خبرگزاری کار ایران

بهترین شرکت طراحی سایت (طراحی سایت فروشگاهی ،طراحی سایت اختصاصی و شرکتی)

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۰۵۰

قبل از اینکه بخواهید یک طراحی سایت جدید را در نظر بگیرید، باید این ده واقعیت تحقیقاتی را بخوانید تا بفهمید چه چیزی واقعاً مهم است و چگونه از اشتباهات پرهزینه در طراحی سایت شرکتی یا طراحی سایت فروشگاهی جلوگیری کنید.

در این مقاله هدف این است که شما بتوانید تشخیص دهید که بهترین شرکت طراحی سایت کدام است و همچنین باید چه خدماتی را ارائه دهد. همچنین در انتهای مقاله چند ویژگی مهم یک شرکت طراحی سایت که آنها را از سایر شرکت ها متمایز میکند را بیان کرده ایم.

در حال حاضر با وجود تعداد فراوان شرکت طراحی سایت ، انتخاب شرکتی که بخواهد بهترین طراحی سایت شرکتی یا طراحی سایت فروشگاهی را برای کسب و کار شما ارائه دهد بسیار سخت می باشد.

در خدمات طراحی سایت به دنبال چه چیزی باشید؟

در بازار رقابتی امروز، ساخت سایت زیبا کافی نیست. طراحی سایت شما باید منافع و چالش های مشتریان شما را برطرف کند. اگر فقط خوب به نظر برسد اما هیچ کاری برای بازدید کننده شما انجام ندهد، بازدید کننده از اینکه وقت خود را تلف کرده است ناراحت خواهد شد و به سایت رقیب شما خواهد رفت. و حتی آنها به یاد خواهند داشت که در آینده نیز به سایت شما وارد نشوند.

قبل از اینکه بخواهید یک طراحی سایت جدید را در نظر بگیرید، باید این ده واقعیت تحقیقاتی را بخوانید تا بفهمید چه چیزی واقعاً مهم است و چگونه از اشتباهات پرهزینه در طراحی سایت شرکتی یا طراحی سایت فروشگاهی جلوگیری کنید.

1-زمان جلب توجه مشتری در سایت ها از 12ثانیه به 8 ثانیه کاهش یافته است

شما باید محتوا را در کمترین زمان ممکن به مخاطب تحویل دهید. در غیر این صورت، شما با داشتن یک نرخ پرش بالا و ترک مشتری احتمالی برای تأمین نیازهای خود در سایت رقیب مواجه خواهید بود. طبق تحقیقات مربوط به اعتبار وب از دانشگاه استنفورد ،75٪ از کاربران وب اعتراف می کنند که در مورد اعتبار یک شرکت براساس طراحی وب سایت خود قضاوت می کنند.

2- تصمیم گیری در 50 میلی ثانیه اول

خبربد این است که مطالعات نشان داده است که فقط 50 میلی ثانیه (یعنی 0.05 ثانیه!) طول می کشد تا کاربران بتوانند در مورد وب سایت شما نظر دهند. به معنای واقعی کلمه ، یک تصمیم در یک چشم به هم زدن تشکیل می شود.

3- برداشت های اول در ذهن کاربر باقی می مانند

اولین برداشت مثبت در مورد وب سایت شما منجر به رضایت مستمر کاربر می شود و می تواند بر تعاملات آینده مشتری با کسب و کار شما تأثیر بگذارد. تحقیقات نشان می دهد که آغازگرهای مثبت می توانند رضایت کاربر را افزایش دهند و برعکس اولین برداشت های نامطلوب تأثیر منفی قابل توجهی بر رضایت کاربر آینده دارند. نمایش نحوه طراحی وب سایت می تواند بر قضاوت های اعتبار تأثیر بگذارد.

4- بیش از دو سوم مخاطبان با استفاده از تلفن های همراه به سایت شما مراجعه می کنند

امروزه بسیار مهم است، که وب سایت شما به صورت کاملا ریسپانسیو و یا واکنشگرا باشد، چرا که طبق آمار بیش از52 درصد از کاربران وب سایت ها با استفاده دستگاه های تلفن همراه و تبلت ها می باشد.

5- ٪47 از کاربران انتظار دارند وب سایت ها ظرف 2 ثانیه لود شوند.

به سرعت بارگذاری وب سایت که توسط شرکت طراحی سایت طراحی شده است توجه کنید،این سرعت باید زیر2 ثانیه باشد. در غیر این صورت اکثر مردم ترجیح می دهند از رقیب شما استفاده کنند.

6- بیش از50٪ از کاربران در هنگام ورود به سایت به سراغ منو خواهند رفت.

آمارهای ثبتی نشان می دهند که منو های ناوبری در طراحی سایت  قطعا می توانند کمک بسیار زیادی را به بازدید کنندگان جدید از یک وب سایت ارائه نمایند. یک منوی ناوبری اگر به خوبی طراحی نشود قادر می باشد تا به راحتی بازدید کننده جدید را خسته کرده و موجب ترک وب سایت در سریع ترین زمان ممکن شود.

7- ارائه مطالب به صورت تیتر وار به مراتب بهتر از ارائه مطالب در قالب پاراگراف های طولانی است

وجود مطالب طولانی می تواند باعث فراری دادن مخاطب گردد، به جای ارائه مطالب طولانی سعی کنید تا مطالب را به صورت تیتر وار و لیست شده ارائه نمایید.

8- محتوی رنگی وب سایت می تواند باعث ایجاد شناخت در بیش از 80٪ از بازدید کننده گان گردد.

انتخاب یک رنگ خاص و تبعیت و استفاده از آن رنگ در کلیه بخش های مختلف یک سایت، می تواند باعث شود تا مشتری با مشاهده  آن رنگ نیز به یاد فروشگاه شما بیفتد.در حقیقت تم رنگی می تواند گام اول در ایجاد شناخت شما در ذهن مشتری شده و می تواند به خوبی شانس موفقیت شما در بازار رقابتی را افزایش دهد.

9-  ٪73 بازدیدکنندگان به شدت تحت تأثیر فیلم قرار میگیرند.

یوتیوب به انتشار ویدئوی آنلاین کمک زیادی کرده است و برخی از مصرف کنندگان در صورت امکان ویدئو را بیش از متن انتخاب می کنند. بنابراین سعی کنید راهی برای استفاده از ویدئو در سایت  پیدا کنید تا مشتری را در مورد شایستگی محصولات یا خدمات خود ترغیب کنید.

 10-  اطلاعات تماس با شرکت برای ٪44 بازدیدکنندگان وب سایت مهم است

شما باید یک صفحه تماس داشته باشید که شامل یک شماره تلفن و سایر گزینه های تماس باشد.در صورت کمبود اطلاعات تماس ، حداکثر 44 درصد بازدید کنندگان وب سایت را ترک می کنند. این ممکن است از روی ناامیدی یا صرفاً به این دلیل باشد که آنها به شغلی اعتماد ندارند که اطلاعات تماس را ارائه نمی دهد.

 چه کسی را برای طراحی سایت خود انتخاب می کنید؟

شما برای طراحی سایت خود دو گزینه اصلی دارید...

  1. کار با یک فرد توسعه دهنده وب (فریلنسر)
  2. کار با شرکت های طراحی سایت یا آژانس های بازاریابی

اما، قبل از اینکه بتوانید تعیین کنید کدام گزینه برای طراحی سایت شرکتی یا طراحی سایت فروشگاهی شما بهتر است،مهم است که هدف سایت خود را تعیین کنید.

هدف وب سایت شما چیست؟

انواع مختلف وب سایت ها اهداف مختلفی دارند.بنابراین،اولین کاری که شما باید انجام دهید این است که بفهمید وب سایت شما می خواهد چه کاری را انجام دهد.

برای آشنایی بیشتر شما در ادامه به معرفی برخی از معمول ترین انواع طراحی سایت و هدف از طراحی آنها خواهیم پرداخت:

طراحی سایت فروشگاهی

بهترین شرکت طراحی سایت (طراحی سایت فروشگاهی ،طراحی سایت اختصاصی و شرکتی)

این سایت ها برای فروش محصولات به کاربران طراحی شده اند. عناصر مهم بسیاری برای ایجاد یک تجارت الکترونیکی موفق وجود دارد.

 سرعت بارگیری سریع، صفحات محصول جذاب و پویا،فرآیند خرید آسان،روند تسویه حساب آسان، گزینه های پرداخت مناسب و بازاریابی مجدد برای کاربران گذشته.

طراحی سایت پزشکی

برخی از امکانات وجود دارند که می توان به کمک طراحی کردن یک سایت پزشکی به سادگی آن ها را در اختیار مخاطبان خود قرار دهید.

  • ایجاد رزومه ای مناسب از پزشک
  • ارائه مقالات علمی مختلف در سایت و یا اطلاعات تکمیلی و یا به روز در داخل سایت
  • رزرو نوبت و امکان پرداخت آنلاین

و در صورتی که ارائه دهنده تجهیزات پزشکی باشید میتوانید طراحی سایت فروشگاهی پزشکی را انجام دهید.

طراحی سایت شرکتی

بهترین شرکت طراحی سایت (طراحی سایت فروشگاهی ،طراحی سایت اختصاصی و شرکتی)

هدف از طراحی سایت شرکتی یا طراحی سایت معرفی و اطلاع رسانی این است که به مشتریان یا بازدیدکنندگان بالقوه می گویند که مشاغل شما چه کاری انجام می دهد، در کجا مستقر است، ساعات کار خود، نحوه تماس با شما و سایر اطلاعات اساسی کسب و کار شما.

همچنین میتوانید مقالات،اطلاعات خاص و مفیدی را به خوانندگان منتقل کنید، مانند راهنمایی ها، اطلاعات پشتیبانی و دستورالعمل ها.

طراحی سایت آموزشی و آموزش آنلاین

همانطور که از نام این نوع طراحی مشخص است ، هدف از طراحی سایت آموزش آنلاین، آموزش است. این آموزش ها با توجه به نیاز و هدف شما از آموزش های مبتدی گرفته تا آموزشگاه های تخصصی می باشد.علاوه بر آن یکی از مهم ترین اهداف ساخت سایت،کلاس مجازی،ارائه خدمات آموزشی به صورت آنلاین با مناسب ترین هزینه و نیز افزایش سطح دسترسی به ویژه در مناطق محروم به این خدمات است.

طراحی سایت خبری

در کل هدف اصلی طراحی سایت خبری ارائه اخبار و اطلاعات روز برای کاربران و بازدیدکنندگان می باشد.

هم چنین:

  • افزایش اعتبار رسانه های خبری با داشتن سایت خبری.
  • انتشار اخبار در کوتاهترین زمان بدون محدودیت مکانی.

حال که میدانید که چه نوع وب سایتی را نیاز دارید، برخی از تمایزات اصلی بین اشخاص طراح سایت(فریلنسر)و شرکت های طراحی سایت آورده شده است تا به شما کمک کند بفهمید کدام یک برای شما بهتر است.

طراحی سایت توسط یک شخص (فریلنسر)

در ایران اکثر اشخاصی که به صورت پروژه ای و خارج از شرکت ها کار طراحی سایت شرکتی یا طراحی سایت فروشگاهی را انجام میدهند با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا یا cms ها کار طراحی سایت شما را انجام خواهند داد.

طراحی کردن این دست از سایت ها نه تخصص چندان بالایی را نیاز داشته و نه هزینه بالایی را به همراه خواهد داشت. و هرکسی بدون نیاز به هیچ دانش تخصصی با کمی جستجو در اینترنت میتواند با استفاده از پلتفرم های رایگان وردپرس،جوملاو... برای خود سایت بسازد و نیازی به پرداخت هزینه ندارد.فقط کافیست تا آنها را به صورت رایگان دانلود نموده و سپس با تغییرات جزیی در ظاهر سایت خود را ایجاد کند.

سایت های بی کیفیت با CMS و شروع مشکلات

باید بدانید سایتی که با قالب کپی شده وردپرس یا جوملا ساخته می شود پس از مدتی با مشکلات امنیتی مواجه شده و حتی ممکن است این مشکلات به حدی برسد که دیگر قادر به استفاده از آن سایت نباشید. شرکت طراحی سایت هوم وب همواره با مشتریان زیادی روبرو بوده که در تجربه قبل از همکاری با این شرکت حداقل یک بار طراحی سایت شرکتی یا طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس انجام داده و به علت عدم کسب نتیجه یا از دست دادن سایت، علاوه بر از دست دادن مشتریان،بازار کار و زمان ،مجبور به پرداخت هزینه مجدد برای طراحی سایت شرکتی شده اند.

شرکت های طراحی سایت

یکی از دلایل اصلی انتخاب یک آژانس بازاریابی برای ساخت وب سایت شما این است که قبل از کار بر روی پروژه شما زمان لازم را برای یادگیری کسب و کار شما صرف می کنند. شرکت های طراحی سایت به طور معمول با شما همکاری می کنند تا به شما در طراحی یک وب سایت مشتری محور کمک کنند که پیام مناسب شما را به سمت مشتری های احتمالی سوق دهد.

شرکت ها به جای ساختن وب سایتی که کاملاً مربوط به شرکت شما باشد، بر پیام رسانی صحیحی متمرکز شده اند که مورد پسند مشتری ایده آل شما قرار گیرد. آنها می دانند که این روش بیشتر اوقات شما را از رقبا جلوتر می اندازد.

آنچه در آخر با آن روبرو می شوید، وب سایتی است که به مشتریان احتمالی درباره محصولات یا خدمات شما آموزش می دهد ، بنابراین آنها می توانند در مورد راه حل صحیح مشکلاتشان تصمیم بگیرند.

تجربه و سابقه کار شرکت

این مهمترین ویژگی است که یک شرکت باید داشته باشد. شرکتی که تجربه دارد باید با راه های دستیابی به یک طراحی سایت موفق آشنا باشد. شما نباید طراحی سایت شرکتی  یا طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی خود را در اختیار آن شرکتی بگذارید که باتجربه نیست.

تجربه طراحی با انواع زبان های برنامه نویسی

شرکت طراحی سایت هوم وب از جمله شرکت های برتر در حوزه ی طراحی سایت در تهران است که در طی بیش از یک دهه فعالیت خود در این حوزه،برنامه نویسی با انواع زبان های php‌ ، Asp، جاوا اسکریپ و فریم ورک های انگولار و ری اکت و ... برای طراحی سایت حرفه ای مشتریان خود در طول این سال ها در نظر گرفته است.

نمونه کارها

یک شرکت طراحی وب مطمئناً نمونه کارهای خوبی را طراحی خواهد کرد. این باید شامل یک بانک اطلاعاتی دقیق و کامل از کارهای پروژه باشد که در گذشته با موفقیت انجام شده است.

خدمات پشتیبانی

یکی از مهم ترین المان های پس از طراحی سایت شرکتی یا طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی داشتن پشتیبانی خوب و قوی پس از انجام طراحی وب سایت شماست. بهترین شرکت های طراحی سایت باید در صورت ایجاد هر گونه مشکل مانند: مشکلات ظاهری و یا تغییری در ساختار وب سایت، که نیاز به پشتیبانی دارد را تامین کند و به سرعت مشکلات پروژه شما را رفع کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان به سایت هوم وب به آدرس https://whomweb.com  مراجعه فرمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز