خبرگزاری کار ایران

دانلود قسمت 20 گیسو : سریال گیسو قسمت ۲۰ بیستم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۸۳۵

دانلود قسمت 20 گیسو کامل و قانونی، دانلود قسمت ۲۰ سریال گیسو، برای دانلود سریال گیسو قسمت 20 بیستم به ادامه مطلب مراجعه کنید و آن را به صورت قانونی با لینک مستقیم و پیش نمایش رایگان و کیفیت عالی دانلود و تماشا کنید.

سریال گیسو (عاشقانه ۲) که در ادامه فصل اول سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی هومن کبیری است. قسمت ۲۰ سریال گیسو چهارشنبه تاریخ ۲۳ تیر ۱۴۰۰ در ساعت ۲۰ منتشر می‌شود. و با استقبال خوبی مواجهه شده است که در ادامه می‌توانید قسمت جدید سریال گیسو قسمت ۲۰ بیستم را دریافت کنید.

گیسو سریالی درام، معمایی و عاشقانه با هنرنمایی محمدرضا گلزار، ساره بیات، هانیه توسلی، حسین یاری، هومن سیدی، مسعود رایگان، شمسی فضل الهی، بیژن امکانیان، آزاده ریاضی، علیرضا زمانی نسب، سانیا سالاری و بهاره رهنما و نویسندگی علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی و کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی هومن کبیری محصول سال ۱۳۹۹ کشور ایران است.

آنچه که در قسمت قبل گذشت: حاج یونس با پیدا کردن عکس گیسو در خانه کتایون متوجه همدستی او با جابری می شود و موضوع را به رضا اطلاع می دهد...

برای دانلود سریال گیسو قسمت 20 به لینک زیر مراجعه کنید:

دانلود قسمت 20 سریال گیسو

◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉

دانلود قسمت 20 گیسو : سریال گیسو قسمت ۲۰ بیستم

بازیگران سریال گیسو

محمدرضا گلزار (سهیل بقایی)، هومن سیدی (پیمان رستاگ)، ساره بیات (پگاه دادگر)، هانیه توسلی (کتایون)، مسعود رایگان (یونس شکیبا)، شمسی فضل اللهی (مهین کیانی)، علیرضا زمانی نسب (محسن شکیبا)، سید جمشید حسینی، جولیا پانلی، آزاده ریاضی (مونا)، سانیا سالاری، بهاره رهنما و حسین یاری (رضا شکیبا)

بیوگرافی مسعود رایگان

وی همسر رؤیا تیموریان است. وی دارای مدرک کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیک است. مسعود رایگان چند سالی را در اروپا و کشور سوئد به بازیگری پرداخت، ولی در سال ۱۳۸۰ به ایران بازگشت. نام مسعود رایگان با فیلم خاموشی دریا بر سر زبان‌ها افتاد اما خیلی دور، خیلی نزدیک او را به شهرت رساند؛ به طوری که جایزه جشن‌خانه سینما را برای بازی در این فیلم از آن خود کرد. وی همچنین کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در بیست و سومین دوره جشنواره فیلم فجر، برای بازی در این فیلم شده‌است. وی همچنین در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم برلین منفی ۷ گردید.

داستان سریال گیسو

سریال گیسو بصورت اختصاصی از طریق وبسایت نماوا منتشر می شود و توسط سایت همکاری در فروش راشدون نیز قابل دریافت است. درباره داستان سریال گیسو چنین آمده است که رضا (حسین یاری) در مخمصه‌ای افتاده که برای بیرون آمدن از آن به کمک سهیل (محمدرضا گلزار) و پیمان (هومن سیدی) نیاز دارد. اما نقشه آن‌ها آن‌طور که باید پیش نمی‌رود و اتفاقاتی رخ می‌دهد که کنترل اوضاع را از دست همه خارج می‌کند و …

دانلود قسمت 20 گیسو : سریال گیسو قسمت ۲۰ بیستم

دراکولا قسمت 16 که در تاریخ سه شنبه 23 تیر 1400 از طریق وبسیات راشدون منتشر می شود ، فصل دوم سریال جذاب، پربیننده و پرطرفدار سریال «هیولا» است که «امیر برادران» نویسندگی و «مهران مدیری» کارگردانی و تهیه کنندگی آن را برعهده داشته اند. سریال دراکولا فصل دوم سریال محبوب هیولا به حساب می‌آید و در آن ماجراهای جذاب و تازه‌ای با حضور شخصیت‌های جدید به تصویر کشیده می‌شوند. هیولا که در زمان پخش عنوان پربیننده‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی را بدست آورد، توانست با رویکردی طنزآمیز، مشکلات ناشی از اختلاس و مفاسد اقتصادی را به نمایش بگذارد. در مجموعه دراکولا در کنار مهران مدیری که بار دیگر نقش کامران کامروا را بازی می‌کند، بازیگرانی چون ویشکا آسایش، محمد بحرانی و نیما شعبان نژاد نیز حضور دارند. که در ادامه می توانید قسمت 16 دراکولا را دانلود و تماشا بفرمایید.

برای دانلود سریال دراکولا قسمت آخر به لینک زیر مراجعه کنید.

دانلود قسمت آخر سریال دراکولا

دانلود قسمت 20 گیسو : سریال گیسو قسمت ۲۰ بیستم

سریال ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. و داستان بسیار جذابی داره و تا اینجا مورد استقبال مخاطبین نیز قرار گرفته است که در ادامه می توانید به دانلود قسمت 7 فصل 2 ملکه گدایان فصل دوم قسمت هفتم بپردازید.

برای دانلود قسمت 7 سریال ملکه گدایان فصل 2 دوم به لینک زیر مراجعه کنید:

دانلود سریال ملکه گدایان فصل دوم قسمت هفتم

امیدوارم از دانلود قسمت 20 گیسو رضایت کامل داشته باشید.

این خبر رپرتاژ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز