خبرگزاری کار ایران

6 موقعیتی که باید حتماً در آن دمپایی طبی بپوشید

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۷۲۱

اگر تردید دارید که باید در کمد خود حداقل یک جفت صندل طبی داشته باشید و در شرایط مختلف از آن استفاده کنید، پس به خواندن این مطلب نیاز دارید.

 کاربردهای صندل طبی و مزایای آن بسیار زیاد است. آنقدر که شاید صندل طبی در برخی از شرایط حتی از یک جفت کفش مهمتر و کاربردی‌ تر باشد.

آنچه در ادامه می‌خوانید بخشی از مهم‌ترین کاربردهای صندل طبی و مزایای آن است.

  • مهمانی‌های خودمانی

اگر در آستانه برگزاری یک مهمانی خودمانی هستید و می‌خواهید به عنوان یک میزبان یا مهمان در عین حال که شیک پوش هستید، راحت باشید، بهترین انتخاب برای شما یک دمپایی طبی شیک است.

تصور قدیمی خود را نسبت به دمپایی طبی زنانه که قبلا در بازار وجود داشتند، با آن مدل‌های محدود و رنگ‌های تیره فراموش کنید. حالا بازار پر از دمپایی طبی زنانه شیک و جذابی است که می‌توانید آن را با هر مدل لباسی ست کنید.

خوبی دمپایی روفرشی طبی این است که در عین حال که زیبا است و تیپ شما را تکمیل می‌کند، مراقب سلامت پای شما نیز هست و می‌توانید بدون احساس خستگی یا فشار روی پا آن را تمام طول مدت مهمانی به پا داشته باشید.

6 موقعیتی که باید حتماً در آن دمپایی طبی بپوشید

  • سفرهای زمینی

اگر قصد دارید با قطار یا ماشین به سفر بروید، می‌توانید در طول مدت سفر به جای پوشیدن کفش که احساس خستگی و فشار در اثر زیاد نشستن را در پای شما چند برابر می‌کند، با خرید دمپایی طبی خودتان را راحت کنید. پس یک دمپایی طبی زنانه بخرید و آن را از قفسه‌های فروشگاه‌هایی که دمپایی طبی شیک می‌فروشند تهیه کنید که در حالی که زیبایی ظاهری خود را حفظ کرده و از حالت رسمی خارج نشده‌اید، راحت باشید و از مسیر سفر خود لذت ببرید.

البته این امکانی است که آقایان نیز می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. دمپای طبی مردانه به شما کمک می‌کند بدون عرق کردن مداوم پا برای مدت طولانی رانندگی کنید و اصلا احساس خستگی نداشته باشید. یا در طول مدتی که در قطار هستید هر زمان که خواستید آن‌ها را دربیاورید.

  • دوران بارداری

بسیاری از خانم‌ها در دوران جذاب بارداری دچار ورم شده و سایز پایشان در ماه‌های آخر افزایش پیدا میکند. شاید لازم نباشد برای چند ماه پایانی بارداری کفش تهیه کنید. به جای آن می‌توانید یک دمپایی زنانه طبی بخرید که هم از کمر درد این روزها بکاهید و هم مراقب پاهایتان باشید و از هزینه زیادی که باید بابت خرید کفشی بپردازید که بعدا ممکن است نتوانید از آن استفاده کنید، جلوگیری کرده باشید.

  • بستری در بیمارستان

اگر قرار است برای درمان در بیمارستان بستری شوید و از جنس دمپایی‌های پلاستیکی بیمارستانی خوشتان نمی‌آید پس  قبل از بستری شدن اقدام به خرید دمپایی طبی کنید. فرقی نمیکند که آقا باشید یا خانم. به هر حال خرید دمپایی طبی مردانه یا زنانه‌ای که شیک باشد هم روحیه شما را تقویت می‌کند و هم باعث راحتی شما در زمانی میشود که در بیمارستان بستری هستید و باید چند روز در آنجا بمانید.

  • زمان‌ هایی که قرار است زیاد راه بروید یا سر پا بایستید

اگر شغلی دارید که مجبورید ساعت‌های طولانی راه بروید یا سرپا بایستید، مثلا اگر پرستار، پزشک، خیاط، معلم یا فروشنده هستید، می‌توانید به جای پوشیدن کفش یک دمپایی طبی شیک بخرید. به این ترتیب می‌توانید بدون احساس فشار روی کمر، زانو یا کف پا و پنجه‌های خود به راحتی کار خود را انجام دهید.

  • شکستگی پا یا عمل‌های زانو و ...

بدیهی است که اگر یکی از پاهای شما دچار آسیب شود یا آن را عمل کنید، پوشیدن کفش در پای دیگر شما عذاب آور خواهد بود. در چنین مواقعی بهتر است با خرید دمپایی طبی راه رفتن با یک پا را برای خودتان راحت کنید.

6 موقعیتی که باید حتماً در آن دمپایی طبی بپوشید

دمپایی طبی زنانه یا دمپایی طبی مردانه مرغوب را از چه فروشگاهی تهیه کنیم؟

اگر یک بار به فروشگاه تخصصی صندل   مراجعه کنید خواهید دید که به راحتی می‌توانید هر نوع صندل یا دمپایی طبی با تنوع بی نظیر در رنگ و سایز و مدل را انتخاب و خریداری کنید.

این فروشگاه به شکل خیلی خاص روی فروش انواع صندل و دمپایی اعم از دمپایی طبی شیک، دمپایی طبی خارجی، دمپایی روفرشی طبی، دمپایی زنانه طبی و دمپایی طبی مردانه و سایر مدل‌های صندل فعالیت می‌کند.

بنابراین اگر مایل باشید فروشگاهی پر و پیمان ومتنوع  از انواع مدل‌های صندل و دمپایی ببینید و در آن اقدام به خرید دمپایی طبی کنید، حتما به این فروشگاه سربزنید. با سرچ Sandal.ir در گوگل این فروشگاه را می توانید پیداکنید.

مراقب سلامت پاهایتان باشید که قرار است همه عمر راه را برای شما طی کنند. پس موضوع قیمت دمپایی طبی آخرین شاخصی است که باید برای شما مهم باشد. فقط به کیفیت آن فکر کنید.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز