خبرگزاری کار ایران

با خرید چمن مصنوعی سونار خونتون هر فصلی سبزه

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۲۲۶

یکی از روش های آسان برای سرسبز نشان دادن فضای منزل، استفاده از چمن می باشد. خیلی افراد با کاشت چمن در محوطه بیرونی منزل این سرسبزی را در فصول مختلف سال دارند اما اگر فضای بیرونی منزل شما به اندازه کافی برای این کار بزرگ نیست و یا مثل خیلی از افراد دیگر در یک آپارتمان زندگی می کنید؛ بهترین کار استفاده از چمن مصنوعی است. چمن های مصنوعی انواع مختلفی دارند که به دلیل سهولت نگهداری بسیار مورد توجه افراد مخصوصاً کسانی است که عاشق گل و گیاهان زینتی در منزل هستند.

انواع چمن مصنوعی

زمانی که برای خرید چمن مصنوعی به بازار می‌ روید؛ احتمالاً با انواع مختلفی از آن، روبرو می شوید. البته پیشنهاد می شود قبل از خرید چمن مصنوعی؛ حتماً از محصولات سونار استار، دیدن فرمایید. این محصولات که اخیراً بسیار هم پرطرفدار شده اند؛ در ارتفاع ها و جنس های مختلف، عرضه می شوند. به طور کلی چمن‌ های مصنوعی به دو گروه اصلی چمن مصنوعی ورزشی و چمن مصنوعی تزیینی، تقسیم ‌بندی می ‌شوند. چمن مصنوعی تزیینی را می توان در مکان های مختلف مثل فضای منزل، دفاتر کار، شرکت ها، بیمارستان ها، کلینیک ها، آرایشگاه‌ ها، باغ تالارها، هتل ها، رستوران ها و... مورد استفاده قرار داد.

از آنجایی که خیلی افراد در آپارتمان ها زندگی می کنند؛ می توانند با استفاده از چمن مصنوعی برای بالکن، فضاسازی انجام داده و از سرسبزی همیشگی آن، لذت ببرند. چمن مصنوعی ورزشی معمولاً برای زمین های فوتسال، فوتبال و همچنین بازی تنیس گلف، استفاده می شود. چمن مصنوعی ورزشی برای هر کدام از ورزش ها می بایست ارتفاع و همچنین دیگر استانداردهای لازم را داشته باشد.

نحوه نگهداری چمن مصنوعی بالکن

استفاده از چمن مصنوعی در فضای بالکن و تراس فضایی ایجاد می ‌کند که می‌ توانید در هر زمان از آن، استفاده کنید. البته در مواقعی که هوا بسیار سرد یا گرم می شود؛ دیگر نمی توانید به این مکان بروید. البته این دلیلی برای عدم نگهداری از چمن مصنوعی در این زمان ها نیست. در تمامی فصول سال باید از این محصول، نگهداری کنید. یکی از چالش هایی که با خرید چمن مصنوعی ممکن است با آن مواجه شوید؛ نحوه تمیز کردن آن است اما این کار آن‌چنان که تصور می کنید کار سخت و پیچیده ای نیست. شما می توانید با در اختیار داشتن یک برس و استفاده از ترکیب آب و سرکه این کار را به راحتی، انجام دهید. سرکه به از بین بردن آلودگی های چمن بسیار کمک می کند.

اگر چمن مصنوعی شما در فصل پاییز پر از برگ های خشک شده است؛ بهتر است از دور کند جاروبرقی برای تمیز کردن آن، استفاده کنید. در فصل زمستان در صورتی که چمن مصنوعی در معرض بارش باران باشد؛ مشکل خاصی برای آن ایجاد نمی‌ شود اما اگر در هوای بسیار سرد دچار یخ زدگی شود؛ می تواند آسیب ببیند. برای برداشتن برف و یخ از روی چمن مصنوعی می توانید از یک بیلچه، استفاده کنید و به آرامی یخ ها را از آن، جدا کنید. مراقب باشید با کمترین میزان آسیب به چمن این کار را انجام دهید.

چمن مصنوعی ورزشی چه فرقی با تزئینی دارد؟

همانطور که گفتیم چمن های مصنوعی به دو صورت تزیینی و ورزشی در بازار وجود دارند. آنچه که در چمن های تزیینی اولویت دارد؛ ظاهر زیبا و طبیعی آن است. در صورتی که در چمن مصنوعی فوتبال؛ دوام و مقاومت بالا و همچنین ضربه پذیری از اولویت‌های اصلی آن، محسوب می‌شود. بر همین اساس معمولاً چمن های مصنوعی را با ارتفاع الیاف بالا معمولاً بین ۵۰ تا ۶۰ میلی متر، تهیه می ‌کنند. همچنین تراکم چمن ‌های مصنوعی ورزشی نسبت به انواع تزئینی آن، کمتر است.

چمن های مصنوعی تزئینی عموماً دارای ارتفاع الیاف بین ۸ تا ۴۰ میلی متر هستند و نسبت به چمن های فوتبالی تراکم بالاتری دارند.

عوامل موثر در طول عمر چمن مصنوعی

چمن های مصنوعی به نسبت چمن های طبیعی نگهداری ساده تری دارند چرا که نیاز به آبیاری و... ندارند. از این رو شما می توانید بدون زحمت و دردسر یک فضای سرسبز، در اختیار داشته باشید؛ اما چگونه می توان بر طول عمر چمن های مصنوعی افزود؟! به طور کلی طول عمر چمن‌ های مصنوعی با توجه به کارایی و کیفیتی که دارند، متفاوت است اما می ‌توان با استفاده از راهکارهایی طول عمر آن ها را افزایش داد.

  • اولین عاملی که در افزایش طول عمر و دوام یک چمن‌ مصنوعی موثر است؛ کیفیت آن است. البته قیمت چمن های مصنوعی هم به نسبت کیفیت و استانداردهایی که دارند، متفاوت می باشد. برای مثال قیمت چمن مصنوعی برای پشت بام در انواع ضعیف تر قیمت بسیار پایین تری دارد. این چمن ها طول عمر بسیار پایینی دارند.
  • اگر بخواهید چمن ‌مصنوعی خریداری شده شما تا مدت های زیادی بدون آسیب بماند؛ باید زیرسازی و زهکشی زمین را به طور مناسب، انجام داده باشید. زیرسازی چمن مصنوعی معمولاً با مواد پلیمری انجام می شود. همچنین برای عبور آب اضافی ناشی از بارش باران و یا شستشو؛ باید یک مجرای فاضلاب برای آن، در نظر گرفته شود.
  • طول عمر چمن مصنوعی در زمین های ورزشی با چمن های مصنوعی تزئینی در یک بالکن یا تراس، متفاوت می باشد. به عنوان مثال در یک زمین ورزشی ممکن است بازی های بسیار کمی صورت بگیرد. در چنین شرایطی عمر چمن بیشتر می‌ شود. به طور متوسط طول عمر چمن های ورزشی 10 سال است.
  • همچنین چمن های مصنوعی در فضای باز باید به گونه ای باشند که بتوانند شرایط آب و هوایی را تحمل کنند. در این صورت حتی می‌ توانند تا ۱۵ سال هم کارایی داشته باشند. به طور کلی چمن های مصنوعی دوام بالایی داشته و به سادگی دچار آسیب نمی‌شوند. با تمیز کردن مرتب چمن مصنوعی و نگهداری از آن، می توان کارایی و عمر این محصول را افزایش داد.
  • اگر به دنبال سرسبز کردن فضای داخلی و یا خارجی منزل و یا دفتر کار خود هستید؛ بهترین کار استفاده از چمن مصنوعی است. پیشنهاد می شود در صورتی که قصد تهیه این محصول را دارید؛ حتماً به فروشگاه های معتبر رفته و از محصولات آنان، دیدن کنید. در این صورت است که خیالتان از بابت کیفیت محصول خریداری شده، راحت است.

فروشگاه چمن مصنوعی سونار استار (https://sonarstar.com) یکی از بزرگترین مراکز فروش چمن مصنوعی می باشد که انواع چمن مصنوعی شامل چمن مصنوعی برای بالکن و تراس، چمن مصنوعی بین سنگ و موزاییک، چمن مصنوعی روف گاردن و پشت بام، چمن مصنوعی دکوراتیو اکواریون و دیوار، چمن مصنوعی ورزشی فوتبال و تنیس و ... با ارتفاع های متفاوت را داراست و شما می توانید متناسب با نیاز خود هر کدام را انتخاب کنید.

سونار استار بیش از ده است که سابقه فعالیت در حوزه فروش چمن مصنوعی را دارد و همیشه سعی کرده چمن مصنوعی خوب و باکیفیت را با قیمتی مناسب به مشتریان برساند و در ضمن خدمات نصب و پس از نصب خوبی نیز به آن‌ها ارائه دهد. در طول فعالیت این مجموعه تاکنون حتی یک‌بار هم چمن‌های فروخته شده رنگ عوض نکرده و پوسیده نشده‌اند. این بزرگ‌ترین نقطه اعتبار ماست. به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه خرید چمن مصنوعی با کارشناسان سونار استار از طریق شماره های درج شده، تماس بگیرید.

آدرس: تهران، خیابان مطهری، بعد از چهارراه سهروردی، نبش بن بست امیر، پلاک 56، واحد 2

تلفن: 021-54863

ساعت کاری: 9 صبح تا 6 عصر

آدرس ایمیل: info@sonarstar.com

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز