خبرگزاری کار ایران

پرفروش ترین برندهای موبایل در جهان

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۵۶۶

همانطور که می دانید در قرن بیست و یکم هستیم و تلفن های همراه به عنوان نماد قرن شناخته می شوند. تلفن های همراه مسیری طولانی را طی کرده اند و پرکاربردترین دستگاه در جهان می باشند. رشد صنعت موبایل درب های بسیاری را برای کارآفرینان را باز کرده است.

با افزایش فروش در تلفن های همراه، رقابت در برندهای های این دستگاه نیز در حال افزایش است. هر فرد، یک تلفن هوشمند با بهترین ویژگی ها و در بهترین نرخ ممکن می خواهد تا بتواند به بهترین نحو  از آن استفاده کند. از این رو، برندهای های موبایل در زمینه خود با رقابت زیادی روبرو هستند. در ادامه بررسی خواهیم کرد که کدام برند های تلفن همراه خود را ثابت کرده اند و در لیست پرفروش ترین برندهای موبایل در جهان می باشند.

بررسی برند سامسونگ

سامسونگ نام بزرگی در شرکت های تلفنی است و به عنوان یکی از برترین برندهای موبایل در جهان مطرح شده است. این شرکت در کره جنوبی واقع شده و در اول مارس 1938 تاسیس شده است. سامسونگ به دلیل امکانات درجه یکی که ارائه می دهد و تولید تلفن های هوشمند با دوام، یکی از معتبرترین برندها در میان سایر برندهای تلفن همراه می باشد. تلفن های هوشمند فروخته شده توسط این شرکت بسیار کاربر پسند، دارای بهترین نرم افزار ابتکاری، امکانات مناسب و مقرون به صرفه می باشند.

برخی از بالاترین و پرفروش ترین و محبوب ترین گوشی های این برند عبارتند از Samsung Galaxy A51، Samsung Galaxy S20 Ultra، Samsung Galaxy S20، Samsung Galaxy S10e و غیره.

فروش شرکت در هر سال 321.3 میلیون واحد و درآمد سالیانه 211.2 میلیارد دلار باعث می باشد که آن را در رده اول برندهای برتر تلفن همراه در جهان قرار داده است.

بررسی برند اپل

اپل یکی از برندهای برتر موبایل در جهان است. اپل یک شرکت فناوری چند ملیتی آمریکایی و یکی از بزرگترین شرکت های فناوری در جهان است. این شرکت در اول آوریل 1976 توسط استیو جابز، استیو وزنیاک و رونالد وین تاسیس شد. مدل های برتر و پرفروش گوشی های آیفون شامل Apple iPhone 11، iPhone 11 Pro، iPhone X، iPhone XS Max، iPhone XR، iPhone 8 و ... می باشد.

فروش در سال 217 میلیون تلفن و درآمد در سال 53.8 میلیارد دلار باعث شده که این برند در رده دوم لیست پرفروش ترین برندهای موبایل در جهان قرار گیرد.

هواوی یکی از پرفروش ترین برندهای موبایل در جهان

هواوی یکی از برندهای گسترده تلفن های هوشمند در جهان است. هواوی یک شرکت چند ملیتی چینی است که در سال 1987 تاسیس شد. گوشی های محبوب عرضه شده توسط این شرکت Huawei P30 Pro ، Huawei Mate 20 Pro ، Huawei P30 و ... هستند.

فروش سالانه 107.13 میلیارد دلار، درآمد سالانه 8397.01 میلیون دلار باعث می شود که در رتبه سوم پرفروش ترین برندهای موبایل در جهان قرار گیرد.

شیائومی برندی پیشتاز در موبایل

شیائومی یک شرکت چند ملیتی چینی است که در آوریل 2010 توسط لی جون تاسیس شد و تنها با گذشت چند سال از عرضه آن، رقابت سختی را با شرکت های محبوب تولید کننده موبایل آغاز کرده است. تلفن های هوشمند مشهور منتشر شده توسط این شرکت Mi 10 Ultra ، Redmi Note 9 Pro ، Redmi Note 9 ، Redmi 9 ، Redmi Note 8 ، Poco F2 Pro و Redmi Note 8 pro می باشند.

فروش در هر سال 119 میلیون، درآمد در سال 25.4 میلیارد دلار باعث می شود که برند شیائومی در رتبه چهارم لیست قرار گیرد.

بررسی برند موبایل oppo

OPPO، یک شرکت چینی است که توسط تونی چن در سال 2001 تاسیس شده است. برخی از گوشی های محبوب عرضه شده توسط این شرکت OPPO A31 ، OPPO F15 ، OPPO A5 ، OPPO F9 ، OPPO A9 ، OPPO Reno2 ، OPPO F3 ، F5 ، F7 ، F11 Pro  و ... می باشند.

فروش سالانه 29 میلیون واحد، درآمد هر سال 137.7 میلیون دلار برند اوپو را لیست پرفروش ترین برندهای موبایل جهان قرارداده است.

علاوه بر موارد گفته شده برندهای دیگری مانند vivo، موتورولا، لنوو، ال جی و نوکیا نیز در حال رقابت با برندهایی که در بالا گفته شد می باشند و تلاش می کنند تا با استفاده از امکانات پیشرفته در این گوشی ها، فروش آنها را افزایش داده و در بازار رقابت جهانی، رتبه بالایی را کسب نمایند.

پرفروش ترین برندهای موبایل در جهان

بازار کار تعمیرات موبایل به چه صورت است؟

موبایل ها دارای قطعات ظریف و حساسی می باشند که ممکن است در اثر ضربه و یا عواملی مانند افتادن در آب و ... دچار آسیب های جدی گردند. تعمیرات موبایل یک حرفه کاملا تخصصی می باشد که تنها از عهده افرادی که مهارت های لازم را در این زمینه کسب کرده اند بر می آید.

با توجه به حضور گسترده تلفن همراه در زندگی همه افراد، بازار کار تعمیرات موبایل نیز از رونق خوبی برخوردار بوده و افرادی که وارد این حرفه می گردند می توانند به درآمدزایی بالایی دست یابند. شما می توانید با شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل مجتمع آموزشی پایتخت فناوری به صورت تضمینی وارد بازار کار شوید. تمامی دوره های برگزار شده به صورت عملی و ویژه بازار کار برگزار می شود.

بهترین مرکز تعمیرات موبایل و تبلت

برای این که شخص بتواند دانش کافی و مورد نیاز را برای تعمیرات موبایل کسب نماید، نیاز است تا در کنار افرادی که در این کار حرفه ای هستند برای مدت زمانی مشغول به کار شده و به عنوان کارآموز فعالیت نماید. البته امروزه مراکز بسیاری وجود دارند که اقدام به برگزاری دوره های تعمیرات موبایل نموده و افراد زیادی را به بازار کار معرفی می نمایند.

بهترین مرکز تعمیرات موبایل و تبلت، باید از امکانات کافی برخوردار بوده و اساتیدی را استخدام نماید که در این زمینه تجربه عملی بالایی را داشته باشند تا قادر به انتقال مباحث به مهارت آموزان باشند. ارائه مدرک فنی و حرفه ای در صورتی که آموزشگاه تحت نظر سازمان فنی و حرفه ای باشد، از آپشن هایی است که متقاضی باید به آن توجه داشته باشد چرا که این مدرک می تواند در کاریابی و استخدام وی در مراکز تعمیرات موبایل  و همچنین اخذ مجوز مغازه تعمیرات موبایل بسیار موثر واقع گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز