خبرگزاری کار ایران

دانلود کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید ناپلئون هیل

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۵۹۶

 کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید ناپلئون هیل

بیندیشید و ثروتمند شوید 

نویسنده:ناپلئون هیل

ترجمه :فاطمه غلامی

تایپ شده با کیفیت بالا 

182 صفحه

فرمت :PDF

دانلود کتاب

 بخشی از متن کتاب:

واقعاً ، "افکار چیزهایی هستند" ، که در عین حال قدرتمند هستند و با مشخص بودن هدف ، پافشاری و اشتیاق سوزان برای تبدیل آنها به ثروت یا اشیاء مادی دیگر ترکیب می شوند. اندکی بیش از سی سال پیش ، ادوین سی بارنز دریافت که افراد با ایده فکر کنید و ثروتمند شوید چقدر به درستی به نتیجه میرسند. کشف او در یک جلسه انجام نشد بلکه به تدریج شروع شد ، و با یک اشتیاق سوزان شروع به تبدیل شدن به یک همکار تجاری ادیسون بزرگ کرد. یکی از خصوصیات اصلی خواسته بارنز ، مشخص بودن و واضح بودن بود. او می خواست با ادیسون کار کند ، نه اینکه برای او کار کند.  شرح چگونگی محقق سازی خواسته خود را به واقعیت مشاهده کنید ، و شما درک بهتری از سیزده اصل منجر به ثروت خواهید داشت.

وقتی این آرزو یا انگیزه برای اولین بار در ذهن او جرقه زد ، او در موقعیتی نبود که بتواند به آن عمل کند. دو مشکل مانع او شد. او آقای ادیسون را نمی شناخت و پول کافی برای پرداخت کرایه راه آهن خود به اورنج ، نیوجرسی را نداشت. این سختی ها کافی بود تا اکثر مردان را از هر تلاشی برای انجام خواسته منصرف کند. او چنان مصمم بود که راهی برای تحقق آرزوی خود بیابد که سرانجام تصمیم گرفت با "چمدان " سفر کند تا اینکه شکست بخورد.

(برای افراد ناآگاه ، این بدان معنی است که او با قطار باری به شرق اورنج رفته است). او خود را در آزمایشگاه آقای ادیسون معرفی کرد ، و اعلام کرد که آمده است تا با مخترع به تجارت بپردازد. سالها بعد ، آقای ادیسون در صحبت از اولین ملاقات بین بارنز و ادیسون گفت: من از سالها تجربه درمورد مردان آموخته ام که وقتی مرد واقعاً یک چیز را آنقدر عمیق آرزو می کند که مایل است تمام آینده خود را در یک قلطک قرار دهد تا در نهایت بدست آورد. ، او مطمئناً پیروز خواهد شد. من به او فرصتی دادم که او خواست ، زیرا دیدم که او تصمیم گرفته است که کنار بماند تا زمانی که موفق شود. حوادث بعدی ثابت کرد که هیچ خطایی مرتکب نشده است. " فقط آنچه بارنز جوان به آن مناسبت به آقای ادیسون گفت بسیار کمتر از آن چیزی بود که فکر می کرد. ادیسون ، خودش اینطور گفت! ظاهر این مرد جوان نمی توانست باعث شروع کار او در دفتر ادیسون شود ، زیرا این امر قطعاً علیه او بود. این چیزی بود که او فکر می کرد. اگر اهمیت این گزاره به هر شخصی که آن را می خواند انتقال یابد، دیگر نیازی به ادامه این کتاب نخواهد بود.

دانلود رایگان کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید ناپلئون هیل

بارنز در اولین مصاحبه خود با ادیسون همکاری نکرد. او فرصتی برای کار در دفاتر ادیسون با دستمزدی کاملاً اسمی پیدا کرد و کارهایی را انجام داد که برای ادیسون مهم نبود ، اما از نظر بارنز مهمتر بود ، زیرا این فرصت را به او داد تا "کالای" خود را در جایی که "شریک زندگی" مورد نظرش بود به نمایش بگذارد. ظاهرا هیچ اتفاقی نیفتاده است که آرزویی را که بارنز به عنوان هدف اصلی خود تعریف کرده است ، به ارمغان بیاورد. اما اتفاق مهمی در ذهن بارنز می افتاد. او دائماً میل خود را برای تبدیل شدن به همکار تجاری ادیسون تشدید می کرد. روانشناسان به درستی گفته اند که "وقتی شخص واقعاً برای کاری آماده باشد ، آن را در ظاهر خود به وجود می آورد." بارنز برای یک همکاری تجاری با ادیسون آماده بود ، علاوه بر این ، او مصمم بود که آماده بماند تا زمانی که آنچه را که به دنبالش بود ، بدست آورد. دانلود کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید ناپلئون هیل

دانلود کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید pdf

 

دانلود کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید ناپلئون هیل

 

او به خودش نگفت ، "آه ، چه فایده ای دارد؟  اما ، او گفت ، "من به اینجا آمدم تا با ادیسون تجارت کنم و اگر باقیمانده عمر من طول بکشد ، این هدف را محقق خواهم کرد." منظورش این بود! چه داستان متفاوتی برای افراد خواهد بود اگر فقط هدف مشخصی را اتخاذ کنند و بر این هدف بایستند تا زمانی که زمان آن فرا رسد که به یک وسواس تمام مصرف تبدیل شود! شاید بارنز جوان در آن زمان این را نمی دانست ، اما قاطعیت او ، پافشاری او در ایستادن در برابر یک آرزو ، مقدر بود که همه مخالفت ها را کاهش دهد و فرصتی را که به دنبالش بود برای او به ارمغان بیاورد.

وقتی فرصت پیش آمد ، به شکلی متفاوت و از جهتی متفاوت از آنچه بارنز انتظار داشت ، ظاهر شد. این یکی از شگردهای فرصت است. این یک عادت حیله گرانه است ، و اغلب به صورت بدبختی ، یا شکست موقتی مبدل می شود. شاید به همین دلیل است که بسیاری از افراد فرصت را تشخیص نمی دهند. آقای ادیسون به تازگی وسیله اداری جدیدی را که در آن زمان به عنوان یکی از دستگاه های ادیسون شناخته می شد ، کامل کرده است. فروشندگان او مشتاق دستگاه نبودند. آنها باور نداشتند که بدون تلاش زیاد می توان آن را فروخت. بارنز فرصت خود را دید.

در دستگاهی عجیب و غریب پنهان شده بود که به جز بارنز و مخترع علاقه دیگری نداشت. بارنز می دانست که می تواند ماشین یا دستگاه ادیسون را بفروشد. دانلود کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید ناپلئون هیل  او این را به ادیسون پیشنهاد داد ، و بلافاصله فرصت خود را پیدا کرد. او دستگاه را فروخت. در واقع ، او آن را آنقدر موفقیت آمیز فروخت که ادیسون به او قراردادی داد تا آن را در سراسر کشور توزیع و به بازار عرضه کند. از آن انجمن تجاری شعار "ساخت ادیسون و نصب توسط بارنز" رشد کرد. اتحاد تجاری بیش از سی سال است که فعالیت می کند.

از این طریق بارنز خود را از نظر پول ثروتمند کرده است ، اما او کاری بی نهایت بزرگتر انجام داده است ، او ثابت کرده است که واقعاً شخص می تواند "فکر کند و ثروتمند شود". شاید این مبلغ برای او دو یا سه میلیون دلار به ارمغان آورده باشد ، اما این مبلغ ، هر چه باشد ، در مقایسه با دارایی بزرگتری که وی به عنوان دانش قطعی به دست آورد ، ناچیز است ، زیرا یک انگیزه نامشهود اندیشه می تواند توسط همت فیزیکی آن تبدیل شود. استفاده از اصول شناخته شده بارنز به معنای واقعی کلمه فکر می کرد که با ادیسون بزرگ همکاری می کند! او خودش را به سمت مسیر ثروت وقف کرد ، هیچ کاری برای شروع نداشت ، به جز توانایی دانستن آنچه او می خواست ، و تصمیم گیری برای ایستادکی در کنار آن خواسته تا زمانی که آن را درک کند. دانلود کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید ناپلئون هیل

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز