خبرگزاری کار ایران

هسته گیر آلبالو | قیمت هسته گیر آلبالو

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۰۸۷

فروشگاه اینترنتی کالای آشپزخانه چشمگیر با بیش از ربع قرن تجربه در زمینه فروش لوازم آشپزخانه یکی از معبرترین فروشگاه های عرضه این محصولات است. یکی از مهم ترین دستاوردهای گروه چشمگیر، جلب رضایت مشتریانی است که اعتمادشان بزرگ ترین سرمایه این مجموعه است.

برای خرید بر روی هسته گیر آلبالو کلیک کنید. ایمن و سریع به وب سایت چشمگیر بروید و محصول مورد نیاز را در کوتاه ترین زمان ممکن و به سادگی خریداری کنید.

شاید وقتی به دستگاه هسته گیر آلبالو فکر کنیم به نظر وسیله ای غیر ضروری بیاید که بود و نبودش در خانه تفاوت چندانی نمی کند. اما کافی است یک روز هوس کنید مربای آلبالو یا گیلاس درست کنید، یا مثلاً تارت آلبالو یا هر دسر یا غذای دیگری که به آلبالوی بی هسته نیاز داشته باشد. تازه آن موقع است که یادتان می افتد که برای جدا کردن هسته ها از میوه چه دردسرهایی که نباید بکشید. دستگاه هسته گیر آلبالو در چنین مواقعی به دادتان می رسد و شما را از کثیف کاری و اتلاف وقت خلاص می کند.

هسته گیر آلبالو خانگی

هسته گیر آلبالو خانگی وسیله ای کوچک، ساده و کاربردی است که ظرف زمانی کوتاه هسته میوه های شما را می گیرد تا بتوانید با خیال آسوده غذاها و دسرهای میوه ای خود را تهیه کنید. این دستگاه در انواع مختلف و با ظرفیت های متفاوت وجود دارد. بعضی از انواع این دستگاه تنها توان هسته گیری یک آلبالو یا گیلاس در آن واحد را دارد درحالی که نوع دیگری از این دستگاه هست که می تواند در آن واحد هسته چند میوه را جدا و فرایند هسته گیری را تسریع کند.

دستگاه های هسته گیر در جنس بدنه هم با هم متفاوتند. بعضی ازانواع این دستگاه از جنس پلاستیک هستند و برخی دیگر فلزی. هسته گیر های پلاستیکی نسبت به نوع فلزی قیمت کمتری دارند اما باید این نکته را هم در نظر بگیرید که ماندگاری و دوام دستگاه های فلزی به مراتب بیشتر است.

یکی از نکات مهم هنگام خرید هسته گیر آلبالو خانگی نحوه شست و شوی آن است. طراحی چنین دستگاهی باید به نحوی باشد که بتوانید به آسانی و بدون زحمت آن را بشویید. همانطور که معلوم است دستگاه هسته گیر در تماس دائمی با مواد خوراکی خیس است. همین موضوع باعث می شود تا قطعات دستگاه در معرض کپک زدگی قرار بگیرند؛ موضوعی که می تواند سلامت شما را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. پس دستگاهی را انتخاب کنید که باز کردن و شست وشوی آن آسان باشد.

هسته گیر آلبالو | قیمت هسته گیر آلبالو

دستگاه هسته گیر آلبالو از چه قسمت هایی تشکیل شده؟

هسته گیر آلبالو از قسمت های مختلفی تشکیل شده. بیایید نگاهی به سه قسمت مهم این دستگاه بیندازیم:

  • محل قرارگیری میوه

این قسمت همان جایی است که آلبالوی هسته دار را در آن می‌گذاریم تا بعد از پرس دسته، هسته از میوه جدا شود.

  • مخزن

بعد از جدا شدن هسته از میوه، میوه بی هسته و هسته جدا شده در مخزن های مختلفی می افتند تا بتوانید بعد از پایان کار آن ها را به آسانی از هم جدا کنید.

  • دسته

دسته یکی از مهم ترین بخش های این دستگاه است. دسته هسته گیر آلبالو مجهز به یک سیستم فنری است که با فشار دادن آن، میله‌ای خارج شده و وارد میوه می‌شود. فشار میله هسته را از میوه جدا می کند.

قیمت هسته گیر آلبالو خانگی

بسته به کیفیت دستگاه و جنس بدنه آن قیمت هسته گیر آلبالو می تواند متغیر باشد. یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در قیمت این دستگاه برند تولیدکنده آن است. این محصول در سایت فروشگاه لوازم آشپزخانه چشمگیر با قیمتی مقرون به صرفه در دسترس شماست. شما می توانید به سایت چشمگیر مراجعه کنید و پس از انتخاب برند مورد نظر، هسته گیر مورد نیاز خود را به سبد خرید اضافه کنید. هسته گیر آلبالو شما تنها ظرف چند روز به دستتان می رسد.

فروشگاه اینترنتی چشمگیر برترین عرضه کننده لوازم آشپزخانه در ایران است که محصولات باکیفیت را از برترین برندهای داخلی و خارجی در یک مجموعه گرد هم آورده. برای خرید از چشمگیر کافی است به وبسایت این گروه سری بزنید و در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام در خصوص کالاهای مورد نظر، با کارشناسان چشمگیر در ارتباط باشید.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز