خبرگزاری کار ایران

خرید کراتینه مو اورجینال از فروشگاه اینترنتی موتاب

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۴۰۴

کراتینه مو روشی موفق برای حفظ سلامت و شادابی موهاست. پروتئینی که از طبیعت مو برخاسته و قادر است جوانی و صافی را به موها بازگرداند. به شرط آنکه اصول کار در استفاده از این ماده رعایت شده و مراقبت‌های قبل و بعد از مصرف آن  نیز اجرا شود.

آلودگی‌های محیطی در کنار کاربرد مواد شیمیایی گوناگون از شامپوها و رنگ مو تا انواع فرم دهنده‌ها و مواد آرایشی از یکسو و سشوار و دیگر تجهیزات آرایشی در مجموع تاثیرات ناخواسته بر موها می‌گذارد. مجموعه این عوامل، هم بر ظاهر موها اثر داشته و هم به ساختار آنها آسیب می‌زند.

مواد کراتینه مو در چنین شرایطی می‌تواند مشکل را به‌طرز محسوسی کاهش داده و موها را به حالت طبیعی و شاداب اولیه بازگرداند.

در این مطلب می‌خوانیم:

  • از کراتین و انوع آن بیشتر بدانیم.
  • آشنایی با کراتین کادیوو و خواص آن
  • کاربرد کراتین بر روی موها چه تاثیراتی دارد؟

در مطالعه این نوشتار با ما همراه شوید.

کراتینه مو، الفبای سلامتی!

مو از مهم‌ترین عوامل زیبایی است از تاثیر انکارناپذیر آن بر چهره تا تنوع رنگی، جنس و صافی و جعد موها، نکات فراوانی وجود دارد.

در عصر ما، مراقبت از موها به بخشی از بهداشت فردی تبدیل شده است. علاوه بر شستشو با شامپوی مناسب و تغذیه صحیح، عوامل زیادی نظیر ویتامینه، احیاء و کراتینه نیز در این راستا وجود دارد. مجموعه این فعالیت‌ها به سلامت و شادابی موها کمک می‌کند.

کراتینه مو در این میان و طی سال‌های اخیر، به یکی از روش‌های پرطرفدار و مفید برای حفظ سلامتی موها تبدیل شده است. تا آنجا که این روزها بسیای از مراجع بهداشتی نیز این روش را برای مقابله با مشکلات موهای آسیب دیده و نازک توصیه می‌کنند.

در ادامه مطلب به این پرسش می‌پردازیم که کراتین چیست، چه انواعی دارد و چگونه به ترمیم موها کمک می‌کند؟

کراتین، محصول سلامتی!

کراتین نوعی پروتئین موجود در مو و ناخن است. در میان تقویت کننده‌ها و ترمیم کننده‌های مو، کمتر موردی مانند این پروتئین در قالب کراتینه مو، قدرت بازسازی سلول‌ها را داشت و باعث درخشندگی و جلای تارهای مو می‌شود.

دلایل زیادی از قبیل خشکی موها در اثر دهیدراته شدن، کاهش چربی طبیعی بدن به‌دلیل بالا رفتن سن و مشکلات هورمونی، در آسیب به موها موثرند.

عوارض ناشی از این مشکلات، اغلب به شکل ناصافی، وز و شکنندگی موها دیده می‌شوند. هم‌چنین مواردی نظر ریزش و کم‌پشت و کدر شدن مو نیز از دیگر مشکلات رایج در این بافت زیبا و خاص بدن هستند.

در همه این موارد، کراتین می‌تواند در پیشگیری از بروز مشکلات گفته شده مفید واقع شود.

کراتین و موهای رنگ شده و آسیب دیده!

مزایای استفاده از مواد کراتینه مو بر روی موهای آسیب دیده و رنگ شده به عبارت زیر است:

  • صاف کردن موها: این پروتئین طبیعی به مقدار لازم در موها و پوست وجود دارد. اما در موهای ناصاف و وز، اغلب با کمبود این ماده روبرو هستیم. با انجام عمل کراتینه، این کمبود جبران شده و موها صاف و لخت می‌شوند. البته دلیل این موضوع، ترمیم کوتیکول یا بخش رویه موهاست.
  • ترمیم شکنندگی و خشکی موها: موهایی که رطوبت خود را از دست می‌دهند، از حالت انعطاف و نرمی طبیعی خارج شده و شکننده می‌شوند. ماده کراتین با محافظت از غشاء موها، آنها را از دهیدراته شدن حافظت می‌کند. موردی که با شفافیت و درخشندگی همراه بوده و آسیب و شکنندگی را در موها از بین می‌برد.
  • احیاء موها: عملیات احیا توسط کراتینه با تقویت تارهای مو انجام می‌گیرد. این عملیات هم‌چنین با ممانعت از حذف چربی و آب موجود در ساقه موها، آنها را تقویت می‌کند.

طریقه انجام کراتینه مو

 مانند هر ماده تقویتی دیگر، شیوه خاص استفاده از کراتین نیز، در میزان تاثیر و کارایی آن نقش مهمی ایفا می‌کند. این کار اصولا به دو روش انجام در سالن آرایش و در خانه قابل انجام است. استفاده از اتوی مو با دمای مشخص پس از کراتینه کردن، به جذب بهتر کراتین در هر تار مو کمک می‌کند.

تنوع محصولات کراتین نیز مورد مهمی است. برای رسیدن به بهترین نتیجه در استفاده از روش کراتینه مو، لازم است انتخاب نوع کراتین با نظر کارشناس فروش صورت گرفته و درباره شیوه اجرای این مورد نیز اطلاعات کافی کسب شود.

از شناخته‌ شده‌ترین انواع کراتین می‌توان به دو نوع کراتینه برزیلی و کراتینه احیا اشاره کرد.

نوع برزیلی بیشتر برای صافی و نوع دوم برای موهای آسیب‌ دیده از رنگ مو و مواد شیمیایی کاربرد داشته و در نقش تقویت کننده مو استفاده می‌شود.

روش استفاده از هر دو نوع این مواد کراتینه با استفاده از گرما و ورود کراتین به بافت کوتیکول موهاست.

تنوع قیمت در محصولات کراتین!

قیمت کراتینه مو و محصولات آن متنوع است. تا جایی که افراد با هر توان خرید قادرند نمونه مناسبی از این محصولات را تهیه و مورد استفاده قرار دهند.

هم چنین پیشنهاد می‌شود خرید کراتین را از فروشگاه‌های معتبر نظیر فروشگاه اینترنتی موتاب انجام دهید. به این ترتیب ضمن اطمینان از اورجینال بودن محصول، می‌توانید راهنمایی لازم جهت استفاده صحیح را نیز از طریق سایت مجموعه دریافت نمایید.

در ادامه مطلب شما را با یکی از مفیدترین نمونه‌های مواد کراتینه مو با نام کراتین کادیوو آشنا می‌کنیم.

با ما همراه باشید.

کراتین کادیوو، زیبایی و سلامت در یک قاب!

برای افرادی که به سلامتی، زیبایی و درخشندگی موهای خود اهمیت می‌دهند، استفاده از مواد تقویت کننده مو علاوه بر جنبه آرایشی، از نقطه نظر سلامتی نیز مهم است.

در این میان فاکتور زمان و میزان تاثیر مواد مصرفی بر موها نقش مهمی در این پروسه ایفا می‌کند. هم‌چنین کاربرد مواد طبیعی و ارگانیک که فارغ از تاثیرات مضر مواد شیمیایی بر احیاء موها موثرند نیز در کراتینه مو از اهمیت بالایی برخوردار است.

خرید کراتینه مو اورجینال از فروشگاه اینترنتی موتاب

کراتین کادیوو با داشتن مواد احیا کننده، شامپو و ماسک نرم کننده مخصوص در قالب یک پک کامل تهیه می‌شود. این مجموعه با قدرت رفع وز و صاف کنندگی ۱۰۰٪ و احیاء کنندکی تا ۸۰٪ با استقبال بالای مصرف کنندگان روبرو شده است. این پک کامل با ماندگاری بالا (تا ۱ سال) علاوه بر تغذیه موها و براق و درخشان کردن، آنها را از موخوره و شکنندگی مصون می‌نماید.

به‌علاوه، ذرات کاکائو موجود در این ماده کراتینه مو، با افزایش قابلیت انعطاف و بالا بردن حالت‌پذیری، به آرایش سریع‌ و موفق آن نیز کمک شایانی می‌کند.

و در پایان، با فروشگاه اینترنتی موتاب آشنا شویم...

زیبایی و سلامتی دو موهبت بی‌مانند و تکرارناپذیر هستند که محافظت از آنها در اشکال گوناگون برای همه ما لازم است. خواه در قالب کاربرد لوازم آرایشی و بهداشتی باشد و خواه با تقویت موها و تثبیت زیبایی آنها از طریق ویتامینه و کراتینه نمودن آنها که به تقویت و صافی آنها منجر می‌شود.

در هر شکل نیاز به مرجع معتبر و شناخته شده‌ای برای تهیه مواد اولیه مطمئن همیشه برای تامین این مواد الزامی به‌نظر می‌رسد.

فروشگاه اینترنتی موتاب، با عرضه انواع مواد کراتینه مو، شامپوها و پک‌های تقویتی، ویتامینه و صاف کننده و دیگر ملزومات آرایشی و تقویتی توانسته در تامین نیازهای کاربران این مواد موفق عمل کند.

تنوع محصولات کراتینه نیز به شکل تخصصی در این سایت فروش معتبر فراهم آمده است. از انواع کراتینه احیاء و برزیلی تا کراتین کادیوو و دیگر انواع مواد صاف کننده و تقویتی نیز در لیست کالای این مجموعه قرار دارد.

هم‌چنین امکان مشاوره تخصصی برای استفاده از این ملزومات نیز برای کاربران از طریق ارتباط با سایت مهیا شده است.

شماره  02191307225نیز جهت دریافت مشاوره و راهنمایی درباره سلامت مو و انواع تقویت‌کننده‌ها در اختیار علاقمندان است.

برای دسترسی سریع می توانید فروشگاه اینترنتی موتاب را در گوگل سرچ کنید.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز