خبرگزاری کار ایران

معرفی کلینیک تخصصی کاشت ابرو دکتر نوایی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۷۵۵

در این مطلب قصد داریم که به معرفی کلینیک خصصی کاشت ابرو دکتر نوایی بپردازیم. این کلینیک تخصصی توسط یک تیم حرفه‌ای و متخصص اداره می‌شود و در زمینه کاشت ابرو به صورت تخصصی، خدماتی را ارائه می‌دهد. فعالیت کلینیک تخصصی کاشت ابرو دکتر نوایی به صورت حرفه‌ای در سال 1384 در اصفهان آغاز گردیده است.

 بواسطه حرفه و تخصص پزشکان این مجموعه، در طول این مدت افراد متعدد و فراوانی از سراسر نقاط ایران و همچنین کشورهای عربی و برخی از کشورهای اروپایی به این مکان مراجعه داشته‌اند و عمل پیوند ابروی طبیعی را انجام داده‌اند.

کاشت ابرو توسط دکتر نوایی

تکینک‌های استفاده شده برای کاشت ابرو در کلینیک دکتر نوایی، مطابق با متدهای روز دنیا است. در ابتدا این مجموعه از تکنیک FIT ماکروگرافت برای کاشت ابرو استفاده می‌کرد و در ادامه با توجه به پیشرفت‌های صورت گرفته و متدهای روز استفاده شده در کشورهای اروپایی و آمریکا، از سال 1388 از تکنیک جراحی FUT میکروگرافت برای این منظور استفاده نمود.

مجموعه کلینیک تخصصی کاشت ابرو دکتر نوایی از متخصصان و نیروهایی تشکیل شده است که اطلاعات خود را با شرکت در کنگره‌ها و کارگاهای جهانی در زمینه کاشت ابرو، به صورت پیوسته به روز می‌کنند و برای کاشت ابرو طبیعی، از اخرین متدها و تکنولوژی‌ها و تجهیزات به روز دنیا استفاده می‌شود. با استفاده از به روزترین امکانات و همچنین دارا بودن یک محیط آرام و زیبا در کلینیک تخصصی پوست و موی دکتر نوایی، مراجعه‌کنندگان می‌توانند یک عمل راحت و خوب را تجربه کنند.

سایر خدمات کلینیک تخصصی پوست و موی دکتر نوایی

علاوه بر کاشت تخصصی ابرو، این مجموعه در زمینه‌های دیگری نیز فعالیت جدی و حرفه‌ای دارد. یکی از این زمینه‌ها، کاشت مو طبیعی و کاشت ریش و سیبیل است. برای کاشت این موارد نیز، کلینیک تخصصی پوست و موی دکتر نوایی از اخرین متدهای استفاده شده در کشورهای مطرح دنیا و تجهیزات به روز استفاده می‌کند. با وجود چنین امکانات و افراد متخصص در کلینیک تخصصی پوست و موی دکتر نوایی، افراد می‌توانند تجربه خوب و راحتی داشته باشند. سایر خدمات این مجموعه در ادامه معرفی خواهیم کرد.

کاشت مو در خانم‌ها

باور بسیاری از افراد این است که تنها موهای آقایان با افزایش سن ممکن است کم شود و کاهش مو در خانم‌ها رخ نخواهد داد. این باور غلط است و واقعیت چیز دیگری است. شایع‌ترین نوع ریزش مو در زنان، ریزش موی آندروژنیک است که امروزه تعداد قابل توجهی از افراد را درگیر خود کرده است. بسیاری راه درمان آن را داورهای ریزش مو یا استفاده از روش‌های کاشت مو می‌دانند.

اگر شما نیز یکی از خانم‌هایی هستنید که دچار ریزش مو شده‌اید، می‌توانید برای رفع مشکل خود به کلینیک تخصصی پوست و موی دکتر نوایی مراجعه کنید. در این مجموعه ابتدا شما با یک متخصص کاشت مو مشاوره خواهید داشت و تمامی جوانب از جمله زیبایی و غیره بررسی خواهد شد. پس از بررسی جوانب مختلف، می‌توانید برای کاشت مو اقدام کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به بخش کاشت مو در خانم‌ها موجود در سایت مراجعه کنید.

اسکالپ سر

اسکالپ میکروپیگمنتیشن یا به اختصار SPM یا همان اسکالپ با هدف پرتراکم نشان دادن موهای سر استفاده می‌شود. در حقیقت در اسکالپ، رنگ‌ها توسط سوزن‌های مخصوصی به لایه سطحی پوست وارد می‌شوند. از اسکالپ سر می‌تواند به عنوان مکمل کاشت مو استفاده کرد. اسکالپ سر فرایند بسیار حساسی دارد. با توجه به وجود متخصصان و تجهیزات مناسب در کلینیک تخصصی پوست و موی دکتر نوایی، شما می‌توانید برای انجام اسکالپ سر به ما مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر راجب اسکالپ سر، به بخش مربوطه در سایت مراجعه شود.

مقالات عملی موجود در سایت دکتر نوایی

معرفی کلینیک تخصصی کاشت ابرو دکتر نوایی

علاوه بر وجود امکانات متعدد و به روز در کلینیک تخصصی پوست و موی دکتر نوایی، سایت این کلینیک نیز حاوی مقالات عملی و ارزشمند متعددی است. مراجعه کنندگان می‌توانند پیش از مراجعه حضوری و برای آشنایی با موارد مورد نظر از وجود همچنین امکاناتی استفاده کنند. در این مقالات به صورت جامع  به بررسی موارد مختلف در زمینه کاشت ابرو، مو و ریش و سیبیل پرداخته شده است.

چرا کلینیک تخصصی پوست و موی دکتر نوایی

با توجه به نکات مثبت زیاد و ویژگی‌های منحصر به فرد کلینیک تخصصی پوست و موی دکتر نوایی، مراجعه به این کلینیک تخصصی گزینه جذابی است که پیش روی مخاطبان قرار گرفته است. همچنین متخصصان و پزشکان موجود در کلینیک تخصصی پوست و موی دکتر نوایی دارای مدارک معتبر هستند و با حضور پیوسته در همایش‌های بین المللی، علم خود را به روز نگه می‌دارند. متخصصین این مجموعه در کشورهای همسایه نیز فعالیت دارند و از استانداردهای روز دنیا بهره‌مند هستند.

 در مورد تجهیزات نیز، در کلینیک تخصصی پوست و موی دکتر نوایی سعی بر آن شده که همواره از تجهیزات روز دنیا استفاده شود و تجهیزات این مجموعه به صورت پیوسته به روزرسانی خواهند شد تا بهترین عملکرد و نتیجه برای مشتریان به دست آید.

در نهایت می‌توان کیفیت این مجموعه را از سطح رضایتمندی مشتریان دریافت. اگر به بررسی نظرات مشتریان در شبکه‌های اجتماعی و غیره بپردازید، خواهید دید که به نیکی از تجربه حضورشان در کلینیک تخصصی پوست و موی دکتر نوایی یاد می‌کنند.

آدرس سایت: https://hairheadface.com

پیج اینستاگرام دکتر نوایی: instagram.com/hairheadface

آدرس کلینیک: اصفهان، خیابان چهارباغ بالا، جنب مجتمع پارک، طبقه فوقانی بانک سپه

ایمیل: info[at]hairheadface.com

شماره تماس: 09109105484

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز