خبرگزاری کار ایران

ویژگی ها و مشخصات مخزن آب پلاستیکی

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۵۲۷

مخزن آب پلاستیکی جزء پر فروش ترین مخازن نگهداری آب می باشد، زیرا نسبت به قیمت پایین خود کیفیت بسیار بالایی دارد. مخزن های آب پلاستیکی به دلیل وزن سبکی که دارند به راحتی قابل جابجایی هستند. مخزن های آب پلاستیکی همچنین می توانند رنگ های مختلفی نیز داشته باشند که افراد بر حسب سلیقه آن را انتخاب می کنند.

مخزن آب پلاستیکی جزء پر فروش ترین مخازن نگهداری آب می باشد، زیرا نسبت به قیمت پایین خود کیفیت بسیار بالایی دارد. این نوع مخزن انواع و دسته بندی هایی دارد که در نوع اول آن بر حسب لایه های استفاده شده در ساخت آن تقسیم بندی می شود.

مخزن آب پلاستیکی سه لایه با توجه به اهمیت بهداشتی بود آب، گزینه بسیار مناسبی می باشد. در این نوع مخزن وجود لایه ها باعث شده تا زمانی که مخزن در پشت بام منازل است و نور خورشید بسیاری به آن می تابد کیفیت آب حفظ شود و مقدار گرمای دریافتی را به حداقل برساند. این لایه از رشد جلبک و باکتری در مخزن جلوگیری می کند.

مخزن یک لایه و دو لایه نیز وجود دارند که هرکدام برای نگهداری مواد خاصی تولید شده اند، اما برای آب آشامیدنی مخزن سه لایه بهترین گزینه می باشد. مخزن های آب پلاستیکی همچنین می توانند رنگ های مختلفی نیز داشته باشند که افراد بر حسب سلیقه آن را انتخاب می کنند، اما نوع سفید مخازن بسیار کاربردی و پر طرفدار می باشد.

مخزن های آب پلاستیکی به دلیل وزن سبکی که دارند به راحتی قابل جابجایی هستند و بردن آنها در پشت بام راحت تر از سایر مخزن ها می باشد. از طرفی نصب بعضی از مخزن ها و تعمیر کردن آنها کار راحتی نمی باشد و پس از هربار خراب شدن به تعمیرات بسیاری نیاز دارند، اما مخزن های آب پلاستیکی این مشکلات را ندارد و در صورت خراب شدن به راحتی قابل تعمیر هستند.

شرکت مبنا پلیمر آریا برترین تولید کننده مخزن آب پلی اتیلن در سال گذشته تحت لیسانس روتوتک کانادا.

آیا امکان استفاده از مخزن آب پلاستیکی در مناطق خیلی گرم وجود دارد؟

از آنجا که مخازن آب پلاستیکی انواع بسیاری دارند می توان مخزن پلاستیکی مورد نظر را با توجه به منطقه ی جغرافیایی خود تهیه کرد. مخزن زیر زمینی مناسب ترین مخزن برای مناطق گرم می باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز