خبرگزاری کار ایران

قیمت نخ نسوز و فیبر استخوانی نخ دار خرید نوار و ورق نسوز با بهترین قیمت

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۷۱۶

در صنعت مواد معدنی غیرفلزی بسیار متنوعی وجود دارد که تحت عنوان نسوز صنعتی شناخته می‌شوند. این مواد در دمای بسیار بالا ماهیت و شکل فیزیکی و شیمیایی خود را حفظ کرده و حرارت را منتقل نمی‌کنند. قیمت آن‌ها نسبت به کاربردشان بسیار معقول است.

صنعت در دنیای امروز با رشد بسیار چشمگیری همراه است. از آن‌جا که مواد نسوز صنعتی کاربردهای بسیار زیاد و مهمی دارند، صنعت نسوز نیز جایگاه ویژه‌ای در بین صنایع مختلف یافته است. هر چند محصولات نسوز جزو صنایع نو‌پا و تازه ورود به شمار می‌روند اما جزو محصولات بسیار کارآمد و مهم هستند.

نسوز صنعتی شامل طیف وسیعی از محصولات نسوز است که برخی از آن‌ها کاربردی‌تر می‌باشند. این مواد شامل نخ نسوز، فیبر استخوانی، ورق و نوارهای نسوز می‌شود که هر کدام کاربرد منحصر به فرد خود را دارند. علاوه بر آن قیمت این محصولات نیز با توجه به نوع الیاف تشکیل دهنده آن‌ها و کاربردشان تعیین می‌شود اما به هر حال برای خرید با قیمت مناسب می‌توانید به شرکت نسوز طوس مراجعه کنید. در ادامه به طور مختصر به شرح این محصولات می‌پردازیم.

نخ نسوز

نخ نسوز نوعی نخ بافته شده از الیاف نسوز است که در برابر حرارت بسیار بالا و شعله مستقیم مقاوم است این نخ به شکل‌های دایره، مربع و پکینگ بافته می‌شود و انواع بسیار مختلفی دارد. علاوه بر مقاومت حرارتی، مقاومت کششی و سایشی بالایی برای این نسوز صنعتی تع یف شده است. علاوه بر آن خواص دی اکتریک مناسب و خاصیت صد خوردگی در برابر مواد شیمیایی باعث محبوبیت آن شده است. انواع نخ نسوز شامل: نخ نسوز فایبر گلاس، تفلونی، گرافیت، الیاف شیشه‌ای و غیره می‌شود. این محصول به عنوان واشر عایق حرارتی، تولید پارچه‌های ضد حریق، درزگیر کوره‌ها و غیره در صنایع مختلف کاربرد دارند. قیمت نخ نسوز صنعتی به عواملی از جمله نوع نخ و میزان مقاومت حرارتی آن، برند تولیدی و عوامل دیگر بستگی دارد.

فیبر استخوانی نخ دار

فیبر استخوانی نخ‌دار از پر کاربردترین محصولات نسوز صنعتی است که در بیشتر صنایع استفاده می‌شود. ترکیب ویژه‌ای که در ساخت این فیبر به کار رفته است باعث شده مقاومت آن در برابر فشار و حرارت افزایش یابد. در واقع سختی و مقاومت آن به دلیل وجود ورق‌های زرین آغشته به فنولیک است که تحت فشار بالا قرار می‌گیرد و به خوبی پخته می‌شود. فیبر نسوز در برایر حلال‌های شیمیایی مقاوم  بوده و میزان جذب آب آن بسیار پایین می‌باشد. این ویژگی باعث  می‌شود که بتوان آن را در صنایع مختلف به کار گرفت. بیشترین صنایعی که از فیبر نسوز استخوانی استفاده می‌کنند شامل نیروگاه‌های مولد برق، دینام، ترانسفورماتورها و غیره می‌شود. فیبر استخوانی بسیار شبیه به فیبر نخ دار می‌باشد. با این تفاوت که به دلیل مقاومت بالا امکان پانچ و تراشکاری ندارد و برای تراشکاری آن باید از دستگاه  مخصوص استفاده کرد.

خرید نوار نسوز

قیمت نخ نسوز و فیبر استخوانی نخ دار خرید نوار و ورق نسوز با بهترین قیمت

نوار نسوز یکی دیگر از محصولات نسوز صنعتی است و از آن‌جا که عابق بندی حرارتی بسیار بالایی ایجاد می‌کند، از آن برای عایق بندی اکتریکی در صنایع مختلف استفاده می‌کنند. نوار نسوز ظاهراً شبیه به پارچه نسوز بوده و در اندازه‌های کمتر از بیست سانتی متر تولید می‌شود. در تولید این نوار از الیاف‌های مختلفی استفاده می‌شود. مهم‌ترین الیافی که در تولید این نوار صنعتی به کار گرفته می‌شوند، الیاف فایبر سرامیک، فایبر گلاس و فایبر آرامید هستند. کاربرد این نوار با توجه به جنس نوار نسوز متفاوت است. در واقع نوع الیاف به کار رفته در آن، مقاومت حرارتی نوار نسوز را مشخص می‌کنند. این نوع از نسوز صنعتی در موارد مختلفی از قبیل عایق بندی لوله‌های اگزوز، دیگ بخار، دریچه‌های مختلف و غیره مخصوصاً مواردی که به عایق بندی الکتریکی بالا نیاز دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تمام موارد ذکر شده از جمله جنس، میزان مقاومت حرارتی، نوع کاربرد و عوامل دیگر در قیمت این محصول نقش دارند. با وجود همه این موارد شرکت عرضه کننده نیز تأثیر بسیاری در میزان نرخ این محصولات دارد. در این بین قیمت نوار نسوز در سایت نسوز طوس مناسب‌تر از مراکز دیگر بوده و ثبات بیشتری دارد.

ورق نسوز

یکی دیگر از پرفروش‌ترین و پرکاربردترین مواد نسوز صنعتی ورق نسوز است که حوزه‌های مختلف در صنعت به کار می‌رود. ورق‌های کلینگریت، ورق‌های گرافیت و غیره انواع مختلف ورق نسوز هستند. گونه‌های متنوع این ورق نیز شامل ورق نسوز فولادی، واشر و غیره می‌شود. مهم‌ترین کاربردی که برای این ورق‌ تعریف شده است، به عنوان عایق‌ کاری‌های حرارتی و واشر در بخش‌های مختلف صنعت می‌باشد. اصلی‌ترین و بیشترین کاربرد آن در نیروگاه‌های مختلف است.

پایه تمام محصولات معرفی شده مواد معدنی غیرفلزی است و تفاوت آن‌ها از جهت نوع مواد سازننده، میزان مقاومت حرارت، شکل ظاهری و نوع کاربرد شان و در نهایت در قیمت این محصولات بررسی می‌شود. از آن‌جا که این مواد بسیار کا بردی و ضروری هستند، خرید آن‌ها به فراوانی انجام می‌شود. به همین دلیل قیمت خرید آن‌ها از عوامل مهمی است که باید به آن پرداخته شود.

قیمت نخ نسوز و فیبر استخوانی نخ دار خرید نوار و ورق نسوز با بهترین قیمت

بهترین شرکت خرید انواع نسوز صنعتی

محصولات صنعتی نسوز غالباً در مواردی استفاده می‌شوند که ایمنی از اهمیت بالایی برخوردار است. برای این که بتوانید بهترین محصولات نسوز را با کیفیت عالی و البته قیمت مناسب و معقول خریداری کنید، کافی است به سایت نسوز طوس مراجعه کنید. با خرید مواد نسوز صنعتی مورد نیاز خود از شرکت اینترنتی نسوز طوس می‌توانید خرید ایمنی و باکیفیتی را تجربه کنید. برای برقراری ارتباط و ثبت سفارش و همچنین جهت دریافت اطلاعات و مشاوره کافی است بر روی لینک زیر کلیک کرده و وارد سایت این شرکت شوید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز