خبرگزاری کار ایران

بهترین هاست ایران توسط های کانتنت مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۷۲۸

این روزها در ایران شرکت‌های ارائه دهنده‌ی هاست مانند قارچ رو به افزایشند و شناسایی بهترین هاست در میان این شرکت‌ها کار چندان راحتی نیست؛ به نقل از سایت های کانتنت خدمات هاستینگ قلب تپنده سایت است، اگر شما هاست سریع و پایداری داشته باشید قطعآ بازدیدکننده‌گان از سایت‌تان لذت می‌برند و همین باعث رشد و فروش بیشتر شما خواهد شد. پس اگر می‌خواهید قلب‌ سایت‌تان منظم بتپد و همیشه حالِ کسب و کارتان خوب باشد از جایِ معتبری هاست بگیرید.

به دلیل اهمیتِ موضوع خرید هاست، های کانتنت با توجه به تجربیات افراد مشهور حوزه‌ی کسب و کار اینترنتی توانسته بهترین هاست ایران را در سال 1400 گردآوری کند. در ادامه ابتدا به چند فاکتور مهم در خرید هاست اشاره می‌کنیم و سپس درباره‌ی هاستینگ های برتر ایران توضیحاتی ارائه خواهیم داد.

مهمترین فاکتورهایی یک هاستینگ خوب

بهترین هاست ایران توسط های کانتنت مشخص شد

  1. آپتایم بالا (همیشه در دسترس بودن)
  2. معتبر بودن
  3. قیمت مناسب
  4. پشتیبانی سریع و کاربلد
  5. تامین امنیت بالا
  6. بکاپ گیری منظم
  7. گارانتی بازگشت وجه

برای خرید هاست خوب این موارد را درنظر بگیرید.

معرفی بهترین هاست ایران در سال 1400

اخیرآ سایت آموزشی های کانتنت لیستی از بهترین شرکت های هاستینگ ایران را در سال 1400 گردآوری کرده است که در ادامه با هم می‌بینیم.

1. ایران سرور

اگر شما جزء کاربران قدیمی وب فارسی باشید قطعا با مجموعه‌ی ایران سرور به طور کامل آشنا هستید، این مجموعه از سال 1381 در حوزه‌ی هاستینگ فعال است و اکثر کاربران به دلیل معتبر بودن وارد این مجموعه می‌شوند. ایران سرور تا الان توانسته به بیش از 140 هزار مشتری خدمات ارائه کند. از خدمات ارائه شده توسط ایران سرور می‌توان به سرور اختصاصی، سرور مجازی، هاست لینوکس، هاست ویندوز، هاست دانلود، هاست پایتون، هاست وردپرس و از همه مهمتر هاست ابری اشاره کرد.

سرورهای خارجی ایران سرور در کشور های آلمان و فرانسه و فنلاند قرار دارند و مزیت برجسته ایران سرور آپتایم بالا و هاست پرسرعت است.

2. وب رمز

وب رمز یکی از هاستینگ های برتر ایران است که با 18 سال سابقه درخشان در حوزه‌ی هاست توانسته مشتریان زیادی را جذب کسب و کارش کند. از خدمات ارائه شده توسط وب رمز می‌توان به ارائه‌ی سرور مجازی و اختصاصی، هاست وردپرس، هاست پایتون، هاست ویندوز، هاست دانلود، هاست بکاپ و بهترین ارائه دهنده هاست لینوکس اشاره کرد.

وب رمز در حال حاضر از لوکیشن‌های ایران، آلمان، فنلاند و فرانسه سرویس هاست ارائه می‌دهد و مهمترین مزیت این شرکت پشتیبانی سریع و کاربلد و آپتایم بسیار خوب است.

3. سون هاست

سون هاست با بیش از 13 سال فعالیت در زمینه‌ی میزبانی وب یکی از معتبرترین و بهترین شرکت های هاستینگ است؛ این مجموعه علاوه بر ارائه‌ی خدمات مربوط به سرورهای اختصاصی و مجازی، هاست وردپرس، هاست لینوکس، هاست دانلود و هاست دانشجویی رایگان را ارائه می‌کند و از خدمات پشتیبانی خوبی برخوردار هستند.

هاست ایران سون هاست در دیتاسنترهای پارس انلاین و افرانت میزبانی می‌شوند و میزبانی خارج هم از آلمان دیتاسنتر هتزنر انجام می‌شود. قیمت مناسب سرویس های سون هاست باعث شده این شرکت رشد چندین برابری داشته باشد.

4. میهن وب هاست

میهن وب هاست چندین ساله فعالیت خود را در گیلان آغاز کرده و به گفته‌ی پشتیبان‌های این شرکت تا الان به بیش از 148 هزار مشتری خدمات ارائه کرده‌اند و این نشان از بزرگیِ این هاستینگ است. از خدمات میهن وب هاست می توان به ارائه سرور مجازی و اختصاصی ایران و خارج، هاست دانلود، هاست پربازدید، هاست مناسب برای لاراول، هاست پشتیبان، هاست لینوکس و ویندوز اشاره کرد.

میهن وب هاست همانند سون هاست از کشور آلمان و دیتاسنتر هتزنر هاست ارائه می کند، از تابستان 94 هاست های داخلی را از دیتاسنتر اختصاصیه خودشان ارائه می کنند. مزیت برجسته‌ی میهن وب هاست ارائه‌ی خدمات خوب با قیمت پایین است.

5. میزبان فا

شرکت میزبان فا یکی از هاستینگ های تازه تاسیس که از سال 1392 وارد فضای هاستینگ شد و در این مدت کوتاه با توجه به رقبای قدیمی و سرسختش توانسته به هزاران مشتری خدمات میزبانی ارائه کند. میزبان فا ابتدای فعالیتش تخصصی روی هاست وردپرس کار می کرد و در حال حاضر هاست ووکامرس، هاست دانلود، هاست ابری و جدیدآ سرور ابری را به خدماتش اضافه کرده و سرور مجازی و اختصاصی ارائه نمی‌کند.

تمام سرورهای میزبان فا در ایران و دیتاسنتر آسیاتک قرار دارند. میزبان فا سرویس هایی با امکانات زیاد را با قیمت بسیار بالا ارائه می‌کند و ممکن است برای همه به صرفه نباشد.

6. هاست نگار

یکی دیگر از بهترین هاستینگ های ایران هاست نگار است که با 14 سال سابقه درخشان در صنعت هاستینگ کشور توانسته مشتریان زیادی را راضی نگه دارد. هاست نگار علاوه بر سرور مجازی و اختصاصی و هاست پرسرعت، هاست مخصوص بعضی از سیستم های مدیریت محتوا مثل وردپرس، جوملا و دروپال را هم ارائه می‌کند.

هاست نگار از کشورهای فرانسه، آلمان و ایران میزبانی وب‌سایت های مشتریان خود را انجام می دهد. مزیت برجسته‌ی هاست نگار ارائه‌ی پهنای باند نامحدودی است که بر روی تمام سرویس های خود با بهترین قیمت ارائه می‌کند.

7. نت افراز

طبق گزارش سایت webhosting.info هاستینگ نت افراز جزءِ 10 هاست برتر ایران به لحاظ میزبانی تعداد دامین های بین المللی می‌باشد. نت افراز با 12 سال سابقه‌ی درخشان در حوزه‌ی هاستینگ توانسته بیش از 80000 وب‌سایت ایرانی را میزبانی کند. از سرویس های ارائه شده توسط نت افراز می توان به هاست لینوکس و ویندوز، سرور مجازی و اختصاصی، هاست دانلود و هاست وردپرس اشاره کرد.

طبق گفته‌ی پشتیبان نت افراز کاربران از سراسر دنیا امکان تهیه سرویس از نت افراز را دارند و سرورهای خارجی نت افراز نیز در کشور فرانسه قرار دارند. یکی از مزایای خوب نت افراز ارائه هاست حجیم با قیمت مناسب است.

8. گنجه هاست

شاید در بین هاستینگ هایی که به معرفی آنها پرداختیم، نام این گنجه هاست را کمتر شنیده باشید، این شرکت بیش از 8 سال است که در زمینه میزبانی وب در حال فعالیت است و هم اکنون طیف گسترده ای از خدمات میزبانی وب شامل؛ هاست وردپرس، هاست لینوکس، هاست ووکامرس، هاست دانلود، سرور مجازی و اختصاصی را از ایران و اروپا ارائه می‌کند.

به نقل از مقاله بهترین هاست های کانتنت این شرکت سریعترین هاست ها را در ایران ارائه می‌کند.

سخن آخر

در این مقاله‌ی کوتاه سعی کردیم بهترین شرکت های هاستینگ ایران را بر اساس تجربیات افراد معتبر و تحقیق‌های مستقیم از خود هاستینگ ها معرفی کنیم؛ امیدوارم با مطالعه‌ی این مقاله بتوانید بهترین هاستینگ ایرانی را برای کسب و کارتان انتخاب کنید.

پویا شهری بنیانگذار سایت های کانتنت در مورد شرکت‌های هاستینگ همچون: ایران سرور، وب رمز، سون هاست و میهن وب هاست حرف جالبی را زده :« تا چند سال آینده بخش عمده‌ای از صنعت هاستینگ ایران در اختیار این سایت‌ها قرار می‌گیرد؛ البته اگر با همین روال خدمات مناسبی به مشتریان ارائه دهند».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز