خبرگزاری کار ایران

تدریس خصوصی پنجم در مدرسه راه رشد چگونه است؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۵۶۵

مدارس راه رشد یکی از بهترین گزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان هستند و خیلی از والدین این مدارس را برای تحصیل فرزندشان انتخاب کرده‌اند. تفاوتی ندارد فرزند شما دختر باشد یا پسر، در هر صورت برای او جایی در مدارس راه رشد پیدا خواهد شد. این مدارس که سال‌هاست فعالیت می‌کنند، هم مراکز دخترانه و هم پسرانه را برای همه مقاطع و پایه‌های تحصیلی در نظر گرفته‌اند. اگر شما هم می‌خواهید فرزندتان را در یکی از شعب مدارس راه رشد ثبت‌نام کنید، اما درباره آن کمی تردید دارید، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. شاید پس از خواندن این مطلب، بتوانید راحت‌تر تصمیم‌گیری کنید.

مدارس رشد چطور مدارسی هستند؟

این مدارس در سال 1364 با تاسیس پیش‌دبستانی و مهدکودک کار خود را شروع کردند. این مدارس پس از حدود 10 سال توانستند در همه مقاطع و پایه‌های تحصیلی فعالیت خود را گسترش دهند.

دبیرانی که در مدارس راه رشد فعالیت می‌کنند، به طور کامل با مسیر پیش روی مدرسه آشنا هستند. آن‌ها به مشارکت دبیر و دانش‌آموز، شیوه تدریس تعاملی، پیگیری دروس و... توجه ویژه‌ای دارند. تدریس با شیوه‌های مدرن، تشویق دانش‌آموزان به همکاری و یادگیری گروهی، برگزاری کلاس‌ها به شیوه چالش‌برانگیز و... تنها بخشی از ویژگی‌های این مدارس است.

همه این موارد باعث شده مدرسه راه رشد با قبولی‌های متعدد و درخشان در کنکور، المپیادهای مختلف، مسابقات علمی گوناگون، جشنواره‌های علمی و... بتواند به جایگاه ویژه‌ای بین مدارس برتر تهران دست پیدا کند. بنابراین جای تعجبی ندارد که حالا خیلی از خانواده‌ها برای ثبت‌نام و تحصیل فرزندشان در این مدارس سر و دست می‌شکنند.

امکانات رفاهی مدارس رشد برای دانش‌آموزان چیست؟

مسئولان مدرسه راه رشد کنار اینکه به همکاری با دبیران باتجربه، حرفه‌ای و کارآمدی در شعب مختلف خود پرداختند، امکانات رفاهی مختلفی هم برای دانش‌آموزان در نظر گرفتند.

علاوه‌براین مدارس رشد با برپایی دپارتمان‌های تخصصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست، ادبیات، هنر و کامپیوتر فعالیت‌های علمی دانش‌آموزان را به طور جدی پیگیری می‌کند. مدارس راه رشد برنامه درسی، آموزش‌های تئوری، عملی، نمونه سوالات و آزمون‌های مناسبی برای دانش‌آموزان فراهم کرده‌اند تا دانش‌آموزان بتوانند شرایط درسی بسیار باکیفیتی را تجربه کنند.

تاسیس آزمایشگاه‌های تخصصی شیمی، فیزیک، زیست و… با امکانات و تجهیزات پیشرفته و سایت کامپیوتری مجهز از دیگر امکانات این مدرسه برای افزایش سطح علمی مدرسه راه رشد است. همچنین سالن ورزش، زمین بسکتبال، فوتبال، فوتسال، والیبال، استخر داخل مجموعه، ایروبیک، یوگا، صخره‌نوردی و… از امکانات ورزشی مجتمع برای دانش‌آموزان است.

همه این امکانات رفاهی کنار فوق‌برنامه‌های کم‌نظیر راه رشد این مدرسه را به مرکز آموزشی کاملی برای دانش‌آموزان همه پایه‌های تحصیلی تبدیل کرده است.

شرایط ثبت‌نام در مدارس راه رشد چیست؟

با وجود این همه خدمات آموزشی، امکانات رفاهی، برنامه غذایی و ورزشی مختلف خیلی از دانش‌آموزان و والدین خواهان تحصیل فرزندشان در این مدارس هستند. بنابراین سوال مهم خیلی از آن‌ها این است که چطور می‌توان در مدارس راه رشد وارد شد و در آن تحصیل کرد؟

پیش از هرچیز باید گفت دانش‌آموزان دوره پیش دبستانی و دبستان راه رشد برای تحصیل در این مدرسه نیازی به آزمون ورودی ندارند. این گروه از دانش‌آموزان تنها با یک مصاحبه حضوری ساده می‌توانند برای تحصیل در این مدرسه اقدام  کنند. در این حالت مسئولان مدرسه با بررسی نتیجه مصاحبه‌ها دانش‌آموزان را انتخاب می‌کنند.

اما این موضوع برای دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و دوم مدارس راه رشد فرق می‌کند. این افراد می‌توانند بهمن هر سال برای سال تحصیلی آینده از طریق سایت مدارس راه رشد پیش ثبت‌نام را انجام دهند.

پس از ثبت‌نام در سایت مدرسه، طبق زمان‌بندی اعلام شده در آزمون ورودی مدرسه راه رشد شرکت خواهند کرد. در نظر داشته باشید اگر دانش‌آموزان بتوانند در آزمون ورودی مدرسه امتیاز کافی به دست آورند، برای مصاحبه حضوری مدرسه در نظر گرفته خواهند شد. پس از مصاحبه حضوری با خانواده‌ها و دانش‌آموزان، مهارت‌های اجتماعی، کار تیمی و عملی آن‌ها مورد سنجش قرار می‌گیرد. نتیجه نهایی همه این موارد بر تایید مدرسه برای ثبت‌نام دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و دوم تاثیر دارد.

چگونه در آزمون ورودی مدارس راه رشد قبول شوید؟

آموزن ورودی مدارس راه رشد عموما از دروس حسابی مثل مباحث ریاضی، آمار، هندسه و... گرفته می‌شود. اگر می‌خواهید در آزمون ورودی این مدرسه قبول شوید، طبیعتا باید این دروس را به خوبی بیاموزید و بر مفاهیم آن‌ها مسلط شوید. احتمالا خیلی سخت است که بخواهید مباحث ریاضیات مختلف را بخوانید، نمونه سوال حل کنید و در آزمون ورودی مدرسه قبول شوید.

یکی از بهترین راهکارها برای قبولی در این آزمون ورودی، کمک گرفتن از یک دبیر ریاضیات حرفه‌ای و کاربلد است. گروه آمورشی کاراتدریس یکی از بهترین راهکارهای پیش روی شماست. کاراتدریس یک تیم آموزشی متشکل از چندین استاد حرفه‌ای و کاربلد ریاضیات است که به دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی مختلف برای بهبود سطح علمی درس ریاضی کمک می‌کند.

با توجه به اینکه این تیم آموزشی به طور تخصصی روی تدریس خصوصی ریاضی متمرکز هستند، انتخاب مطمئنی برای یادگیری ریاضی محسوب می‌شوند.

تیم کاراتدریس را بهتر بشناسید

تیم کاراتدریس به نشانی https://karatadris.com/ یکی از بهترین گزینه‌ها برای تدریس خصوصی ریاضی همه مقاطع تحصیلی هستند. این تیم به مدیریت مهندس پژمان ابراهیمی فعالیت خود را آغاز کرد. کاراتدریس سال‌هاست که به طور حرفه‌ای به تدریس خصوصی ریاضی به ویژه برای قبولی در مدارس برتر تهران می‌پردازد. این تیم حرفه‌ای بر آخرین تغییرات کتاب‌های درسی مسلط هستند و به لطف سال‌ها کار در این حوزه به بانک سوالات ارزشمندی از مدارس برتر تهران دسترسی دارند.

تسلط به شیوه‌های آموزشی مدرن، آشنایی با راه‌های تدریس ریاضی در مدارس برتر تهران، تسلط بر نحوه برگزاری آزمون مدارس برتر تهران، توانایی کار با دانش‌آموزانی در سنین مختلف و... همه‌وهمه از جمله نقاط قوت گروه آموزشی کاراتدریس هستند.

بنابراین فرقی ندارد دنبال تدریس خصوصی پنجم باشید، یا قصد تدریس خصوصی ریاضی دهم را داشته باشید. در هر صورت دبیران باتجربه و کاربلد کاراتدریس همراه شما خواهند بود.

نکته جالب اینکه مهندس پژمان ابراهیمی پیش از شروع فرایند تدریس خصوصی با دانش‌آموزان گفتگو می‌کند تا با حساسیت‌ها، ویژگی‌های فردی، شرایط خانوادگی و تحصیلی، سطح علمی و... او آشنا شود. سپس به تناسب ویژگی‌های هر فرد، دبیر ریاضی مناسبی را برای او در نظر می‌گیرد تا دانش‌آموز بتواند ارتباط صمیمی و سازنده‌ای با دانش‌آموزان برقرار کند.

همین مساله باعث شده دانش‌آموزان با دبیران کاراتدریس چه در تدریس خصوصی حضوری و چه در تدریس خصوصی غیر حضوری احساس راحتی داشته و بتوانند بدون خجالت سوالات و مشکلات ریاضی خود را از آن‌ها بپرسند.

اگر شما هم دنبال یک دبیر برای تدریس خصوصی ریاضی هستید، می‌توانید از توانایی دبیران این تیم کمک بگیرید. کافی است از طریق سایت با دبیران کاراتدریس تماس بگیرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز