خبرگزاری کار ایران

خرید فرش در سال 1400 با فرش عالی قاپو

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۷۲۲

فرش شناخته شده ترین زیر اندازی که است قدمت چندین هزارساله دارد و جزو لوازم پر فروش منزل است. امروزه با وجود این که اکثر خانه‌ها با کفپوش‌های شیک و مدرن مزین شد اند، اما بازهم زینتی که فرش به دکوراسیون منزل می‌بخشد غیر قابل انکار است. از این رو خرید فرش مناسب همواره یک دغدغه و معضل برای افراد است.

در این بین فروشگاه اینترنتی فرش عالی قاپو با هدف رفع دغدغه افراد در جهت خرید فرش مناسب فعالیت گسترده‌ای دارد و در این راستا رضایت بسیاری از مشتریان را جلب کرده است. در سال‌های اخیر نوسانات شدید نرخ ارز و دلار باعث افزایش بی رویه قیمت محصولات خانگی شده است. این مسئله بر روی قیمت فرش نیز بی‌تأثیر نبوده است. به همین دلیل می‌توانید خرید بی‌دغدغه و ارزان فرش در سال ۱۴۰۰ را با فرش عالی قاپو تجربه کنید.

مزایای خرید فرش از فرش عالی قاپو

عالی قاپو به عنوان بزرگ‌ترین مرکز خرید انواع فرش با تنوع بی نظیر در طرح و رنگ و اندازه، زیباترین انواع فرش از جمله فرش ماشینی، فرش مدرن ، فرش کودک و تابلو فرش را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. تمام فرش‌های عالی قاپو نه تنها جذاب و خیره کننده اند، بلکه کیفیت بسیار مناسبی دارند. از آنجا که این فرش‌ها مستقیماً از کارخانه به دست مشتری می‌رسند، قیمت آن‌ها همان نرخ تمام شده کارخانه است و به دلیل عدم وجود واسطه قیمت بسیار مناسب‌تری نسبت به دیگر سرای فرش دارند. ضمن این که ارسال فرش عالی قاپو رایگان است. فرش‌های فروشگاه عالی قاپو از حیث کیفیت جزو فرش‌های صادراتی به شمار می‌روند. از دیگر مزایای خرید فرش عالی قاپو این است که می‌توانید لیست کاملی از قیمت و تمام جزئیات و اطلاعات فرش را در سایت آن مشاهده کنید. در زیر به صورت مختصر انواع فرش عالی قاپو را معرفی می‌کنیم.

فرش ماشینی

فرش‌ ماشینی به فرشی گفته می‌شود که با ماشین آلات صنعتی که واندویل و شونر جزو مهم‌ترین آن‌ها هستند، بافته می‌شود.این فرش‌ها بسیار باکیفیت اند و طرح و نقشه آن‌ها به وضوح دیده می‌شود اما چون تایم بافت آن‌ها کوتاه تر از فرش‌های دستباف است، از فرش‌های دستباف ارزان‌ترند. شانه و تراکم فرش ماشینی بسته به نوع ماشین بافندگی در انواع مختلفی وجود دارد و شامل فرش‌های ۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰شانه، ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه می‌شود.

هرچه تراکم و شانه فرش بالاتر باشد، گره‌ها به هم نزدیک تراند و فرش زیباتر جلوه می‌دهد.  علاوه بر تراکم و شانه فرش‌ها از جهات دیگری نیز دسته بندی می‌شوند. به عنوان مثال فرش ماشینی در دو دسته ساده و برجسته جای می‌گیرد و یا از لحاظ جنس نخ شامل انواع فرش پشمی، اکرولیک، پلی استر، پلی پروپیلن می‌شود.

 هر کدام از این فرش‌ها ویژگی‌های منحصر به فردی دارند اما در کل کیفیت این  فرش‌ها در فرش عالی قاپو تضمین شده است. فرش‌های ماشینی پرز نمی‌دهند، بر اثر شست و شوی مکرر آسیب نمی‌بینند، رنگ پس نمی‌دهند و برای سلامتی مضر نیستند. علاوه بر این‌ها فرش ماشینی تنوع بسیاری در طرح و رنگ و همچنین سایز و ابعاد دارد. تمام موارد ذکر شده در خصوص این نوع فرش در تعیین قیمت آن مؤثر هستند. به طور مثال: جنس الیاف فرش، تراکم آن، سایز و اندازه و برند تعیین کننده قیمت  خرید فرش هستند. از آنجا که فرش‌های ماشینی با هر سبک و دکوراسیونی هم‌خوانی دارند، از فروش بالایی برخوردارند.

فرش کودک

خرید فرش در سال 1400 با فرش عالی قاپو

اتاق کودک و چیدمان آن اهمیت بسیار زیادی برای والدین دارد. از آنجا که کودکان بسته به شرایط سنی خود  بیشتر تایم روز را در اتاق خود بازی می‌کنند، باید اتاق کودک به محیطی امن برای آن‌ها تبدیل شود. معمولاً کودکان به صورت نشسته مشغول بازی می‌شوند. از این رو کفپوش مناسب برای اتاق کودکان بسیار حائز اهمیت است. هیچ کفپوشی به اندازه یک فرش مناسب نمی‌تواند برای چنین فضایی متناسب و ایده آل باشد. ضمن این که فرش کودک ویژگی‌هایی دارد که آن را از سایر انواع فرش متمایز کرده و برای اتاق کودکان مناسب ساخته است. خرید فرش مناسب با سن و سال کودک در حس نشاط، انرژی و پویایی کودک نقش به سزایی دارد.

 از آن‌ جا که کودکان جنب و جوش بالایی دارند، فرش کودک باید مقاومت بالایی در برابر پاخوردن داشته باشد، ضمن این که این فرش‌ها به هیچ وجه پرز نمی‌دهند و حساسیت پوستی و تنفسی ایجاد نمی‌کنند. همچنین ضد لک بوده و راحت تمیز و شسته می‌شوند. کودکان علاقه بسیاری به شخصیت‌های کارتونی و انیمیشن دارند. از این رو فرش عالی قاپو بهترین انواع فرش کودک را در طرح‌های فانتزی و عروسکی تولید کرده و با تصویر کشیدن شخصیت‌های کارتونی زیبایی و جذابیت خاصی  به دکوراسیون اتاق کودک بخشیده است. علاوه بر آن محصولات فرش خود را با تضمین قیمت و کیفیت عرضه می‌کند. با خرید فرش از عالی قاپو خرید منحصر به فردی را برای دلبند خود رقم بزنید.

فرش مدرن

مدرنیته شدن زندگی در دهه‌های اخیر تأثیر قابل توجهی بر تولید فرش های مدرن اعمال کرده است و فرش‌های مدرن جایگاه ویژه‌ای در دکوراسیون منازل یافته‌اند. این فرش‌ها آن چنان مورد توجه افراد قرار گرفته‌اند که خرید فرش مدرن از فرش‌های کلاسیک پیش گرفته است. فرش‌های مدرن بر خلاف فرش‌های کلاسیک که سبک و سیاق اصیل و سنتی دارند، از طرح خاصی پیروی نمی‌کنند. با وجود تنوع بالایی که در طرح و رنگ این فرش‌ها وجود دارد، امکان خرید آن را برای سلیقه‌های مختلف فراهم شده است. این فرش‌های فانتزی طرح ساده‌ای دارند، به همین دلیل می‌توان آن‌ها در بخش‌های مختلف منازل استفاده کرد و هارمونی جذابی با سایر لوازم دکوراسیون به وجود آورد. برای خرید فرش مدرن می‌توانید به فروشگاه اینترنتی فرش عالی قاپو مراجعه کرده و خرید غیر حضوری مطمئن و باکیفیتی را تجربه کنید.

چرا برای خرید فرش به عالی قاپو مراجعه کنیم؟

خرید فرش در سال 1400 با فرش عالی قاپو

امروزه با وجود برندهای گوناگونی که در عرصه تولید و خرید و فروش فرش وجود دارد و همچنین به دلیل افزایش سایت‌های فروشگاهی، پیدا کردن یک فروشگاه اینترنتی معتبر از اهمیت بسیاری برخوردار است. عالی قاپو شناخته شده‌ترین و بهترین فروشگاه خرید فرش است. شما می‌توانید انواع فرش های زیبا و منحصر به فرد را با کیفیت فوق العاده به صورت مستقیم از عالی قاپو خرید کنید. برای ارتباط با این فروشگاه و لمس زیبایی فرش از راه دور کافی است از سایت عالی قاپو aliqapo.com دیدن فرمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز