خبرگزاری کار ایران

فضاهای مناسب آینه کاری

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۷۴۷

در طراحی و دیزاین دکوراسیون داخلی می‌توان روش‌های متفاوتی را مدنظر داشت. فضاهای داخلی در منزل مانند نشیمن، اتاق خواب، آشپزخانه و سرویس بهداشتی هر کدام باید با توجه به شرایط محیطی خودش دیزاین شود.

در میان انبوه روش‌های طراحی دکوراسیون داخلی یکی از روش‌های منحصر به فرد و جذاب ، آینه کاری می باشد. تفاوتی نمی‌کند که شما چه چیدمانی برای وسایل خود در منزل انتخاب کرده‌اید و یا چه رنگی در خانه اولویت دارد. با توجه به دکوراسیون سایر وسایل منزل می‌توان از نصب آینه کاری فانتزی، سنتی، کلاسیک و ... استفاده کرد.

 اما شاید برای شما سوال باشد که بهترین محل و فضا برای آینه کاری کجاست ؟ به همین دلیل در این نوشتار تلاش می‌کنیم شما را راهنمایی کنیم.

آینه‌ کاری دیوار اتاق خواب

اگر میخواهید در اتاق خواب آینه دیواری نصب کنید، آن را طوری نصب کنید که تصویر تخت داخل آن نیفتند. همچنین آینه کاری نباید بالای تاج تخت باشد. بهتر است آینه کاری دیوار اتاق خواب را طوری انجام کنید که کناره‌های تخت قرار بگیرد. به این صورت نه بالای تخت است و نه تصویر آن را به نمایش می‌گذارد و باعث بدخوابی شما خواهد شد.

آینه ‌کاری سالن پذیرایی

سالن پذیرایی محل مناسبی است که می‌توانیم روی دیوارش این هنر را پیاده کنیم. تنها چیزی که به آن توجه کرد این است که تصویر آینه نباید در ورودی اتاق‌های دیگر، تلویزیون و گوشه زاویه دار سایر دیوارها باشد. آینه‌کاری سالن پذیرایی‌ با ابعاد کوچک ایده‌ای جالب و کاربردی است. برای پذیرایی با ابعاد بزرگ بهتر است از آینه‌های عریض و بزرگ استفاده کنید.

آینه کاری بر روی شومینه

شومینه یکی از زیباترین تزیینات سالن پذیرایی است . با توجه به اینکه شومینه اصطلاحا در دید است باید توجه زیادی به شکل آن شود . استفاده از آینه ها برای تزیین شومینه ، یکی از مناسب ترین گزینه ها برای آینه کاری اتاق پذیرایی است . استفاده از نورپردازی و چراغ های LED میتواند باعث انعکاس زیبا و نمایان تر شدن شومینه و آینه ها بشود.

آینه ‌کاری راهرو

بهتر است درب ورودی مستقیما به سالن پذیرایی باز شود تا انرژی بیرون از خانه بدون برگشت به محیط خانه جذب شود. با این حال معمولا در ورودی خیلی از خانه‌ها به واسطه یک راهرو به اتاق پذیرایی متصل می‌شود. برای اینکه انرژی با یک دیوار یا یک راهروی طویل برخورد نکند و برنگردد، نصب یک آینه پیشنهاد می‌شود. البته آینه نباید مستقیما روبروی درب ورودی باشد .

آینه کاری ستون

ستون اگر ساده باشد میتواند زیبایی داخلی منزل را کاهش دهد اما میتوان با خدماتی مانند آینه کاری ، زیبایی خاصی را ایجاد کرد و خانه و ستون را از سادگی دور کرد. لازم به ذکر است که معمولا ستون ها عرض کمی دارند و ارتفاع آنها بیش از 2 متر است ، به همین علت باید این کار به گونه ای انجام شود که ستون ها عریض دیده شوند.

قطعا آینه کاری بر روی ستون ها یکی از بهترین روشها برای تزیین این بخش که ظاهرا بلااستفاده است محسوب میشود . شما هنگام آینه کاری در این بخش باید به این نکته توجه کنید که حتما رنگ آینه مورد استفاده شما با رنگ دیوار و دکوراسیون اتاق پذیرایی شما هماهنگ باشد . طبیعتا میتوان از انواع مختلف آینه ها ، مثل آینه پازلی یا آینه پتینه و … استفاده کرد . اما نوع آینه ترجیحا باید متناسب با سبک دکور شما باشد .

آینه کاری روی کمد

یکی از ایده‌های خلاقانه برای نصب آینه کاری، نصب آن بر روی کمد دیواری است. کمد دیواری در اتاق خواب همه خانه‌ها وجود دارد. می‌توان با نصب آینه کاری روی کمد، فضایی زیبا را در اتاق خواب ایجاد نمود. از مزایای این کار این است که اگر اتاق خواب شما کوچک باشد و جای کافی برای میز آرایش نداشته باشید، با نصب آینه کاری بر روی کمد دیواری، بدون اشغال کردن فضایی برای میز آرایش، می‌توانید از آینه کمد دیواری استفاده کنید. از سویی دیگر نصب آینه کاری روی کمد راهی برای تزیین کمد دیواری است.

آینه کاری در فضای تجاری

اجرای آینه کاری در فروشگاه ها مانند بوتیک ها و یا فروشگاه های دکوری و مانند اینها می تواند یک طراحی داخلی خوب در فضای شما برای جلب مشتری باشد. اجرای آینه در این فضاها می تواند فضای فروشگاه شما را به یادماندنی و خاص کند.


در مجموع اگر آینه کاری در فضای مناسب اجرا شود ، زیبایی آن محل قطعا دو چندان خواهد شد


نحوه سفارش آینه کاری

ابتدا قبل از انجام هر کار اساتید ما در محل مورد نظر جهت اندازه گیری دقیق ، نمایش مدل های مختلف آینه حضور می یابند. و شما را جهت اجرای هر ایده و طرح خاصی که در ذهنتان دارید ، راهنمایی خواهند کرد .

تعدادی از طرح های مناسب آینه کاری به شرح زیر می باشد :

آینه کاری طرح نامنظم، نیزه ای، آفست، لنسر، بازوبندی ، آجری ، آبشاری و بسیاری دیگر

جهت مشاهده طرح ها و سفارش آینه کاری به سایت ایده الین مراجعه فرمایید :

 elinidea.com

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز