خبرگزاری کار ایران

تربیّت فرزند، هدف اصلی والدین!

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۷۹۱

تربیت صحیح فرزندان از اصلی ترین آرمان های هر پدر و مادر است. در این جهت تکنولوژی به والدین کمک می‌کند تا سطح آگاهی خود را دراین زمینه بالا ببرند. در این مورد تنها مسئله نگران کننده، صحّت مطالب ارائه شده است.

مطالب موجود در صورت اعتبار می‌توانند راه‌گشا باشند، در غیر این صورت منجر به خطا در تربیت فرزند می‌شوند.

مجموعه گهوارک یکی از راهنمایان معتبر برای والدین است. این مجموعه زیر نظر پزشکان مجرّب اطفال فعّالیت دارد. در رأس این گروه پزشکی، دکتر احمدشاه فرهت قرار دارد؛ کسی که با بیش از 30 سال سابقه، از برترین پزشکان ایران است.

فعّالیت این مجموعه تنها به سایت های اینترنتی محدود نمی‌شود، بلکه برای سهولت دسترسی در شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام، واتساپ، فیس بوک، یوتیوب، اینستاگرام و حتّی آپارات حضور دارد. پشتیبانی این کادر به صورت شبانه روزی است و اعضای این گروه همواره درحال به‌روزرسانی مطالب هستند.

در سایت گهوارک چه می‌یابید؟

مقاله های علمی:

در این بخش والدین می‌توانند به طور روزانه از مطالب علمی پربار و معتبر پزشکی و روان شناختی کودک اطلاع پیدا کنند. مطالب مذکور به طور روزانه در حال بارگذاری هستند و این نقطه اتّصال شما و علم دنیای نوین است.

فروشگاه اینترنتی، کالای کودک و نوزاد:

کادر فروش گهوارک، پشتیبانی فروش محصولات را به طور شبانه روزی انجام می‌دهند و در این راستا به والدین در جهت تهیه وسایل مورد نیاز کودک، کمک می‌رسانند. مهم ترین اصل در این بخش، آماده سازی محصولات با کیفیت و برندهای برتر صادراتی برای ارائه به هم ‌میهنان عزیز است.

نوبت دهی:

از بخش های مهم و پرمخاطب مجموعه، نوبت دهی پزشکان است. در این سامانه شما می‌توانید در طول شبانه روز از پزشک مورد نظر خود نوبت ملاقات بگیرید. با توجه به شرایط موجود در کشور، این سامانه راه رسیدن والدین به پزشکان را ایمن تر کرده است.

مشاوره تلفنی و ارتباط مستقیم با پزشک:

مجموعه گهوارک از بنیان گذاران این فناوری در پزشکی محسوب می‌شود. این سیستم تازه وارد، برای کسانی که امکان ملاقات حضوری را ندارند راه را ساده کرده است و مراجعین می‌توانند درهر جایی با پزشک مورد نظر ارتباط بگیرند.

پرسش و پاسخ آنلاین:

در این بخش والدین با به اشتراک گذاشتن تجربیّات خود از زندگی فررزندشان، کمک خوبی برای والدین تازه کار هستند و می‌توانند بار سنگینی از دغدغه ها را از دوش یکدیگر پایین بکشند. در این جهت همکاری و همدلی هم‌وطنان بیشتر خواهد شد. پاسخ پزشکان نیز، رنگ و صبغه علمی به این بخش می‌دهد.

خدمات روان شناسی آنلاین:

نوآوری دیگر این مجموعه ارائه خدمات روانشناسی به صورت آنلاین توسط کارشناسان مجرب و کاردان است که با ارتباط مستقیم مددجو با روانشناس می‌تواند سبب تسهیل فرآیند درمان شود که امتیاز بسیار مهمی در خدمات روانشناسی به حساب می‌آید.

سخن نهایی

در نهایت، در راستای تربیت فرزندان، تیم گهوارک آماده کمک به والدین در جهت ارتقای زندگی فرزندان است. در این مجموعه، تلاش مداوم و شبانه روزی برای افزایش اطلاع کاربران صورت می‌گیرد. با پرورش صحیح فرزند، می‌توانیم در آینده روشن کشور سهیم باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز