجاره خودرو بی ام دبلیو آی 8 جهت شرکت در مراسم و مهمانی های باشکوه، گردش درون شهری و ساخت کلیپ بسیار مناسب است. این خودرو 4 نفر ظرفیت دارد و هنگام سواری حواستان به شتاب بالای آن باشد تا لذت یک رانندگی خوب را بدون نگرانی تجربه کنید.

همین حالا برای مشاوره و رزرو خودرو بی ام دبلیو آی 8 به وبسایت پرارین مراجعه کنید.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز