خبرگزاری کار ایران

دانلود کتاب جادوی فکر بزرگ اثر دیوید شوارتز

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۷۵۵

دانلود کتاب جادوی فکر بزرگ اثر دیوید شوارتز

نویسنده:دیوید شوارتز
ترجمه :فاطمه غلامی
تایپ شده با کیفیت بالا 
252 صفحه
فرمت :PDF

دانلود کتاب

در هر فصل از این کتاب ده ها ایده حسابگر ، عملی ، تکنیکی و اصولی را خواهید یافت که "شما را قادر می سازد تا قدرت عظیم بزرگ اندیشی را تحت کنترلتان درآورید و موفقیت ، خوشبختی و میزان رضایت مورد نظرتان را کسب کنید . همچنین برای تمامی تکنیک ها مثالی حاوی تجربیات واقعی افراد ارائه شده است. در نتیجه نه تنها متوجه خواهید شد که چه کاری باید انجام دهید،دانلود کتاب جادوی فکر بزرگ اثر دیوید شوارتز بلکه مهمتر از آن یاد می گیرید که چگونه می توانیداز  هر قاعده در موقعیت ها و مشکلات واقعی استفاده کنید. بنابراین فوایدی این کتاب شامل موارد زیر خواهد بود. این کتاب نشان می دهد که چگونه می توانید :

دانلود کتاب جادوی فکر بزرگ

1 باور داشته باشید که می توانید موفق شوید و اینگونه موفق خواهید شد.

موفقیت به معنای کسب بسیاری از موقعیت های مثبت و شگفت انگیز می باشد. موفقیت به معنای رفاه شخصی، داشتن خانه خوب ، تعطیلات ، مسافرت ، تجربیات و چیزهای جدید ، امنیت بالا و کسب حداکثر امتیازات برای فرزندان می باشد. موفقیت به معنای به دست آوردن تحسین ،  برتری ،احترام در تجارت و زندگی اجتماع   است. موفقیت به معنای رهایی است: رهایی از نگرانی ها ، ترس ها ، ناامیدی ها و شکست ها. موفقیت به معنای احترام به خود است ، به طور هم زمان شادی و رضایت واقعی بیشتری از زندگی کسب می کنید ، و می توانید کارهای بیشتری برای کسانی که به شما وابسته اند انجام دهید.

موفقیت به معنای پیروزی است.

دانلود کتاب جادوی فکر بزرگ اثر دیوید شوارتز

 

دانلود کتاب جادوی فکر بزرگ شوارتز pdf

 

موفقیت یا  پیروزی، هدف زندگی است!

همه انسان ها خواستار موفقیت هستند.همه انسان ها خواستار بهترین چیزهایی هستند که زندگی قادر است به آنها ارائه دهد.هیچ کس از آهسته حرکت کردن و زندگی معمولی لذت نمیبرد.هیچکس احساس حقارت و حرکت به آن سمت را دوست ندارد.

 برخی از  کابردی ترین  فضیلت های موفقیت آفرین در کتاب مقدس آورده شده است آنجا که می گوید "ایمان می تواند کوه ها را جابجا کند". باور کنید ، واقعاً باور کنید که شما می توانید کوه را جابجا کنید دانلود کتاب جادوی فکر بزرگ اثر دیوید شوارتز و سپس واقعا می توانید از پس سخت ترین کارها بربیایید.انسان های زیادی نیستند که بر این باور باشند که قادرند کوه ها را جابه جا کنند در نتیجه انسان های زیادی قادر به انجام اینکار نیستند. 

احتمالا گاهی این جمله را شنیده اید که کسی جمله ای مانند این می گوید " عاقلانه نیست که فکر کنید  قادرید یک کوه را تنها با گفتن این جمله که ای کوه حرکت کن ، جابجا کنید، این حقیقتا غیر ممکن است. "افرادی که اینگونه فکر می کنند ، باور را  با آرزو های  واهی و پوچ اشتباه گرفته اند. کاملا صحیح است ، شما نمی توانید با آرزو یک کوه را جابجا کنید. نمی توانید فقط آرزو کنید و  تنها با آرزو کردن شما را در یک  مجموعه اجرایی قرار دهند، به شما یک خانه پنج خوابه با سه حمام یا درآمد بالا بدهند .نمی توانید فقط آرزو کنید و  در جایگاه رهبری قرار بگیرید.

دانلود کتاب جادوی فکر بزرگ شوارتز

دانلود کتاب جادوی فکر بزرگ اثر دیوید شوارتز

اما بوسیله باور می توانید کوه ها را جابجا کنید. با اعتقاد به موفقیت می توانید پیروز شوید. در مورد قدرت باور هیچ چیز جادویی و سحرآمیزی وجود ندارد. باور اینگونه عمل می کند. با باور اینکه :"من مطمعنم ، می توانم از عهده اینکار بربیایم "، نیرو ، مهارت و انرژی لازم برای انجام آن کار را فراهم  می کنید. هنگامی که باور داشته باشید " من می توانم از پس آن بربیایم و آن را انجام دهم" "روش انجام آن" پیدا خواهد شد.

هر روزه  جوانان در سراسر کشور در کسب و کار های جدید مشغول به کار می شوند.تمامی آنها آرزوی این را دارند که روزی از موفقیتی که آنها را به اوج می رساند لذت ببرند.اما اکثر این افرادفاقد باور موردنیاز هستند که شرط اساسی برای کسب این موفقیت ها هستند و هیچگاه به این موفقیت ها دست نمی یابند.باور به عدم امکان پیشرفت باعث میشود آنها گام هایی را که برای دستیابی به موفقیت لازم است را کشف نمی کنند. رفتار آنها در حد یک فرد معمولی باقی می ماند.

اما تعداد کمی از این جوانان واقعاً باور دارند که موفق خواهند شد. آنها با نگرش "کسب موفقیت" با کارشان مواجه می شوند.و با باور قاطع به موفقیت دست می یابند.دانلود کتاب جادوی فکر بزرگ اثر دیوید شوارتز این افراد با باور به اینکه موفق خواهند شد و کسب موفقیت غیر ممکن نیست به  مطالعه و مشاهده رفتار مدیران ارشد می پردازند. آنها یادمی گیرند که چگونه افراد موفق با  مشکلات مواجه می شوند و تصمیم می گیرند.آنها به نگرش های افراد موفق توجه می کنند.

راههای کسب موفقیت همیشه نصیب افرادی میشود که باور دارند موفق میشود.

دانلود رایگان کتاب جادوی فکر بزرگ

دو سال پیش زن جوانی که او را میشناسم،تصمیم به راه اندازی شرکت فروش کانکس سیار گرفت. بسیاری به او توصیه کردند که نباید و نمی تواند این کار را انجام دهد.

او کمتر از 3000 دلار پس انداز داشت و به او گفته شد که حداقل سرمایه مورد نیاز چند برابر این مقدار است.

به او گفته شد: "ببین چقدر رقابت زیاد است.". "و علاوه بر این ، مشاورانش از وی پرسیدندکه شما چه تجربه عملی در فروش کانکس های سیار داشته اید،  مدیریت یک تجارت به کنار!"

اما این خانم جوان به خود و توانایی هایش برای کسب موفقیت باور داشت. او سریعا اعتراف کرد که فاقد سرمایه است ، این کسب و کار بسیار رقابتی است و  او فاقد تجربه است.

"اما" ، "او عنوان کرد ، که  تمام مدارک موجود نشان می دهد که صنعت کانکس سیار  در حال رشد است. علاوه بر این ، من حوزه رقابتی ام را مورد بررسی قرار داده ام و معتقدم توانایی بهتری برای انجام تجارت تریلر ها نسبت به سایرین افراد  که در این شهر وجود دارند دارم. من انتظار دارم اشتباهاتی را مرتکب شوم ، اما میدانم سریعا موفق خواهم شد ".

او موفق شد. او اندکی در کسب سرمایه با مشکل مواجه شد. باور بی قید و شرط او به کسب موفقیت در این کسب و کار اعتماد دو سرمایه گذار را به خود جلب کرد.و به وسیله ی باورراسخ غیرممکن را ممکن کرد . او یک تولید کننده تریلر پیدا کرد تا  تعداد محدودی از تریلرها را بدون پیش پرداخت به او ارائه دهد.

سال گذشته تعدادی تریلر به ارزش بیش از 1 میلیون دلار را به فروش رساند. او می گوید ،سال آینده  "" انتظار دارم بیش از 2 میلیون دلار درآمد کسب کنم. "

باور ، باور راسخ ، ذهن را ترغیب می کند تا راه و روش ها و چگونگی انجام کار را بیابد. و باور به اینکه شما موفق میشوید باعث می شود دیگران نیز به شما اعتماد کنند.

اکثر مردم برای باور  ارزش زیادی قائل نمیشوند.اما برخی از مردم اینگونه نیستند. همین چند هفته پیش یکی از دوستانم که یکی از مقامات اداره بزرگراه ایالتی در میدوسترن است ، یک تجربه از مواردی که میتوان آن را مانند جابجا کردن کوه سخت در نظر گرفت را برایم بازگو کرد.

 "اما یکی از این شرکت های کوچک ، شرکتی که فقط سه مهندس داشت ، طرح ها رامورد بررسی قرار داد و گفت:" ما می توانیم این کار را انجام دهیم و  یک پیشنهاد ارائه می دهیم. " آنها پیشنهادشان را ارائه دادند و پروژه را به دست آوردند "

کسانی که باور دارند می توانند کوه ها را جابجا کنند  ،اینکار را  انجام می دهند ، کسانی که باور دارند نمی توانند ، نمی توانند این کار را انجام دهند ، دانلود کتاب جادوی فکر بزرگ اثر دیوید شوارتز باور نیرو را برای انجام کار تحریک می کند. در واقع ، در این دوران مدرن باور کارهای بزرگتری نسبت به جابجایی کوه را انجام می دهد.

اساسی ترین عنصر - در واقع ، عنصر اساسی در اکتشافات فضایی امروز ما این باور است که به واسطه آن می توان بر فضا تسلط یافت ، دانشمندان ما بدون باور راسخ و با تردید به اینکه آیا انسان می تواند در فضا سفر کند ، شجاعت ، علاقه و اشتیاق مورد نیاز برای انجام کارها را نخواهند داشت.

باور به اینکه سرطان قابل درمان است ، سرانجام درمانی برای سرطان ایجاد می کند.در حال حاضر ، صحبت هایی در مورد ساخت تونلی در زیر کانال مانش برای اتصال انگلیس با قاره اروپا وجود دارد.این که آیا این تونل تا به حال ساخته شده است بستگی به باور افراد مسئول آن دارند اینکه آیا معتقدند که می توان آن را ساخت یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز