خبرگزاری کار ایران

دانلود قسمت 15 دراکولا : سریال دراکولا قسمت ۱۵ پانزدهم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۹۶۳

دانلود قسمت 15 دراکولا، قسمت ۱۵ سریال دراکولا، برای دانلود سریال دراکولا قسمت 15 پانزدهم کامل با کیفیت عالی و لینک مستقیم و پیش نمایش رایگان به ادامه متن مراجعه کنید.

دراکولا قسمت 15 که در تاریخ سه شنبه 15 تیر 1400 از طریق وبسیات راشدون منتشر می شود، فصل دوم سریال جذاب، پربیننده و پرطرفدار سریال «هیولا» است که «امیر برادران» نویسندگی و «مهران مدیری» کارگردانی و تهیه کنندگی آن را برعهده داشته اند. سریال دراکولا فصل دوم سریال محبوب هیولا به حساب می‌آید و در آن ماجراهای جذاب و تازه‌ای با حضور شخصیت‌های جدید به تصویر کشیده می‌شوند. هیولا که در زمان پخش عنوان پربیننده‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی را بدست آورد، توانست با رویکردی طنزآمیز، مشکلات ناشی از اختلاس و مفاسد اقتصادی را به نمایش بگذارد. در مجموعه دراکولا در کنار مهران مدیری که بار دیگر نقش کامران کامروا را بازی می‌کند، بازیگرانی چون ویشکا آسایش، محمد بحرانی و نیما شعبان نژاد نیز حضور دارند. که در ادامه می‌توانید قسمت 15 دراکولا را دانلود و تماشا بفرمایید.

خلاصه داستان قسمت ۱۵ دراکولا

کامروا با حافظه از دست داده در آسایشگاه بستری است. همگی تصمیم می گیرند کامروا را به خانه برده تا بتوانند از ماجرای کیف پول با خبر شوند. حضور کامروا در خانه اتفاقات بعدی داستان را رقم می زند.

برای دانلود سریال دراکولا قسمت ۱۵ پانزدهم (قسمت 15 دراکولا) به لینک زیر مراجعه کنید.

دانلود قسمت 15 سریال دراکولا

◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉

داستان سریال دراکولا

داستان خانواده ثروتمند و بانفوذ «کامروا» را روایت می کند. کامران کامروا، همسرش ژاله و پسرشان در دنیایی مملوء از ثروت و تجمل زندگی می کنند. آنها آنقدر غرق در ثروت و رفاه هستند که کوچکترین درکی از زندگی و شرایط طبقات دیگر و بالاخص طبقه فرودست جامعه ندارند! اما ناگهان، زندگی سراسر خوشبختی آنها با وقوع اتفاقی شوکه کننده از هم فرو می پاشد و مقدمه ای بر اتفاقات پسین سریال می شود.

بازیگران سریال دراکولا

در سریال دراکولا ویشکا آسایش، احسان امانی، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، بهنام تشکر، گلاره دربندی، مرتضی زارع، شکیلا سماواتی، نیما شعبان نژاد، گلاره عباسی، اندیشه فولادوند، مهران مدیری، مرجان مومنی، فرنوش نیک اندیش , حامد وکیلی به هنرمندی پرداخته‌اند.

بیوگرافی بهنام تشکر

بهنام تشکر (زادهٔ ۴ بهمن ۱۳۵۵) بازیگر، صداپیشه و دوبلور ایرانی است. تشکر حرفه بازیگری را از سال ۱۳۷۵ و ابتدا در تئاتر شروع کرد. بیشتر شهرت او به دلیل ایفای نقش «نیما افشار» در مجموعه تلویزیونی ساختمان پزشکان است اما با حضور در مجموعه‌هایی مانند دزد و پلیس و دودکش، او به اوج شهرت خود دست پیدا کرد. او ۴ بهمن ۱۳۵۵ در بندر انزلی به دنیا آمد. و دوران کودکی‌اش را در شهر هشتپر گذراند. تشکر در دوران نوجوانی، ورزش را با فوتبال آغاز کرد، سپس به شطرنج و بیلیارد رو آورد. او از سال ۱۳۷۵ فعالیت در تئاتر را با بازی در نمایش کمدی میرزا فرفره در ساری آغاز کرد. تشکر دارای مدرک کارشناسی اقتصاد بازرگانی از دانشگاه آزاد فیروزکوه است. از مطرح‌ترین نقش‌های وی می‌توان به بازی در سریال ساختمان پزشکان در نقش «نیما افشار» اشاره کرد.

امیدوارم از دانلود قسمت 15 سریال دراکولا و تماشای آن رضایت داشته باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز