خبرگزاری کار ایران

خرید باتری ماشین از ایران باتری : نصب و ارسال رایگان باتری

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۲۳۳

 

حتما برایتان پیش آمده که وسط خیابان یا وقتی خیلی عجله دارید، باتری ماشین خراب شود. در این شرایط با خود می‌گویید کاش فروشگاهی بود که خدمات خرید باتری ماشین و تعویض و نصب رایگان باتری در محل را انجام می‌داد.

یک تماس می‌گرفتی و یک کاربلد در سریع‌ترین زمان ممکن می‌آمد و باتری نو را روی ماشین شما نصب می‌کرد. چنین فروشگاهی باید کارشناسانی داشته باشد که با صبر و حوصله به بررسی مشکل شما بپردازند. سپس یک باتری مطمئن و مناسب برای شما انتخاب کنند. در مرحله بعدی به سرعت خود را به شما برسانند و باتری ماشین را نصب کنند. چنین چیزی دیگر یک آرزو نیست. از این به بعد کافیست با فروشگاه اینترنتی ایران باتری تماس بگیرید تا باتری ماشین به صورت رایگان روی خودروی شما نصب شود.

اهمیت باتری خودرو

در مواقع بحرانی است که می‌فهمیم باتری ماشین چقدر عضو حساسی است. یعنی اگر باتری ماشین خراب شده باشد، جابجا کردن ماشین غیر ممکن می‌شود. حتی ممکن است بتوانید با چرخ پنجر مسافتی را طی کنید و خود را به آپاراتی برسانید. اما بدون باتری، ماشین روشن نمی‌شود.

باتری ماشین عمر محدودی دارد، حداکثر دو سال. حالا ممکن است شرایط آب و هوایی یا استفاده زیاد از خودرو این عمر را کمتر هم بکند. به خاطر همین نباید از نگهداری از باتری ماشین غافل شوید. مخصوصا اگر باتری ماشین شما، اسیدی باشد. اگر باتری ماشین اتمی است، کافیست حواستان به عمر مفیدش باشد. با توجه به محل زندگی و خودرویی که دارید، باتری مناسب شما متفاوت خواهد بود.  

فرقی نمی‌کند چه ماشینی زیر پا دارید یا باتری شما از چه نوعی است. ایران باتری، خدمات متنوعی در این زمینه ارائه می‌دهد. فروش، تعمیر، بررسی و نصب رایگان باتری ماشین، همه با ایران باتری خیلی سریع و با قیمت مناسب انجام می‌شود. بهترین مشاوره را از کارشناسان ایران باتری دریافت کنید تا هیچ‌وقت در زمان نامناسب به مشکل باتری برنخورید

خرید باتری ماشین از ایران باتری : نصب و ارسال رایگان باتری

با باتری ماشین بیشتر آشنا شویم

باتری ماشین برق خودرو را تأمین می‌کند. غیر از موتور ماشین که بدون باتری روشن نمی‌شود، خیلی از اجزای ماشین با برق کار می‌کنند. از برف پاک کن گرفته تا دزدگیر و کولر. باطری ماشین یک جعبه است که با استفاده از یک مایع اسیدی، الکتریسیته ایجاد می‌کند. باتری ها به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند. باتری های اسیدی (سیلد) که به اندکی سرویس و نگهداری نیاز دارند و باتری های اتمی (غیرسیلد) که نیازی به نگهداری ندارند. جعبه باتری های اسیدی را می‌توان باز و بررسی کرد. باتری اسیدی نسبت به باتری اتمی قیمت پایین‌تری دارد اما عمر کمتری نیز دارد. باتری اسیدی در حالت خاموشی سریع‌تر از باتری اتمی خالی می‌شود. این یکی از نکاتی است که همیشه هنگام استفاده از باتری اسیدی باید به آن توجه داشته باشید. باتری اتمی برای شارژدهی بالا گزینه مناسبی نیست. علاوه بر این در هوای سرد به پوشش نیاز دارد و ممکن است به خوبی شارژ نشود.

شناخت خوب از باتری ماشین، می‌تواند به راننده کمک کند، تا در شرایط حساس خود مشکل را برطرف کند. اما اگر شناخت زیادی از باتری ماشین ندارید، نگران نباشید. می‌توانید به سایت ایران باتری مراجعه کنید و اطلاعات خود را بالا ببرید. در وبلاگ ایران باتری، اطلاعات بسیاری درباره باتری ماشین با زبانی ساده پیدا می‌کنید. اگر هم وقت یا حوصله مطالعه ندارید، این کار را به کارشناسان ایران باتری بسپارید. آنها هم به شما مشاوره می‌دهند، هم اگر لازم شد، خدمات نصب و تعویض باتری را هر جا که هستید به صورت رایگان به شما ارائه می‌دهند.

بهترین برندهای باتری ماشین

حالا که حساسیت باتری ماشین و نگهداری از آن را می‌دانیم، اهمیت برند باتری هم مشخص می‌شود. هنگام انتخاب برند باتری ماشین، باید به چند نکته توجه داشته باشید. نوع ماشین شما، شرایط آب و هوایی محل زندگی، میزان استفاده شما از خودرو و بودجه عواملی است که باتری مناسب شما را تعیین می‌کند. مهم‌تر از همه، باید یک باتری مطمئن با یک برند معتبر روی ماشین شما نصب شود، تا مشکلات پیش بینی نشده برای شما پیش نیاید.

اگر برایتان سوال است از کجا باتری مطمئن ماشین بخریم، ما ایران باتری را به شما معرفی می‌کنیم. فروشگاه اینترنتی ایران باتری طیف وسیعی از برندهای معتبر باتری ایرانی و خارجی را به فروش می‌رساند. در ایران باتری برندهای برتر باتری ماشین طوری گلچین شده‌اند که همه نیازها به بهترین شکل پاسخ داده شوند. انواع باتری اسیدی و اتمی از شرکت سپاهان باتری، باتری اوربیتال، صبا باتری، برای ماشین های ایرانی و خارجی، در اختیار شماست، تا بر اساس نیاز و شرایط ماشین خود از نظر میزان آمپر باتری، بهترین انتخاب را داشته باشید. وقتی با ایران باتری تماس می‌گیرید، کارشناس بر اساس شرایط ماشین شما، بهترین گزینه را به شما پیشنهاد می‌دهد و اگر شما رضایت داشته باشید، رایگان و خیلی سریع روی ماشین شما نصب می‌شود. وقتی از ایران باتری خرید می‌کنید، از برند معتبر و باتری مطمئن اطمینان دارید. همچنین مطمئنید پایین‌ترین قیمت ممکن را برای باتری ماشین پرداخت کرده‌اید.

چطوری از ایران باتری خرید کنیم

خیلی اوقات ممکن است وقت نداشته باشید برای خرید باتری ماشین، فروشگاه ها را یک به یک بگردید. مخصوصا اگر باتری ماشین به مشکل خورده باشد، کار سخت تر هم می‌شود. یک فروشگاه اینترنتی باتری ماشین، توی این اوضاع نعمت بزرگی است. چنین فروشگاهی باید دو ویژگی مهم داشته باشد: هم سریع باشد و هم قابل اعتماد. فروشگاه اینترنتی ایران باتری با این ایده‌ها فعالیت می‌کند. اول اینکه با به کارگیری یک تیم بزرگ، همیشه آماده‌ی خدمات رسانی است. ثانیا با استفاده از نیروهای مجرب و متخصص، اعتماد مشتریان را جلب می‌کند. کارشناسان ایران باتری چه در مرحله انتخاب باتری ماشین و چه در زمان تعمیر و نصب، با دانش و دقت بالا عمل می‌کنند.

خرید باتری ماشین از ایران باتری : نصب و ارسال رایگان باتری

کافیست با شماره  02177036618 تماس گرفته و مشکل خود را مطرح کنید، دیگر نباید نگران چیزی باشید. ایران باتری خدمات نصب رایگان باتری ماشین در محل را به سرعت و با قیمت مناسب انجام می‌دهد. اگر وقت بیشتری دارید، به سایت ایران باتری مراجعه کرده و چرخی بزنید. آنجا انواع برندهای ایرانی و خارجی و باتری مناسب برای انواع ماشین های ایرانی و خارجی را خواهید دید. می‌توانید کیفیت و قیمت آنها را مقایسه کرده و با تأمل بیشتری انتخاب کنید. در سایت ایران باتری پاسخ بسیاری از سوالات خود را خواهید یافت.

خرید باتری مطمئن برای ماشین، سرویس و نصب انواع باتری در سریع‌ترین زمان، با فروشگاه اینترنتی ایران باتری، سریع، تمیز و به صرفه انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز