خبرگزاری کار ایران

معرفی چندین دستگاه و محصول شرکت بازرگانی سامیران

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۳۷۵

دستگاه های تزریق پلاستیک

تولید بطری های مواد غذایی مثل بطری های نوشیدنی و خوراکی با توجه به استاندارد های بهداشت و سلامت نمیتوان از هر جور پلاستیکی استفاده نمود. با توجه به این موضوع یکی از بهترین مواد که دارای شاخص های بهداشتی باشد و بتوان در صنعت بسته بندی دارویی و غذایی از آن استفاده نمود مواد پلاستیکی پت می باشد. این مواد تشکلیل شده از نوعی رزین پلیمر ترموپلاستیک است که قابل استفاده و کاربردی در صنعت می باشد.

همانگونه که گفته شد پت یکی از زیر مجموعه های مواد پلاستیکی است.در حقیقت پت مخفف پلی اتیلن ترفتالات نامیده می‌شود و به صورت مخفف پت گفته می‌شود. این ماده پلاستیکی از دسته مواد بی‌خطر است و اگر استاندارد های سلامت مربوط به بسته بندی که بر روی بطری های آب که به صورت عدد درج شده است توجه شود عدد مربوط به این ماده برابر است با یک که بی‌خطری آن را نشان می‌دهد.

بادکن PET  نام وسیله ایی می‌باشد که اکثرا با نام دستگاه تولید کننده تولید بطری پت نیز شناخته می‌شود. دستگاه بادکن پت یک دستگاه مکانیکی می‌باشد که به وسیله باد کار می‌کند.

نگاهی به مزایای استفاده کردن از دستگاه بادکن PET

این دستگاه ها دارای ویژگی های منحصربفردی هستند که حضور این فناوری در بازار باعث تحول در صنعت تولید و بخصوص شرایط آسان برای تولیدکنندگان را بوجود آورده است.

  • احتیاج به فضای کم :  یکی از مهم ترین مشخصات بادکن پت که مورد رضایت می باشد، نداشتن فضای اختصاصی زیاد برای این نوع از دستگاه ها می باشد.
  • عدم نیاز به مهارت خاص : در استفاده از این دستگاه پت بخاطر نداشتن شرایط پیچیده و آسانی که دارد، نیاز به مهارت زیاد نمی باشد.
  • سهولت تامین مواد اولیه : به راحتی مواد اولیه تامین می شود.
  • انبارداری آساناز خصوصیت های محصولات تولیدی توسط بادکن می توان به خاصیت نشکن بودن و سبک بودن فراورده های تولیدی این دستگاه اشاره داشت.

معرفی چند محصول شیمیایی و معدنی شرکت سامیران

حلال 402 یا وایت اسپریت یک حلال صنعتی می باشد که در صنایع مختلفی کاربرد دارد و از آن به عنوان پاک کننده، حلال رزین و لاستیک و حلال در رنگ‌ها، پوشش‌های چوب، جلادهنده‌ها یا همان وارنیش‌ها، صنعت چاپ، آرایشی و بهداشتی و صنایع غذایی استفاده می‌شود. البته در آسفالت و چسب‌های نواری هم از این حلال معروف استفاده می‌شود.

معرفی چندین دستگاه و محصول شرکت بازرگانی سامیران

حلال 402 نام‌های دیگری مانند تینر روغنی، وایت اسپریت، حلال نفتا، اسپریت معدنی، وارسول و تربانتین معدنی هم دارد. کاربرد اصلی این حلال در صنعت رنگ است و نقاش‌ها از نام تینر روغنی برای اشاره به این حلال استفاده می‌کنند.  وایت اسپریت‌ها معمولاً ۷ تا ۱۲ کربن در ساختار خودشان دارند و میزان انحلال آن‌ها در آب بسیار کم است ولی در عوض توانایی بسیار خوبی در حل کردن مواد هیدروکربنی مثل رنگ دارند.

معرفی بهترین تامین کننده پودر اخرا

اخراعبارت است از یک رنگدانه طبیعی موجود در خاک و ترکیبی از اکسید آهن و مقادیر مختلف رس و ماسه می باشد. اکسید آهن معدنی به فرمول شیمیایی Fe2O3 که همون اخرا می باشد در واقع خانواده ای از رنگدانه می باشد که طیفی از رنگ های زرد تا نارنجی پررنگ یا قهوه ای را شامل می‌شود که ماده اصلی همه آنها اکسید یا هیدروکسید آهن است.

معرفی چندین دستگاه و محصول شرکت بازرگانی سامیران

این ماده خواص ضد باکتریایی دارد و از تجزیه کلاژن ها جلوگیری می‌نماید و در گذشته از آن برای برنزه کردن یا تیره کردن پوست نیز استفاده می شده است. هیچ مدرک مستقیمی در مورد استفاده از این ماده به عنوان ماده برنزه کننده در قدیم وجود ندارد ولی قطعاتی از آن در ساحل پیدا شده که بر روی مواد نرمی مانند پوست مالیده شده اند.

کاربردهای اخرا

جهت استفاده در رنگ‌سازی، شیشه‌سازی، کاغذ و پلاستیک، صنایع آرایشی، مصالح ساختمانی، سرامیک و سیمان، صنایع الکترونیک است.

دلیل کاربردهای گسترده پودر اخرا

پودر اخرا (ochre) ماده ای غیررسمی است و برای همین استفاده از آن برای تولید محصولاتی که توسط انسان استفاده می‌شود و حتی در مواردی خوردن آن هیچ مشکلی برای سلامتی انسان ها در پی نخواهد داشت. می توان از رنگدانه های اخرا برای تولید رنگ روغنی استفاده کرد. یا انواع دیگر مصارف را از این ماده معدنی در صنعت داشت. این ترکیب به دلیل فراوان بودن در پوسته کره زمین و ارزان بودن آن همواره در طول تاریخ مورد توجه قرار گرفته است.

شرکت بازرگانی سامیران ارائه کننده طیف وسیعی از محصولات شیمیایی و معدنی و همچنین ساخت و واردات ماشین الات صنایع می باشد. در صورت نیاز از سایت شرکت سامیران samirancommerce.com بازدید نماید.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز