خبرگزاری کار ایران

محبوب ترین گیفت کارت ها و مزایای ویژه آن ها

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۴۹۹

گیفت کارت یک کد اعتباری دارای ارزش مالی است، که توسط آن می‌توانید از محتوای دیجیتال سرویس های مختلف اعم از بازی، فیلم، موسیقی، نرم افزار و انیمیشن استفاده کنید.

 با توجه به اینکه خرید گیفت کارت امکان دسترسی به انواع نرم افزارها و بازی های روز دنیا که ما به علت تحریم به آنها دسترسی نداریم، را فراهم ساخته است و اخیرا با استقبال چشمگیری از سوی کاربران اینترنت مواجه شده؛ در این مطلب قصد داریم محبوب ترین گیفت کارت ها و مزایای ویژه استفاده از آنها را برای شما شرح دهیم:

محبوب ترین گیفت کارت ها و مزایای ویژه آن ها

 

معرفی گیفت کارت

گیفت کارت یا همان کارت هدیه، به کارتی گفته می شود که دارای اعتبار مجازی است، و از آن برای خرید محتوای دیجیتال استفاده می شود. گیفت کارت بصورت اعتبار پولی و با وارد نمودن یک کد شارژ، در حساب یا به اصطلاح اکانت کاربر می نشیند، و حساب شما را برای خرید کالاها و خدمات الکترونیکی و حتی گاهی اوقات کالاهای فیزیکی شارژ می نماید. این کالاهای دیجیتالی یا الکترونیکی می تواند بازی باشد، یا برنامه، یا کتاب، فیلم و موسیقی. برای مثال با خرید گیفت کارت اپل یا گیفت کارت آیتونز، فقط در استور آیتونز یا اپ استور امکان خرید دارید، یا گیفت کارت گوگل پلی یا اندروید مارکت فقط در استور گوگل پلی شارژ می شود، و سایر گیفت کارت ها نیز به همین شکل؛ هر گیفت کارت، اکانت یا حساب کاربری همان پلتفرم را شارژ می کند.

محبوب ترین گیفت کارت ها و مزایای ویژه آن ها

 

انواع گیفت کارت ها

گیفت کارت ها با توجه به نوع پلتفرم مقصد و هدف استفاده، هم از نظر عنوان و هم از نظر نحوه کاربرد با هم متفاوت هستند. به نقل از افراگیفت؛ یکی از معتبرترین و باسابقه ترین وبسایت های اراده خدمات گیفت کارت، محبوب ترین و پر فروش ترین گیفت کارت ها عبارتند از:

  • کارت هدیه آیتونز iTunes
  • کارت هدیه گوگل پلی Google Play
  • کارت هدیه آمازون Amazon
  • کارت هدیه ایگس باکس Xbox
  • کارت هدیه پلی استیشن PlayStation
  • کارت هدیه مایکروسافت Microsoft

محبوب ترین گیفت کارت ها و مزایای ویژه آن ها

 

نحوه استفاده از گیفت کارت ها

همان طور که پیش تر گفتیم، گیفت کارت ها انواع مختلفی دارند و نحوه استفاده از آنها نیز از هم متفاوت است. برای خرید گیفت کارت، ابتدا وارد فرم خرید گیفت کارت شوید، اطلاعات درخواستی را دقیقا تکمیل کنید. سپس گیفت کارت مورد نظر خود را انتخاب کنید. مرحله بعدی انتخاب مبلغ شارژ گیفت کارت است، این مبالغ از 5 دلار تا 100 دلار و حتی 1000 دلار متغیر هستند، با توجه به مبلغ خرید اینترنتی خود، کارت مورد نظر را انتخاب کنید. سپس اقدام به پرداخت نمایید. به محض پرداخت، کد مربوط به آن کارت برای شما ایمیل می شود. سعی کنید حتما تصویر کد کارت را جایی دانلود و نگهداری کنید.

گیفت کارت های محبوب از نظر کاربران

در این بخش 3 گیفت کارت محبوب و پرفروش از نظر کاربران را به شما معرفی می کنیم:

1- گیفت کارت گوگل پلی:

 

خرید گیفت کارت گوگل پلی  یا کارت اعتباری گوگل پلی به شما اعتبار مجازی برای خرید از اپ استور گوشی و تبلت های اندرویدی می دهد. هر گیفت کارت، حاوی مبلغ و اعتبار مشخصی است، که پس از ردیم کردن کد گیفت کارت خریداری شده، حساب شما به همان میزان شارژ می شود. مثلا با خرید گیفت کارت 100 دلاری و ردیم آن، حساب شما به اندازه 100 دلار شارژ می شود و شما می توانید به همان اندازه از گوگل پلی خرید کنید. معمولا این کارت ها دارای یک کد گیفت 21 رقمی هستند، که با استفاده از آن اکانت گوگل پلی شما فعال و شارژ خواهد شد. برای گوگل پلی تنها روش استفاده از خدمات غیر رایگان داخل اپ استور دستگاه های اندرویدی است. دقت کنید که این گیفت کارت فقط مخصوص استفاده در برنامه گوگل پلی است، و در سایر برنامه ها کاربردی ندارد.

 

2- گیفت کارت اپل:

با توجه به قوانین تحریم علیه ایران و ممنوعیت دسترسی کاربران ایرانی به پرداخت اینترنتی، گیفت کارت اپل به عنوان یک کارت اعتباری دیجیتال، دسترسی و خریداری اپلیکیشن از اپ استور محصولات apple را برای کاربران ایرانی ممکن می سازد، و شما می توانید بدون نیاز به سایر کارت های اعتباری یا پرداخت ریالی، از فروشگاه اپل خرید کنید، و جدیدترین اپلیکیشن ها، فیلم ها، کتاب ها، بازی ها و جدیدترین موسیقی روز جهان را در اختیار داشته باشید. از امکانات و کاربردهای گیفت کارت اپل می توان اشاره کرد به: 1- امکان خرید از همه فروشگاه های اپل مانند: app store، iTunes، book store و MAC، 2- دسترسی به انبوهی از اپلیکیشن های متنوع و کاربردی، 3- امکان دسترسی به انواع بازی ها، 4- دسترسی به iCloud، 5- دسترسی و دانلود جدیدترین موسیقی ها، فیلم ها، سریال ها و موسیقی عای برتر جهانی، 6- امکان خرید انواع لوازم جانبی اپل.

 

3- گیفت کارت پلی استیشن:

گیفت کارت پلی استیشن مختص بازی های نسخه دیجیتال انواع ps4 و ps5 است، و برای افرادی مناسب است که قصد استفاده از امکانات ایکس باکس را دارند. با استفاده از گیفت کارت ps می توانید به راحتی انواع بازی های جدید موجود در بازار آنلاین سونی و مایکروسافت را خریداری کنید.مدت زمان اعتبار اینکارت ها بین 3 تا 6ماه است، و مبالغ شارژ آن از 20 دلار تا 1000 دلار متغیر است.

 

سخن پایانی

اگر شما هم جزو علاقه مندان به بازی های رایانه ای، کنسول بازی و دسترسی به جدیدترین نرم افزارها و محتواهای دیجیتال استور پلتفرم هایی همچون سونی، مایکروسافت، گوگل پلی و... هستید، می توانید با خرید گیفت کارت یا گیفت کارت پلی استیشن از وبسایت های معتبر ارائه کننده خدمات بازی های آنلاین، همچون افراگیفت از نسخه دیجیتال بازی و محتواهای چند رسانه ای استفاده کنید. تمامی گیفت کارت های افراگیفت از استورها و نمایندگی های طرف قرارداد امریکا خریداری شده و کد ها کاملا قانونی و معتبر می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز