خبرگزاری کار ایران

قبل از انتخاب الکتروموتور سه فاز از گذرگاه صنعت مشاوره رایگان بگیرید

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۷۳۷

مقدمه

الکتروموتورها یکی از وسایل بسیار مهم در قطعات بخش صنعتی هستند که امروزه شاهد مدل های مختلفی از آن ها هستیم. در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا شما را با الکتروموتورها آشنا کرده و در رابطه با این دسته از محصولات توضیحات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم، پس با گذرگاه صنعت همراه باشید تا در رابطه با این محصولات صحبت کنیم.

الکتروموتور چیست

یکی از سوالات بسیار مهمی که در ابتدا مطرح می شود این است که الکتروموتور چیست و این دسته از محصولات چه کاربردهایی دارند؟ به منظور پاسخ به این سوال بسیار مهم باید گفت که الکتروموتور نوعی ماشین است که توانایی تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی مکانیکی را دارد. ایده اصلی به وجود آمدن این دستگاه زمانی ایجاد شد که یک هادی حامل جریان الکتریکی تحت تاثیر یک میدان مغناطیسی قرار گرفت و نیروی بر روی آن هادی حامل جریان بر روی میدان مغناطیسی اعمال شد.

امروزه شاهد استفاده از این تکنیک برای تولید الکتروموتور هستیم. نکته مهمی که به منظور بررسی این دسته از محصولات باید به آن توجه داشته باشید این است که الکتروموتورها دارای مدل ها و انواع گوناگونی هستند و برندها و شرکت های مختلفی در حوزه طراحی و تولید این دسته از محصولات فعالیت دارند.

الکتروموتور ایلماز چه کاربردی دارد؟

یکی از شرکت هایی که در حوزه طراحی و تولید الکتروموتور فعالیت دارد، برند ترکیه ایلماز است. این شرکت همواره تمام تلاش خود را کرده تا الکتروموتورهای حرفه ای و درجه یکی را طراحی، تولید و به بازار عرضه کند. شرکت ترکی ایلماز امروزه الکتروموتورها را در مدل های مختلفی به بازار عرضه می کند و همین موضوع باعث شده تا افراد بتوانند متناسب با نیاز خود اقدام به خرید الکتروموتور ایلماز کنند. اگر بخواهیم در رابطه با کاربرد این دسته از محصولات صحبت کنیم باید به این نکته اشاره کرد که محصولات تولید شده توسط شرکت ایلماز همان عملکرد اصلی الکتروموتورها را دارند و در واقع شما می توانید با استفاده از این محصولات اقدام به تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی مکانیکی کنید. امروزه در صنایع مختلفی نیاز است تا از الکتروموتورها استفاده شود و در همین راستا شرکت ایلماز نیز تلاش کرده تا محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه کند.

قبل از انتخاب الکتروموتور سه فاز از گذرگاه صنعت مشاوره رایگان بگیرید

ویژگی الکتروموتور زیمنس

یکی دیگر از شرکت های بسیار مشهور و معتبری که در حوزه طراحی و تولید الکتروموتور فعالیت دارد، برند آلمانی زیمنس است. این شرکت همواره تلاش کرده تا از بهترین قطعات برای تولید الکتروموتور های خود استفاده کند و همین مسئله باعث شده تا محصولات تولید شده توسط این شرکت قدرت فوق العاده ای داشته باشند و بتوانید به بهترین شکل ممکن از آن ها استفاده کنید.

اگر بخواهیم در رابطه ویژگی الکتروموتور زیمنس صحبت کنیم باید گفت که مهم ترین ویژگی این دسته از محصولات قدرت بالا، کیفیت فوق العاده و تنوع شگفت انگیز آن است که تمامی این موارد باعث شده تا شما بتوانید پس از خرید این دسته از محصولات به راحتی و به بهترین شکل ممکن از آن ها استفاده کنید.

امروزه الکتروموتور زیمنس به قدر شهرت و محبوبیت پیدا کرده که شاهد استفاده از آن در صنایع خودرو سازی، غذایی، معدنی، ماشین آلات خطوط انتقال، توربین های بادی و... هستیم و شرکت های مشهور و معتبر در سراسر نقاط دنیا به منظور خرید این دسته از محصولات به سراغ شرکت زیمنس رفته و الکتروموتور مورد نظر خود را از این برند خریداری می کنند.

تفاوت الکتروموتور زیمنس آلمانی با الکتروموتور ایلماز ترک

پس از آن که شما را با دو شرکت مشهور و معتبر فعال در حوزه طراحی و تولید الکتروموتور آشنا کرده و در رابطه با شرکت زیمنس و ایلماز توضیحات کاملی را به شما ارائه کردیم، ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که تفاوت الکتروموتور زیمنس آلمان با الکتروموتور ایلماز ترک چیست؟ به منظور بررسی این مسئله باید گفت که محصولات تولید شده توسط این دو شرکت عملکرد یکسانی دارند و در واقع مهم ترین تفاوت این دسته از محصولات در کیفیت آن ها است.

از آن جایی که شرکت زیمنس به عنوان یکی از برندهای فعال در این حوزه شناخته می شود، محصولات این شرکت نیز کیفیت بسیار بالایی داشته و شما می توانید به راحتی بهترین الکتروموتور را از این شرکت خریداری کنید. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که کیفیت بالای محصولات این شرکت باعث شده تا قیمت الکتروموتور زیمنس به طرز چشمگیری افزایش پیدا کند و حتی شاهد بالا رفتن قیمت این دسته از محصولات به دلیل اعتبار برند زیمنس آلمان باشیم.

در همین راستا شرکت ایلماز تلاش کرده تا محصولات با کیفیت اما با قیمت مناسبی را به بازار عرضه کند. در نتیجه اگر قصد دارید تا با بودجه محدود یک الکتروموتور قدرتمند اما با قیمت اقتصادی را خریداری کنید، پیشنهاد ما این است که به سراغ شرکت ایلماز ترکیه رفته و محصول مورد نظر خود را از این برند خریداری کنید.

قبل از انتخاب الکتروموتور سه فاز از گذرگاه صنعت مشاوره رایگان بگیرید

راهنمای خرید الکتروموتور ایرانی و خارجی

به منظور خرید الکتروموتور باید پارامترهای مختلفی را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید. در وهله اول شما باید مشخص کنید که از بین محصولات چون الکترو موتور القایی قفس سنجابی، الکتروموتور اسلیپ رینگ یا الکتروموتور dc قصد خرید چه محصولی را دارید.

همچنین مسئله بسیار مهم این است که مشخص کنید که الکتروموتور مورد استفاده شما باید تک فاز باشد یا به صورت سه فاز می توانید از آن استفاده کنید.

بررسی پارامترهای دیگری چون نوع کارکرد، نحوه نصب، درجه حفاظت الکتروموتور، نوع خنک کاری مورد استفاده، فریم سایز الکتروموتور، فریم مورد استفاده در آن و... از دیگر موارد مهم و حائز اهمیتی هستند که باید به منظور خرید این دسته از محصولات به آن توجه کنید. در نهایت نیز شما باید از بین محصولات مختلف که در بازار متناسب با ویژگی های مدنظر شما وجود دارد مشخص کنید که قصد خرید این دسته از محصولات را از چه برندی دارید.

تعمیر الکتروموتور چگونه است؟

اگر با مشکل خرابی الکتروموتور مواجه هستید، باید به این مسئله اشاره کرد که فرایند تعمیر این دسته از محصولات امری تخصصی است و به همین دلیل لازم است تا به منظور تعمیر الکتروموتور خود به سراغ افراد متخصص در حوزه رفته و فرآیند تعمیر این دسته از محصولات را به تعمیر کاران با تجربه و متخصص فعال در این حوزه بسپارید تا در نهایت بتوانید الکتروموتور خود را تعمیر کرده و دوباره از این دسته محصولات در بخش مورد نیاز خود استفاده کنید.

گذرگاه صنعت مشاوره تخصصی در تامین تجهیزات صنعتی و الکتروموتور

به منظور دریافت مشاوره، آگاهی از لیست قیمت و سفارش محصولات با مشاورین و کارشناسان شرکت گذرگاه صنعت و تجارت ایرانیان تماس حاصل فرمایید.

 89 200 888 –021

منبع : www.gozargah.biz

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز