خبرگزاری کار ایران

در نشست تخصصی اوراسیا تاکید شد

نمایشگاه اوراسیا تهران1400 سنگ بنای روابط آزاد تجاری

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۴۰۶

حاضران در نشست تخصصی اوراسیا تاکید کردند سنگ بنای روابط آزاد تجاری در نمایشگاه اوراسیا تهران ۱۴۰۰ گذاشته شد.

به گزارش ستاد نمایشگاه تخصصی اوراسیا، در این نشست تخصصی که  درحاشیه نمایشگاه اوراسیا تهران 1400 برگزار شد ،  حمیدرضا زادبوم رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: در حوزه تجارت ، موافقت نامه هایی برای تجار سود آورند که قابل استفاده باشند .

وی با اشاره به اینکه موافقتنامه تجارت آزاد بین ایران و اتحادیه اورسیا در آبان ماه سال ۱۳۹۶ اجرایی شد،  افزود : در حال حاضر مذاکرات مربوط به موافقتنامه تجارت آزاد در حال برگزاری است و امیدواریم که این مذاکرات تا سال آینده به نتیجه برسد.

معاون وزیر صمت  تاکید کرد:  پنج کشور عضو اتحادیه آسیا و ایران تمامی تلاش خود را به  روابط مطلوب تجاری در  بخش خصوصی معطوف کرده‌اند چراکه این تلاش ها موجب توسعه همکاری های تجاری و فعالیت های اقتصادی می شود .

وی اظهار داشت: در این نمایشگاه ۳۰ تا ۴۰ درصد غرفه ها در اختیار تجار اتحادیه اورسیا قرار گرفت است و مابقی غرفه ها به تجار ، فعالان ، تولید کنندگان اقتصادی ایرانی اختصاص یافته است .

زاد بوم ضمن قدردانی از شرکت کنندگان و دست اندرکاران برگزاری این همایش ، تصریح کرد : اتحادیه اورسیا با 185 میلیون نفر  جمعیت از شرکای خوب ایران محسوب می شود.

وی با بیان اینکه مذاکرات تجارت آزاد احتمالاً تا سال آینده به نتیجه می رسد تاکید کرد : نتیجه این مذاکرات باید در فعالیت های بخش خصوصی متبلور شود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز