خبرگزاری کار ایران

نحوه رزرو کردن هتل مارینا کیش

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۷۳۵

افراد زیادی برای مسافرت‌های داخلی خود کیش را انتخاب می‌کنند. در این جزیره هتل‌های زیادی برای اقامت مسافران ساخته شده است.

این هتل‌ها امکانات و سطح کیفی مختلفی دارند و رضایت هر شخص را حاصل می‌کنند. هتل مارینا کیش یکی از این هتل‌ها است که در این مطلب به بررسی آن‌ها می‌پردازیم. همچنین در ادامه روشی برای رزرو هتل را برای شما توضیح خواهیم داد.

هتل مارینا

هتل مارینا نیز مانند هتل پارمیس کیش، یکی از معروف‌ترین هتل‌های این جزیره است که در تور کیش از رشت یا هر شهر دیگر دردسترس خواهد بود. این هتل در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع، اواخر سال 1389 افتتاح شد. هتل مارینا چهار بلوک دو طبقه دارد که هرکدام از ساختمان‌ها به سمت شرق، غرب، شمال و جنوب ساخته شده است. مجموعا در ساختمان‌ این هتل، 18 واحد اقامتی لوکس وجود دارد. از بیشتر اتاق‌ها، می‌توانید دریا را مشاهده کنید؛ اما در برخی از واحدها، این امکان وجود ندارد. هتل مارینا به‌دلیل داشتن محوطه سرسبز وسیع، به هتل مارینا پارک معروف است.

داشتن ساحل اختصاصی، یکی از ویژگی‌های بارز این هتل لوکس محسوب می‌شود. مارینا، معماری منحصربه‌فردی داشته و چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. در محوطه هتل، تعداد زیادی گیاهان تزئینی، دارویی و... وجود دارد. طراحان یک آبنمای زیبا برای این هتل درنظر گرفته‌اند که منظره‌ای زیبا به هتل بخشیده است. اتاق‌های این هتل به ساحل مرجانی مشرف هستند.

این ساحل یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری کیش محسوب می‌شود. به‌لطف وجود کادری مجرب و دوره دیده، شما اقامتی خاطره‌انگیز را در هتل مارینا تجربه خواهید کرد. هزینه اقامت کودکان زیر شش سال (درصورت عدم‌استفاده از سرویس‌ها) در این هتل رایگان خواهد بود. هتل مارینا، 10 نوع اتاق دارد که برای یک تا شش نفر مناسب هستند و مسافران باتوجه‌ به امکانات و ظرفیت می‌توانند آن‌ها را انتخاب کنند.

نحوه رزرو کردن هتل مارینا کیش

امکانات

امکانات متعددی در اتاق‌های هتل مارینا پارک کیش وجود دارد. ازجمله امکانات و خدمات موجود در اتاق می‌توان به روم سرویس، پاورسوییچ، مینی‌بار، یخچال، آباژور، کمد، حمام، دراور، لوازم بهداشتی، دمپایی (حمام، سرویس بهداشتی و اتاق)، آویز لباس، اینترنت، میز تحریر، تلویزیون، سیستم تهویه هوای مطبوع و... اشاره کرد. قفل درب همه واحدها، هوشمند است.

بخش‌هایی از ساختمان هتل به لابی، کافی‌شاپ، فضای سبز، کافی‌نت، زمین تنیس، سالن ورزشی، استخر، پارکینگ، رستوران، سالن کنفرانس و سالن همایش اختصاص داده شده است. لابی هتل 50 نفر ظرفیت دارد و در آن خدماتی از قبیل آرایشگاه، فتوکپی، فکس، پرینتر، دستگاه واکس کفش، گیم‌نت، پذیرش 24 ساعته، اینترنت، تلویزیون، مبل، لاندری، خدمات خانه‌داری و... ارائه می‌شود. پارکینگ هتل مارینا نسبت به دیگر هتل‌های کیش، ظرفیت بیشتری دارد. این پارکینگ فضایی مناسب برای پارک 100 خودرو داشته و مهمانان می‌توانند بدون پرداخت هزینه خودرو خود را در آن پارک کنند.

رستوران لوتوس در طبقه اول هتل واقع شده است. این رستوران 200 نفر ظرفیت داشته و شما می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی، دریایی و گیاهی را سرو کنید. غذاهای این رستوران در این ساعات سرو خواهند شد. صبحانه: 7:30 تا 100، نهار: 13:130 تا 15 و شام: 21 تا 23.

اگر قصد میل کردن انواع نوشیدنی یا دسر را داشتید، می‌توانید بین ساعات 9 تا 23 به کافی‌شاپ هتل رفته و عصرانه‌ای با کیفیت را نوش‌جان کنید. در این هتل امکان برگزاری جلسات و کنفرانس وجود دارد. هتل مارینا کیش سالن اجتماعات و بیزنس روم داشته و مهمانان می‌توانند جلسات خود را در آن برگزار کنند.

در سالن ماساژ این هتل، انواع ماساژهای تایلندی، سوئدی، پا، صورت، سنگ داغ و شمع انجام می‌شود. از امکانات ورزشی هتل مارینا، می‌توان به سالن بدنسازی، استخر، اسپا، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، زمین تنیس، اجاره ماشین و... اشاره کرد. لازم به‌ذکر است که استفاده از مجموعه آبی برای مهمانان هتل رایگان است.

نحوه رزرو کردن هتل مارینا کیش

موقعیت مکانی

می‌توان گفت این هتل نسبت به هتل پارمیس کیش و دیگر هتل‌های این جزیره، فاصله بیشتری تا مکان‌های مهم دارد. هتل مارینا در فاصله کمی از حافظیه، بازار مرجان، ساحل مرجانی و دریا واقع شده است. هتل مارینا را می‌توانید در نشانی بلوار مرجان، جنب برج‌های دوقلو پیدا کنید.

نحوه رزور هتل مارینا

روش‌های مختلفی برای رزرو هتل وجود دارد. یکی از این روش‌ها مراجعه ‌به سایت‌های اینترنتی است. به‌دلیل گسترش فضای مجازی، تاکنون شرکت‌های زیادی شروع به ارائه خدمات غیرحضوری به کاربران کرده‌اند؛ یکی از این شرکت‌ها علی بابا است.

این شرکت سال 1393 تاسیس شد و ابتدا در آن فقط امکان خرید یا استرداد بلیط وجود داشت. درحال‌حاضر با رفتن به سایت علی بابا می‌توانید انواع تور، هتل، بلیط، ویلا و اقامتگاه را رزرو کنید. این شرکت با بسیاری از هتل‌های کیش طرف قرارداد بوده و به‌همین‌دلیل قیمت کم‌تری را ارائه می‌دهد. برای رزرو هتل در این شرکت باید به بخش هتل سایت علی بابا رفته و تاریخ، مدت اقامت و مقصد را انتخاب کنید تا هتل‌ها به شما نمایش داده شود.

در این مطلب اطلاعاتی درباره هتل مارینا کیش و روشی برای رزرو آن دراختیار شما قرار دادیم. اگر تجربه اقامت در این هتل، هتل پارمیس کیش یا دیگر هتل‌های لوکس این جزیره را داشته‌اید، نظرات خود را درباره آن‌ها با ما به‌اشتراک بگذارید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز