خبرگزاری کار ایران

دانلود رایگان کتاب جویندگان قدرت اثر تام راث

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۱۴۹
دانلود رایگان کتاب جویندگان قدرت اثر تام راث
نوشته تام راث
ترجمه لقمان ابراهیمی
به صورت تایپ شده و با کیفیت بالا
137 صفحه
فرمت :PDF

دانلود کتاب

هیچ اتفاقی بی دلیل نیست. شما اتفاقات را قبول میکند، زیرا در درون خود حس میکنید که این اتفاقات در سرنوشت ما هستند. ما افرادی هستیم که مسئولیت قضاوتهای خودمان و داشتن اراده آزاد خودمان را بر عهده داریم، اما با این وجود ما در وجود خود نیرویی فراتر از این داریم.برخی ممکن است آن را نیروی ناخودآگاه بنامند. دیگران ممکن است آن را نیروی خودآگاه بدانند. اما هرچه را انتخاب کنید،دانلود رایگان کتاب جویندگان قدرت اثر تام راث میدانید که ما از یکدیگر یا زمین و زندگی روی آن جدا نیستیم.

این احساس پیوستگی دلالت بر مسئولیتهای خاصی دارد. اگر ما بخشی از یک زندگی باشیم، پس نباید به دیگران آسیب برسانیم، زیرا ما به خودمان آسیب خواهیم رساند. ما نباید سوء استفاده کنیم زیرا از خودمان سوء استفاده خواهیم کرد. آگاهی شما از این مسئولیتها باعث ایجاد نگرش ارزشی شما میشود. شما با ملاحظه ،دلسوز و مقبول هستید. در مورد وحدت انسانها، شما یک سازنده پل برای مردم و فرهنگهای مختلف هستید. به دست نامرئی حساس هستید، میتوانید به دیگران آرامش دهید که هدفی فراتر از زندگی یکنواخت ما وجود دارد. اعمال دقیق ایمان شما به رشد و پرورش شما و فرهنگ شما بستگی خواهد داشت، اما ایمان شما قوی است. آن شما و دوستان نزدیکتان را در مواجهه با اسرار زندگی حفظ میکند.

 

مثال هایی از افراد ارتباط دهنده

"مندی م." خانه دار: ((فروتنی ذات اتصال است. شما باید بدانید که چه کسی هستید.من فردی با اعتماد به نفس هستم.ممکن است کمی باهوش باشم. اما این تمام چیزی نیست که میخواهم. شما به استعدادهای خود اعتماد دارید، اعتماد به نفس واقعی، اما میدانید که همه جوابها را ندارید. بنابراین شروع به احساس ارتباط با دیگران میکنید چون حس میکنید که آنها دانشی دارند که شما ندارید. اما  اگر فکر کنید شما کامل هستید، نمیتوانیدرابطه ای را با دیگران ایجاد کنید.))

"رز تی." روانشناس: ((بعضی اوقات من صبحها به ظرف صبحانه ام خودم نگاه میکنم و به آن صدها نفر فکر میکنم که در رسیدن این کاسه غلات به دست من نقش داشته اند: کشاورزان در مزرعه ،کارگران انبار در کارخانه های آماده سازی غذا، حتی بازاریابانی که به نوعی مرا ترغیب کردند این جعبه غلات را بخرم و کالای دیگری که کنار آن روی قفسه است را نخرم. میدانم که عجیب به نظر میرسد، اما من از این افراد تشکر میکنم.دانلود رایگان کتاب جویندگان قدرت اثر تام راث  فقط انجام دادن این کار باعث می شود احساس بیشتری نسبت به زندگی داشته باشم، به امور مرتبط باشم و احساس تنها بودن نداشته باشم.))

"چاک م." معلم: (( من همیشه سعی میکنم به جزییات همه چیز توجه داشته باشم. من علاقه زیادی به یادگیری در مورد همه مذاهب مختلف دارم و کتاب هایی میخوانم که درمورد یهودیت درباره مسیحیت ودین کنعانیان، دین بودا و اساطیر یونانی  صحبت میکند. واقعا جالب است که چطور همه اینها به نوعی به هم پیوند خورده اند.))

 

دانلود رایگان کتاب جویندگان قدرت اثر تام راث

تعادل مهم است. شما میدانید که چگونه رفتار یکسانی با مردم ایجاد کنید.مهم نیست که چه جایگاهی در زندگی داشته باشید و یا به مقایسه خود با دیگران بپردازید.وگرنه نظر شما منجر به خودخواهی و فردگرایی می شود. این امر به دنیایی منتهی میشود که در آن برخی از مردم به دلیل اتصالات خود یا پیشینه و یا مقایسه خود با دیگران به یک نتیجه ناعادلانه دست مییابند. واین واقعا به نفع شما نیست.اجازه ندهید مانعی در مسیر شما بوجود بیاید.در تقابل مستقیم با این دنیا، باور داشته باشید که افراد در یک محیط سازگار و مناسب عمل میکنند در حالی که قوانین مشخص هستند و به طور یکسان برای همه اعمال میشوند. این همان چیزی است که مردم باید بدنبال آن باشند.چیزی که قابل پیشبینی و حتی دست یابی است. هر فرد فرصتی برای نشان دادن ارزش خود دارد.

دانلود کتاب جویندگان قدرت اثر تام راث

مثال از افراد سازگار

"سایمن ه." مدیر کل هتل: من اغلب به مدیران ارشد خود یادآوری میکنم که نباید از موقعیت خود سو استفاده کنند و باعث رنجش مهمانان یا کارکنان هتل بشوند. گاهی آنها از من ناراحت میشوند. اما من دوست ندارم افراد از سمت و موقعیت خود برعلیه دیگران استفاده کنند. حتی زمانی را وقت صحبت با کارکنان خود میکنم و احترام زیادی به آنها قائل میشو. ))

"جیمی ک." سردبیر مجله: ((من کسی هستم که میتوانم در محل کار خود باعث زنده بودن و شاد بودن دیگران بشوم. من از آن متنفرم که مردم به دلیل شرایطی در زندگیشان که نمیتوانند کنترلش کنند، فرصت های خوب زندگی را از دست بدهند. به همین دلیل تصمیم دارم یک بورس تحصیلی در محل تحصیل خود ایجاد کنم که دانشجویان روزنامه نگاری میتوانند دوره کارآموزی را  بدون مجبور بودن دانلود رایگان کتاب جویندگان قدرت اثر تام راث به پرداخت شهریه کالج خود انجام دهند. من خوش شانس بودم. زمانی که یک کارآموز در نیویورک در ان بی سی (NBC) بودم، خانواده ام میتوانستند هزینه آن را تقبل کنند.اما بعضی از خانواده ها نمیتوانند این کار را بکنند و من میخواهم به این دانشجویان فرصت بدهم.))

"بن ف." مدیر عملیات: ((همیشه باعث افزایش اعتبار خود در دیگران بشوید، این شعار من است. اگر من در یک جلسه هستم و ایده ای را مطرح میکنم که میدانم یکی از کارکنان با آن موافق است ، این ایده را به طور عمومی به آن فرد نیز نسبت میدهم. چرا؟ چون روسای من همیشه این کار را با من انجام میدادندو با این کارشانباعث ایجاد اعتبار در خودشان شدند و اکنون به نظر میرسد که این تنها کاری است که باید انجام بدهم.))

 

دانلود کتاب جویندگان قدرت pdf

 

 

به عقب نگاه کنید. شما به عقب نگاه میکنید چون این همان جایی است که پاسخها نهفته اند. شما به عقب نگاه میکنید تا زمان حال را درک کنید. به نظرتان می آید که اکنون خود را گم کرده اید یا از دست داده اید. شما تنها با هدایت ذهن تان به زمان قبلی، زمانی که برنامه ها در حال ترسیم هستند میتوانید زمان فعلی خود را بازیابی میکند. زمان قبلی زمان ساد تری بود. زمان اجرای طرح بود. همانطور که به عقب نگاه میکنید،میتوانید الان را ببینید دانلود رایگان کتاب جویندگان قدرت اثر تام راث و متوجه میشوید که چه برنامه ای برای آینده تان داشته اید.این طرحها یا مقاصد از آن زمان به طوری زیبا طراحی شده اند که غیر قابل باور هستند، اما اکنون این تم همبافت دوباره آنها را آشکار میکند. این درک به شما اعتماد به نفس میدهد. بدون این که احساس سردرگمی کنید، بهتر است تصمیمات بهتری بگیرید چون ساختار زیربنایی را حس میکنید. شما الان رییس بهتری میشوید زیرا میدانید که همکارانتان چگونه بودند و به طور متقابل به آینده دید بهتری خواهید داشت چون میدانید که دانه های اهدافتان  در گذشته  چگونه کاشته شده است.

در مواجهه با افراد جدید و موقعیتهای جدید، کمی زمان میبرد تا خود را هدایت کنید، اما شما باید این زمان را به خودتان بدهید. شما باید خود را نظم دهید و منتظر باشید تا سوالات بوجود بیایند  و اجازه دهید طرح ها ظاهر شوند .مهم نیست که الان اوضاع چگونه است ، کافی است نقش خود را در آینده ببینید و به تصمیمات خود اطمینان بیشتری داشته باشید.

مثال هایی از افراد دارای ذهن  همبافت

"آدام ی." طراح نرم افزار: (( من همیشه به مردم می گویم: " ما نباید اشتباهات گذشته خود را تکرار کنیم. ما باید از این امر اجتناب کنیم. باید به گذشته خود نگاه کنیم، ببینیم چه عواملی منجر به اشتباهات ما شده است،تا دوباره آن تکرار  نکنیم." واضح است، اغلب مردم به گذشته خود نگاه نمیکنند و یا به خود برای رسیدن به اهدافشان اعتماد نمیکنند و بهمین دلیل اشتباهاتشان دوباره تکرار میشود.))

دانلود کتاب جویندگان قدرت

شما در دیگران پتانسیل را میبینید. در بیشتر موارد، در واقع، تنها پتانسیل تمام چیزی است که شما میبینید. از نظر شما هیچ فردی کاملاً شکل نگرفته است. و به همین دلیل به سمت مردم کشیده میشوید. زمانی که با دیگران ارتباط برقرار میکنید، هدف شما کمک به آنها برای تجربه موفقیت است. شما به دنبال راههایی برای به چالش کشیدن آنها هستید. تجربیات جالبی را بیان میکنید که میتواند آنها را گسترش دهد و به رشد آنها کمک کند.دانلود رایگان کتاب جویندگان قدرت اثر تام راث  در عین حال که در جستجوی نشانه های رشد هستید، یک رفتار جدید آموخته یا اصلاح شده، یک پیشرفت جزئی در مهارت، نگاهی به تعالی یا "جریان" در جایی که قبلاً در آن فقط گامهای آرام وجود داشته است. برای شما این پیشرفتهای کوچک  که برخی آنها را نادیده میگیرند، بسیار مهم هستند. این علائم رشد در دیگران باعث نیرو در شما میشود.آنها قدرت و رضایت شما را به ارمغان میآورند. با گذشت زمان افراد از شما به دنبال کمک و تشویق خواهند بود زیرا در بعضی از موارد میدانند که نیاز به مشورت و کمک شما دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز