خبرگزاری کار ایران

دانلود سریال ملکه گدایان فصل 2 قسمت 5 : ملکه گدایان فصل دوم قسمت پنجم ۵

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۸۰۳

دانلود سریال ملکه گدایان فصل 2 قسمت 5 ، دانلود سریال ملکه گدایان فصل دوم قسمت پنجم که در مجموع قسمت 24 است. در ادامه می توانید ملکه گدایان فصل ۲ قسمت ۵ را بصورت قانونی و پیش نمایش رایگان دریافت کنید.

 

 

سریال ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. و داستان بسیار جذابی داره و تا اینجا مورد استقبال مخاطبین نیز قرار گرفته است که در ادامه می توانید به دانلود قسمت 5 فصل 2 ملکه گدایان فصل دوم قسمت پنجم بپردازید.

خلاصه سریال ملکه گدایان 2 قسمت 5 پنجم

در این قسمت خواهیم دید که بین افرا و ملکه پیمان بسته می شود و البرز با پارسا معامله خواهند کرد ... ! دوئل آغاز شده است ....

برای دانلود سریال ملکه گدایان فصل 2 قسمت 5 به لینک زیر مراجعه کنید:

دانلود سریال ملکه گدایان فصل 2 قسمت 5

◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉

دانلود سریال ملکه گدایان فصل 2 قسمت 5 : ملکه گدایان فصل دوم قسمت پنجم ۵

 

بازیگران سریال ملکه گدایان

در این سریال بازیگران نام آشنایی چون رویا نونهالی و مریم زارعی و باران کوثری، پانته آ بهرام، آرمان درویش، محمدرضا غفاری، رضا بهبودی، الهام کردا، فرزاد فرزین، عرفان ناصری، فاطمه نیشابوری، نسیم اکبری و ... به هنرمندی پرداخته‌اند..

خلاصه داستان

در خلاصه سریال ملکه گدایان  آمده است که  “امروزِ تو، می تونه فردای من باشه … هیچ کس از سرنوشت خبر نداره….حتی شما…” .  داستان سریال ملکه گدایان نمایش زندگی کودکان کار و باندهای مافیا که از این کودکان سوءاستفاده می کنند .

بیوگرافی محمدرضا غفاری

محمدرضا غفاری (زادهّ ۶ مرداد ۱۳۶۴ در تهران) بازیگر سینما اهل کشور ایران است. او از سال ۱۳۸۴ توسط پوران درخشنده در فیلم رؤیای خیس وارد عرصه‌ی بازیگری شد. آغاز بازیگری محمدرضا غفاری مربوط به حضور او در فیلم سینمایی رویای خیس به کارگردانی پوران درخشنده در سال 1384 است. جاده قدیم، آخرین بار کی سحر را دیدی؟، آبا جان و کوچه بی نام از دیگر فیلم هایی هستند که غفاری در آن ها حضور داشته است.

امیدوارم از دانلود سریال ملکه گدایان 2 فصل دوم قسمت 5 پنجم رضایت داشته باشید.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز