خبرگزاری کار ایران

لوله بازکنی

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۴۳۶

لوله بازکنی و تخلیه چاه تهران با 35 سال سابقه کار در حوزه لوله بازکنی و تخلیه چاه زیر نظر اتحادیه می باشد که رضایت مشتریان خود را در طول چند سال اخیر کاملا جلب نماید همچنین این شرکت دارای 125 سرویس کار با تجربه، 35 مقنی کاربلد، 10 لوله کش ماهر در هر ساعت از شبانه روز بدون تعطیلی آماده خدمات دهی در تمام مناطق تهران می باشد. تمامی خدمات بصورت رعایت بهداشت و بدون کثیف کاری انجام می گردد.

شماره های تماس به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی:

  • لوله بازکنی شمال تهران 09196790069
  • لوله بازکنی شرق تهران 02188339950
  • لوله بازکنی غرب تهران 02144307274
  • لوله بازکنی جنوب تهران 09101702050
  • لوله بازکنی سراسر تهران 09101702050

خدمات شرکت لوله بازکنی تهران

  • لوله بازکنی

بازکردن لوله های سخت و سیمانی، لوله های رایزر اصلی و فرعی از جمله کف شور حمام و آشپزخانه، لوله فاضلاب سرویس بهداشتی و پشت بام، توالت فرنگی، بالکن و … با دستگاه های سه نظام پیشرفته و پر قدرت بدون کثیف کاری و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، دارای فنر های جداگانه برای هر نوع لوله و دارای انواع سر فنرهای مخصوص برای لوله های سخت و قیر و سیمان به صورت کاملا تضمینی و با قیمت مناسب.

  • تخلیه چاه تهران

تخلیه چاه تمام مناطق تهران با انواع ماشین های 12000 لیتری و 8000 لیتری خاور با استفاده از شیلنگ های آتش نشانی بدون کثیف کاری و توسط پمپ های کف کش سه فاز برای چاه های عمیق و با طول متراژ بالا، پمپ کف کش معمولی برای انواع چاه های معمول (سپتیک و اگو) و پمپ مکنده برای چاه چربی و لجن.

  • در آوردن اشیا از چاه

در صورتی که در حمام یا سرویس بهداشتی گردنبند، دستبند، گوشی همراه، سویچ ماشین و … در چاه افتاد اصلا نگران نباشید!! در آوردن تمام اشیا افتاده شده از چاه با دستگاه بروز و پیشرفته به نام دستگاه مکش و مشکل گشا به صورت کاملا تضمینی و با قیمت مناسب سرویس دهی فوری.

  •  تشخیص ترکیدگی لوله

تشخیص ترکیدگی آب و فاضلاب با استفاده از دستگاه تشخیص نقطه زن به صورت تضمینی برای اطمینان از کار ما می توانید در حضور تشخیص کار محل تشخیص داده را بشکافید و ترمیم را نیز به همان تشخیص کار بسپارید.

  • لوله کشی

لوله کشی در تمام مناطق تهران توسط لوله کش ماهر و باتجربه (به صورت کلی و جزئی) نصب شیر آلات ساختمان، تعویض کاسه توالت، تبدیل توالت ایرانی به فرنگی و بلعکس، قیر گونی و کاشی کاری حمام و سرویس بهداشتی. 

هزینه لوله بازکنی

گرفتگی های جزیی لوله های فاضلاب که نشانه ی آن معمولا کاهش سرعت هنگام تخلیه ی آب است را می توان با روش های خانگی مانند استفاده از اسید لوله بازکنی برطرف کرد. اما در صورتی که گرفتگی برطرف نشود ، می تواند برای ما مشکل بزرگ تری ایجاد کرده و هزینه های چند برابری ایجاد کند. بهتر است هنگامی که ، فاضلاب آب آشپزخانه یا حمام و دستشویی دچار گرفتگی کوچک و جزئی می شوند با ابزار ساده ، مشکل گرفتگی را برطرف نمایید. البته در برخی موارد ممکن است ، علت این گرفتگی ها به خاطر عدم رعایت همسایگان ساختمان به وجود آمده باشد. و  شما مجبور به پرداخت هزینه لوله بازکنی خواهید شد.

 

لوله بازکنی

 

قیمت لوله بازکنی جنت آباد 

یکی از سوالات متدوال مشتریان ، اطلاع از قیمت و هزینه لوله بازکنی و تخلیه چاه در نقاط مختلف تهران می باشد. قیمت های لوله بازکنی نوین ، طبق نرخ اتحادیه و زیر قیمت همکاران لحاظ می شود. هزینه و نرخ  بستگی به عوامل مختلفی مانند :

نوع گرفتگی لوله ( جسم سخت ، صابون ، دستمال کاغذی ، اسباب بازی کودکان و....)

عمق گرفتگی لوله :  در کدام قسمت شتر گلو یا قسمت های مختلف فاضلاب 

مکان گرفتگی لوله  : گرفتگی در کدام قسمت است مانند : آشپزخانه ، سینک ظرفشویی ، سرویس بهداشتی ، لوله های کف شور پارکینک ، پشت بام ... )

با توجه به عوامل گفته شده ،  نرخ متفاوت از همشهریان در مناطق مختلف تهران اخذ می گردد. ولی مجموعه لوله بازکنی نوین سعی بر آن دارد با بهترین کیفیت و پایین ترین هزینه نسبت به سایر همکاران را در اختیار مشتریان قرار دهد همچنین این شرکت زیر نظر اتحادیه می باشد.

سه نظام دستگاه لوله بازکنی چیست؟

دستگاه های لوله بازکنی هر کدام دارای 6 عدد سه نظام می باشند که دارای  ابعاد و شکل های متفاوتی هستند سه نظام دستگاه  از آلومینیوم، استیل و برنج تشکیل می شوند. هنگامی که دسته ی دستگاه را فشار می دهیم سه نظام ها جمع شده و فنر را به خود می گیرند. دینام دستگاه که با یک تسمه به  فولی دستگاه متصل است سه نظام آن را می چرخاند و فنر نیز با دینام دستگاه می چرخد. این دستگاه دارای دکمه چپ و راست گرد می باشد که مواقعی که فنر در لوله گیر کرد با چند حرکت عقب جلو فنر خود را رها کرده و در می آید. سه نظام دستگاه لوله بازکنی نقش مهمی در چرخاندن فنر دارند. زیرا که اگر نباشند فنر نمی چرخد. 

سه نظام دستگاه لوله بازکنی با توجه به نوع دستگاه مصرفی میباشد و پس از چند بار استفاده باید آن را تعویض نمود.هزینه ی باز کردن لوله ها با سه نظام از قیمت 200هزار تومان به بالا بستگس به گرفتگی لوله تعیین می گردد.

انواع سر فنر های لوله بازکنی:

سر فنر الماسه :

این نوع فنر از ترکیب آلومینیوم و مس تشکیل شده که به شکل الماس است .

کاربرش برای لوله ها ی  خیلی ظریف و پلیکا مانند و داخل کاسه ی فرنگی استفاده میشود که به داخل لوله آسیب نمی زند و خط  نمی اندازد.

سر فنر فولادی :

این نوع فنر  در همه ی دستگاه ها قابل استفاده می باشد و از فولاد تشکیل شده و سر آن تیز است  برای لوله هایی که به علت  سیمان یا گچ گرفته شده بکار برده می شود. که لوله ی گرفته شده را تراش داده و مسیر را باز میکند.

فنر ۳۰ متری :

این نوع فنر برخلاف بقیه فنرها از دور تراش پشت ۱۸ درست شده است. نسبت به فنرهای دیگر ضخیم بوده و دور خود نمی پیچد این فنر را با دستگاه ۵۵۰ موشکی استفاده می کنند برای لوله هایی که از راه طولانی یا از دریچه فاضلاب گرفته به کار برده می شود.

انواع دستگاه لوله بازکنی:

برای باز کردن لوله ها چند نوع دستگاه وجود دارد.

  • پمپ تراکم باد
  • دستگاه چهار پایه دینام ۳۵۰
  • دستگاه دینام فرقونی دینام ۱۴۰۰
  • دستگاه جعبه ای  دینام ۳۷۵
  • دستگاه مته ای دینام ۲۰۰
  • دستگاه سه پایه دینام ۳۰۰
  • و دستگاه موشکی 750 و 375 میلاد

 

این دستگاه ها برای انواع گرفتگی های لوله در محل های مختلف به کار برده می شود. برای مثال اگر مسدود شدن لوله با دستگاه فنر زنی حل نشود برای باز کردن گرفتگی از پمپ تراکم باد استفاده می شود این دستگاه دارای مخزن باد و فشار سنج و یک عدد پمپ یخچال می باشد که با زدن سیم برق دستگاه شروع به تولید باد کرده و مخزن را پر می کند پر شدن مخزن با بالا رفتن دمای   فشار سنج  تعیین می گردد و در نهایت لوله ی مخزن را درون فاضلاب کرده و توسط باد پمپ تراکم گرفتگی فاضلاب حل می شود.

 

لوله بازکنی

 

روش های جلوگیری از گرفتگی فاضلاب در لوله بازکنی سعادت آباد

برای جلوگیری از گرفتگی فاضلاب منزلتان می توانید به چند نکات پیشگیری که در ادامه ذکر می کنیم توجه و رعایت کنید:

1- در کنار سینک آشپزخانه منزلتان یک سبد آشغال قرار دهید 

2-بعد از شستن ظرف ها در آشپز خانه مقداری سرکه و جوش شیرین بریزید که پاک کننده ی املاح و پسماند چربی می باشد.

3-در سرویس بهداشتی منزلتان سطل زباله قرار دهید و از انداختن دستمال کاغذی و اشیاء دیگر خودداری کنید.

4- حیاط منزل را هر هفته شستشو دهید و برگ درختان و خاک و گردو غبار را از حیاط تمیز کنید چرا که باعث گرفتگی کف شور حیاط یا پارکینگ می شود.

5-فرش و موکت را در صورتی که در خانه ی خودتان شستشو می دهید مراقب باشید که پرز های فرش به داخل فاضلاب نرود. چرا که لوله فاضلاب بلافاصله مسدود می شود.

6- هر سه ماه یکبار بهتر است لوله هایی که از آن ها بیشتر استفاده می کنید را سرویس کنید  فنر زدن هر سه ماه یکبار یعنی عمر دوباره به لوله های منزلتان.

روش های پیدا کردن محل درب چاه:

امروزه با پیشرفت فناوری و کندن اگو های شهری فاضلاب کار مردم را در دفع و انتقال فضولات به بیرون از شهر سهل و آسان کرده اند. اما در گذشته برای حل این مشکل از حفر چاه فاضلاب استفاده می کردند امروزه نیز اکثر مناطق تهران دارای چاه فاضلاب می باشند ولی در برخی موارد چاه فاضلاب بدلایل استفاده واحد ها کمبود کشش زمین و گرفته شدن روزنه های چاه، پر می شود. ما در قدیم که چاه را حفر می کردند دیگر فکر این را نمی کردند که این چاه روزی پر خواهد شد بنابراین هیچ علامتی بر محل چاه باقی نمیگذاشتند اما چاهی که پر شد چگونه باید آن را پیدا کنیم تا آب آن را تخلیه کنیم؟

برای پاسخ به این سوا ل از دوربین های آندوسکپی ایتفاده می شود برای خواندن مطالب بیشتر می توانید به سایت لوله بازکنی تهران مراجعه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز