خبرگزاری کار ایران

آشنایی با 7 مورد از پرفروش ترین کولرهای گازی گری

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۹۷۱

شرکت گری به صورت حرفه ای کولرهای گازی را تولید می‌کند. این شرکت توانسته است کولرهای گازی را در انواع مدل های مختلف طراحی و تولید و همچنین به بازار تجارت وارد کند. این شرکت محصولات خود را برای قاره آسیا، و همچنین برای قاره اروپا، و برای آمریکا و… ساخت و تولید کرده است. این شرکت بسته به نوع محیط و آب و هوایی هر منطقه و هر کشور، شکل و مدل خاص آن منطقه را طراحی و تولید کرده است.

در این مقاله قصد داریم با مدل های گوناگون موجود در بازار کشور ایران را مورد بررسی قرار دهیم.

مدل های مختلف کولرهای گازی گری

کولرهای گازی گری از نظر طرح و گونه های مختلف، دارای ظرفیت و مشخصات متنوع زیادی هستند. در یک گروه کلی، این محصولات را به صورت دسته بندی برای آشنایی بیشتر در ادامه مطلب آورده ایم.

کولر گازی اسپلیت گری

کولرگازی اسپلیت گری، یکی از کولرهای دو تکه می باشد. قسمت خارجی کولر گری در خارج و یا بیرون  ساختمان نصب می گردد. نصب قسمت داخلی کولر نیز در داخل محیط و معمولا بر روی دیوار انجام می شود. در کولرگازی اسپلیت، استفاده از کمپرسورهای روتاری صورت می گیرد. این محصولات مجهز به سیستم اینورتر می باشند. بر همین اساس بسیار کم مصرف و به صرفه هستند. کولرگازی اسپلیت به جهت داشتن  سیستم اسکن به صورت هوشمند قابلیت تشخیص تغییر دما را دارند. به همین سبب این کولرها قادر هستند به  طور اتوماتیک دمای محیط را تنظیم کنند. گنجایش سرمایش کولر گازی گری در حد ده هزار بی تی یو در ساعت می باشد و تا سی و شش هزار بی تی یو در ساعت تغییر می کند.

کولر گازی ایستاده گری

 کولرگازی ایستاده گری از محصولات پرفروش شرکت گری می باشد. این کولر به دلیل داشتن ظرفیت بالای سرمایشی اساسا در محیط های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. در کولرهای گازی ایستاده گری از کمپرسورهای روتاری یا اسکرول نیز استفاده می‌ شود. این کمپرسورهای اسکرال در کولر هایی استفاده می شوند که ظرفیت بالایی دارند. چرا که قدرت پرتاب باد آنها بسیار بیشتر می باشد. کولرگازی ایستاده از نوع دو تکه ای می باشند، با این تفاوت که طراحی آنها با کولرهای اسپلیت فرق دارد.

آشنایی با 7 مورد از پرفروش ترین کولرهای گازی گری

 

کولر گازی پنجره ای گری

 کولر گازی پنجره ای گری، به صورت یک تکه و بسیار ساده می باشد. این کولر در قاب پنجرها نصب می شود و هوای محیط را خنک می کند. نصب کولرهای گازی پنجره ای به آسانی انجام می‌ شود، به همین سبب با وجود صدای زیادی که دارد، بسیار پرکاربرد و مورد علاقه مصرف کنندگان قرار گرفته است. در سال‌ های اخیر شرکت تولید کننده کولرگازی گری، کولرهای پنجره ای را به اینورتر مجهز کرده است و بر همین اساس علاوه بر بهبود بخشیدن مصرف انرژی، صدای آنها را نیز بسیار کاهش داده است.

کولر گازی قابل حمل گری

کولرهای گازی که به صورت پرتابل می باشند و قابل حمل نیز مانند کولرهای پنجره ای و همچنین کولرهای یک تکه ای می باشند. این کولرها به شکلی طراحی شده اند که دارای قابلیت جابجایی نیز می باشند. گنجایش کولر گازی پرتابل گری غالبا  از نه هزار بی تی یو شروع می شوند و تا چهارده هزار بی تی یو در ساعت می رسند. این کولرها مناسب برای فضای کوچک با مساحت کم می باشند.

آشنایی با 7 مورد از پرفروش ترین کولرهای گازی گری

  1. کولر گازی گری مدل اکسنت

سری محصولات اسپلیت های اکسنت با کارکرد عمل سرمایش و گرمایش، دارای گاز  R410a می باشد و همچنین رادیاتور های جنس مسی و طلایی در این مدل از کولرهای گازی  استفاده شده است. مدل اکسنت، در 3 اندازه 12000، 18000 و 24000 طراحی و تولید شده است. کولرگازی اکسنت Accent دارای کمپرسور   T1و قطعات استفاده شده در آن از کشور آمریکا و همچنین مونتاژ آن از کشور چین می‌باشد. این دستگاه از ویژگی های کاربردی مانند، توربو همچنین فن و همچنین طراحی حالت خواب در این کولر گازی تعریف شده است. از دیگر ویژگی های این کولر در مدل اکسنت، Swing، تایمر، Temp، حالت I Feel، حالت X-Fan و… نیز می باشد.

  1. کولر گازی گری مدل اسفورماتیک

اسپلیت های گری در مدل S4 Matic  کمی مانند مشخصات گری اکسنت را دارند، با این تفاوت که کمپرسور این مدل قوی تر و بزرگ تر از سری اکسنت می‌باشد. ویژگی ساعت و دمیدن باد خشک در مدل S4 Matic مشاهده می شود. که در مدل اکسنت این دو ویژگی طراحی نشده است. کولرگری مدل اسفورماتیک در اندازه های 12، 18 و 24 هزار طراحی و تولید شده است. نکته قابل توجه اینکه 24 هزار اسفور ماتیک در دو نوع T1 و T3 در بازار در دسترس می باشد.

  1. کولر گازی گری مدل آی کول جی دبلیو اچ GWH

این کولر از سری نسل جدید کولرهای گازی  گری می باشند که با کارکرد عمل سرد و گرم و همچنین گاز R410a، و رادیاتور با جنس مسی در اندازه های 12000، 18000، 24000، 30000 و 36000 تولید شده است. این سری از اسپلیت ها قدرت زیادتری نسبت به سری اسفور ماتیک دارند و از نظر کیفیت بسیار عالی طراحی شده است. کمپرسور آن با سایز 12000 تا 24000 در مدل T1 و سایز 30 و 36 هزار آن در مدل T3 می باشد.

آشنایی با 7 مورد از پرفروش ترین کولرهای گازی گری

  1. کولر گازی گری مدل آی کول جی دبلیو اچ اینورترi cool h

سری آی کول در دو مدل به صورت معمولی و اینورتر طراحی و تولید شده است. نوع اینورتر آن دارای برد DC inverter  می‌باشد که دارای مصرف پایین و همچنین مقرون به صرفه نیز می باشد. این سری از کولر گازی گری، دارای برد اینورتر می‌باشد. کولر گازی های اینورتر دارای ویژگی خاص می باشند، که بسیار کم مصرف هستند و با خیالی آسوده می‌توانید همواره از سرمایش و گرمایش آن لذت ببرید.

  1. کولر گازی گری مدل جی فورماتیک G4 MATIC

شهرهایی که دمای آب و هوایی آنها  65 درجه سانتی گراد می باشد و همچنین بسیار گرم هستند، این مدل جی فورماتیک که دارای کمپرسور پیستونی می باشد گزینه مناسبی برای این آب و هوا است. این مدل از کولرگازی گری با استفاده از گاز  R410a  با کارکرد عمل سرمایش قوی می باشد. این دستگاه در اندازه های 18000، 24000، 30000 و 36000 طراحی و تولید شده است. شهر هایی مانند اهواز، بندر عباس، بوشهر و… برای خنک کردن محیط خود می توانند از این نوع کولر گازی گری استفاده داشته باشند.

  1. کولر گازی گری مدل لومو اینورتر I cool-lomo

مدل لومو اسپلیت های گری دارای تکنولوژی هوشمند می باشد و طراحی و تولید سال 2020 می باشد. این محصول در اندازه های 9000 تا 36000 طراحی و ساخته شده است. کمپرسور آنها به صورت T3 است که در محیطهای آب و هوایی 65 درجه هم فعالیت مناسبی دارند. کولر گازی های لومو اینورتر دارای ویژگی ها و سیستم های وای فای و همچنین حالت توربو و تایمر و همچنین X-Fan، که دارای صدای بسیار کم می باشد و کیفیت تولید بالایی دارند. این محصولات  از محبوب ترین کولرگازی در شرکت گری می‌باشند.

  1. کولر گازی و اسپلیت گری مدل آر 4 متیک

با استفاده بهینه از کمپرسور روتاری و همچنین با استفاده از گاز مبرد R410a می توان گفت، دارای رده انرژی B می باشد. کولر گازی و اسپلیت گری در مدل 4 متیک،  دارای ضمانت نامه می باشد که شامل 5 سال گارانتی کمپرسور و همچنین  18 ماه گارانتی قطعات جانبی آن می باشد.

کولر گازی و اسپلیت گری در سری آر 4 متیک، دارای ظرفیت های 9000 ، 12000 ، 18000 و 24000 BTU   مناسب برای محیط هایی با متراژهای مختلف می باشد.

منابع:  https://sarmagrma.com

https://www.greeonline.com

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز