خبرگزاری کار ایران

سفارش تولید محتوا ارزان، با کیفیت و اصول + انتقاد seoedu

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۳۹۶

اگر می خواهید از حیطه محدودیت مکانی و زمانی کسب و کار خود خارج شوید و آن را توسعه ببخشید، به سراغ بازاریابی محتوا بروید.

بازاریابی محتوایی به این معنا است که شما هر خدمات و کارایی را که ارائه می دهید، به سطح گسترده تری به نام گوگل برسانید. در واقع شما به کمک تیم تولید محتوا و نویسندگان حرفه ای اقدام به جمع آوری اطلاعات مفید و البته صحیح، می کنید و آن را در وبسایت خود بارگزاری خواهید کرد. با این کار علاوه بر حفظ مشتریان نزدیک به محدوده مکانی، مشتریانی از سایر نقاط از دور نزدیک را پیدا می کنید و این یعنی رونق کسب و کار شما!

شاید در نگاه اول این مسئله چندان ساده به نظر برسد اما واقعیت چیز دیگریست! در میان تعداد کثیر کسب و کار های که در حال رقابت با هم دیگر هستند باید شما نیز توان رقابت داشته باشید. در واقع در این ماراتن، درآمد کسانی بیشتر خواهد بود که تلاش بیشتری در این جهت داشته باشند. حال در این محتوا می خواهیم درمورد سفارش تولید محتوا ارزان و همینطور مزایا و معایب آن صحبت کنیم.

رشد یک وب سایت در گرو تولید محتوا ارزان!!!

یکی از اشتباهاتی که بسیار از کسب و کارها انجام می دهند و فکر می کنند با سفارش تولید محتوا ارزان می توانند در سئو موفقیت کسب کنند! اما این مسئله در صورتی ممکن است که از کیفیت محتوای شما کم نشود.

زمانی که شما برای کاهش هزینه های وبسایت خود دست به نوشتن محتواهای ضعیف می زنید و هر شخصی را به عنوان تولید کننده محتوا سایت خود انتخاب می کنید قطعا در اثر گذر زمان به چالش برخورد خواهید کرد و طبیعتا سایت شما دچار مشکل خواهد شد.

زمانی که صحبت از آموزش سئو می شود همه به دنبال لینک سازی خارجی و موضوع بک لینک هستند ولی نکته بسیار مهم که آن هم تولید محتوا است را فراموش کرده و کنار می گذارند. یادتان نرود زمانی شما می توانید به عنوان یک سئوکار حرفه ای فعالیت کنید که بتوانید محتوای خوب را از محتوای بد تشخیص دهید و بدانید چه استراتژی محتوایی برای یک وبسایت در حوزه مختص خودش لازم است.

چرا تولید محتوا می کنیم؟

سفارش تولید محتوا مزایای زیادی در جهت رونق کسب و کار شما دارد. از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با تولید محتوای باکیفیت، کار به همگان معرفی شده و در نتیجه پرستیژ کسب و کار افزایش پیدا می کند.
  • افزایش بازدید سایت از دیگر فواید تولید محتوا خواهد بود.
  • افزایش سرعت شناخته شدن در بازار و به دنبال آن افزایش قدرت کار نشان از نتیجه مثبت تولید محتوا است.
  • با لینک سازی داخلی می توانید بیشتر خود را به گوگل نشان دهید.

 تولید محتوای خود را به چه تیمی واگذار کنیم؟

سفارش تولید محتوا ارزان، با کیفیت و اصول + انتقاد seoedu

زمانی که می خواهیم برای سفارش تولید محتوا دست به کار شویم باید حواسمان باشد که داریم به شرکتی این مسئولیت مهم را می سپاریم. تیم ها و شرکت های بسیار زیادی در ایران در حال فعالیت و تولید محتوا به زبان های فارسی و انگلیسی هستند اما خوب مسئله این است که کدام یک میتواند محتوای مناسب کسب و کار ما را تولید کند؟ کدام شرکت تحویل به موقع داشته و می توانیم بر روی حرف آن شخص حساب کنیم؟ و هزاران سوال که در ذهن هر مخاطب و سفارش دهنده وجود دارد.

در این بخش ما به معرفی شرکت SEOEDU می پردازیم که جزو یکی از بهترین شرکت های تولید محتوا در ایران می باشد.

کپی کردن تو کارمون نیست!

به دلیل رقابت بالا بین وب سایت های مختلف برای رسیدن به رتبه برتر، هیچ جایگاهی برای کپی کردن از سایر وب سایت ها وجود ندارد چرا که یک اشتباه ممکن است اعتبار سایت را برای همیشه خدشه دار کند. ما سعی داریم تا پروژه های شما را مانند پروژه خود دانسته و آن گونه که با محتواهای سایت خود رفتار میکنیم برای سایت شما نیز خدمات ارائه دهیم.

رعایت اصول سئو

تیم تولید محتوا در SEOEDU توسط شخص آقای دهقانی مدیر مجموعه آموزش داده شده و قواعد و اصول سئو محتوایی را آموزش می بینند و دیگر هیچ جای نگرانی برای شما از این بابت وجود نخواهد داشت.

محتوای بهینه شده تحویل بگیرید

هر آنچه که برای بهینه شدن یک سایت لازم است را از seoedu بخواهید. نکاتی از جمله استفاده از کلمات کلیدی مهم، ارائه متن سلیس و قابل فهم، عنوان های جذاب، چگالی یکنواخت کلمات کلیدی و ... از مواردی هستند که باید در محتوای با کیفیت رعایت شده باشد.

استفاده از تصاویر در محتوا

محتواهایی که به شما تحویل داده می شوند همه شامل عکس می باشند. کسی که در حال نوشتن محتوا است می داند که تصویر مناسب با آن موضوع چه چیزی است و برای همین ما این امکان را قرارداده ایم تا شخص تولید کننده محتوا برای شما تصاویر را نیز پیدا کند.

تحویل محتوا های بدون اشکالات نگارشی

محتواهایی که به شما تحویل داده می شود طی فیلتر هایی ویراستاری می شوند تا متن عاری از اشکالات نگارشی و املایی به دست شما دوست عزیز برسد.

زمینه های تخصصی تولید محتوا

یک تیم تولید کننده حرفه ای محتوا قادر خواهد بود که در انواع زمینه های مختلف به مشتری خدمات ارائه دهد. تولید محتوا برای سایت های فروشگاهی، سایت های گردشگری، سایت های خدماتی، سایت های علمی، سایت های آموزشی، سایت های خبری، سایت های فرهنگی، سایت های مذهبی و سایت های سرگرمی از جمله این خدمات خواهد بود که هر کدام از این شاخه ها توسط فرد متخصص آن حوزه انجام خواهد شد.

هزینه تولید محتوا

سفارش تولید محتوا ارزان، با کیفیت و اصول + انتقاد seoedu

همانطور که در بالا هم توضیح دادیم سایت های مختلفی هستند که کارهای تولید محتوای شما را انجام می دهند. هر کدام از این سایت ها استراتژی خاص خود را دارند و گاها با تبلیغاتی در زمینه قیمت پایین تولید محتوا اقدام به فعالیت می کنند اما چیزی که باید به آن توجه کنید این است که علاوه بر قیمت کار باید به کیفیت کاری که برای شما انجام می شود هم توجه کنید در واقع کیفیت در کنار قیمت مناسب شرط است. پس هزینه تولید محتوا را یک سرمایه گذاری برای آینده کسب و کار خود بدانید.

فراموش نکنید که کم کاری در تهیه محتوا و سئوی سایت نتیجه کاملا عکسی را در پی خواهد داشت و این موضوع اعتبار سایت را زیر سوال خواهد برد. اما برعکس حالتی را در نظر بگیرید که شما با صرف هزینه معقولی، محتوای با کیفیتی تحویل می گیرید؛ در این صورت در مدت زمان خیلی کمتری علاوه بر اینکه هزینه صرف شده را جبران کرده اید، به سرعت درآمد چندین برابری نیز خواهید داشت و این یعنی موفقیت!

چگونه هزینه تولید محتوا سایت خود را کاهش دهیم؟

راه های بسیار زیادی وجود دارد تا شما به جای سفارش تولید محتوا ارزان، به کاهش هزینه های خود بپردازید. برای مثال اگر شما شخصی باشید که دست به نویسندگی داشته باشید و بتوانید تولید محتوا را شخص خودتان انجام دهید و با توجه به اینکه در حوزه کاری خودتان فعالیت می کنید و متخصص در حوزه کسب و کار خود به شمار می روید، می توانید تولید محتوا را برای سایت خودتان انجام داده و هزینه های تولید محتوا را شدیدا کاهش دهید.

این روش جزو بهترین روش ها برای کاهش هزینه تولید محتوا می باشد و منجر می شود علاوه بر تولید محتوا بسیار خوب و تخصصی، هزینه های محتوا شما را کاهش دهد بدون اینکه نیاز به سفارش تولید محتوا ارزان باشد!

تولید محتوا برای اینستاگرام، پاسخ به سوالی پر تکرار!؟

در مورد تولید محتوا در اینستاگرام باید بدانید که کلا سبک و سیاق محتوا برای اینستاگرام با وبسایت متفاوت می باشد. در اینستاگرام فضای تولید محتوا دوستانه بوده و بیشتر جهت سرگرمی کاربر ایجاد می شود اما در وبسایت زبان رسمی تری به خود می گیرد.

به شما پیشنهاد میکنیم مقاله ایده هایی برای تولید محتوا اینستاگرام را در وبسایت ایلنا حتما مطالعه کنید.

 و در پایان

به منظور دیده شدن در دنیای گسترده اینترنت، باید قدرت خود را افزایش دهید. برای رسیدن به این هدف لازم است که تولید محتوای حرفه ای و سئو شده داشته باشید تا با جذب مشتریان بیشتر، به درآمد چند برابری برسید. تیم حرفه ای seoedu آماده است تا در کمترین زمان ممکن با مناسب ترین هزینه، باکیفیت ترین محتوا ها را به شما عزیزان تحویل دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز