خبرگزاری کار ایران

مشاوره انجام پایان نامه در گروه نخبگان برتر

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۲۷۷

تمامی دانشجویانی که در دوره کارشناسی ارشد و یا دکتری تحصیل می‌کنند گاهی برای انجام پایان نامه و ارائه آن با مشکلاتی روبرو می‌شوند و برای رفع آن نیاز به کمک دارند. برخی نیز زمان و یا شرایط انجام پایان نامه را ندارند و مایلند برای صفر تا صد آن از کسانی که در این حوزه تبحر دارند، کمک بگیرند.

 به همین منظور قصد داریم در این مطلب به این موضوع بپردازیم زیرا ممکن است در مسیر انجام پایان نامه ارشد و یا انجام رساله دکتری با دو مشکل بزرگ مواجه شوید، یکی آنکه شاید از ابتدا ندانید که کار را باید چگونه آغاز نمایید و چه عنوانی را برای پایان نامه خود انتخاب نمایید و دوم آنکه است نتوانید طرح اولیه آن را به درستی بنویسید و در مسیر انجام پایان نامه به مشکل بر بخورید و در کارتان اختلالی ایجاد شود به طوری که در عین آن که زمان را از دست می‌دهید نتوانید کارتان را به درستی خاتمه دهید.

چنانچه تا انتهای این مطب همراه ما باشید می‌توانید با چند مرحله مهم در روش و ساختار نوشتن یک پایان نامه علمی توسط گروه نخبگان برتر آشنا شوید.

مشاوره انجام پایان نامه در گروه نخبگان برتر

 

مرحله اول: انتخاب سوال و موضوع پایان نامه

همان طور که می‌دانید دلیل ارائه و انجام پایان نامه ارشد و یا تز دکتری این است که دانشجو پرسشی را درباره یکی از موضوعات مربوط به رشته خود مطرح نماید و بتواند در ادامه با ارائه تجزیه و تحلیل درست به آن پرسش پاسخ دهد به طوری که بتواند استادان راهنما، مشاور و بخصوص داور و یا داوران را نسبت به سوال مطرح شده قانع نماید. در همین مرحله است که لازم می‌شود شما موضوعی نیز انتخاب کنید که بتوانید تا انتها آن را پیش ببرید و گره‌هایی که سر راهتان قرار می‌گیرد را باز نمایید. نکته مهم‌تر در خصوص انتخاب موضوع پایان نامه آن است که موضوعی را برای انجام پایان نامه انتخاب کنید که قبلا کار نشده باشد و از این موضوع مطمئن باشید.

مرحله دوم: نوشتن طرح و پروپوزال

شاید بیراه نباشد اگر بگوییم سخت‌ترین قسمت انجام پایان نامه ارشد و یا انجام رساله دکتری نوشتن پروپوزال یا طرح اولیه است. در بخش پروپوزال لازم است شما چند موضوع را در نظر بگیرید و به آن‌ها بپردازید که این موارد شامل بیان مساله، اهداف شما از انتخاب موضوع، روش کار، سوابق تحقیق و.. را در بر می‌گیرد که لازم است به تأیید اساتید و کمیته مربوطه برسد به همین جهت باید شما موضوع، پرسش و طرح کار را به صورتی انتخاب کنید که بتواند بین هر قسمت یک ارتباط درستی برقرار شود تا بتوانید در نهایت یک کل منسجم را ارائه کنید به طوری که پس از انجام پایان نامه با این موضوع که هر قسمت ساز جداگانه‌ای می‌زند مواجه نشوید. اما نکته مهم‌تر در مورد طرح و پورپوزال این است که این بخش می‌تواند در خصوص رشته‌های مختلف با تفاوت‌هایی روبرو باشد.

مشاوره انجام پایان نامه در گروه نخبگان برتر

 

مرحله سوم: زمان را در نظر بگیرید

بسته به این مورد که شما تصمیم به انجام پایان نامه ارشد دارید و یا می‌خواهید با انجام رساله دکتری، به تحصیلات خود در این دو مقطع پایان بدهید، لازم است که زمان را در نظر بگیرید زیرا برای کارشناسی ارشد یک الی دو ترم و برای دوره دکتری کمی بیشتر زمان دارید که پایان نامه خود را ارائه نمایید. بنابراین پیشنهاد ما این است که زیاده نوشتن پایان نامه اثرگذار نخواهد بود در حالی که مفید نوشتن آن است که می‌تواند شما را با دریافت نمره عالی مواجه نماید.

مرحله چهارم: متن پایان نامه را تحقیقی بنویسید

بدنه یک پایان نامه شامل چکیده، مقدمه و متن اصلی و همچنین نتیجه‌گیری نهایی از آنچه که نوشته شده است، می‌شود. در این قسمت است که بنابر هر رشته‌ای، نتایج حاصل از خوانده شده‌ها، حل معادلات، انجام آزمایشات و .. مشخص می‌شود. بنابراین لازم است در این بخش اطلاعات را تفسیر کنید و اگر با نظریه و یا فرضیه‌ای که پیشتر بیان شده مخالفید آن را رد کرده و دلایل قوی خود را ذکر نمایید.

اگر در حال حاضر در دوره کارشناسی ارشد و یا دکتری تحصیل می‌کنید و در مراحل انجام پایان نامه هستید به شما پیشنهاد می کنیم که نکاتی را که در بالا اشاره کردیم را حتما در نظر بگیرید. اما چنانچه در این مسیر نمی توانید خودتان طرح و پروپوزال اولیه را بنویسید و یا در روند انتخاب بخش‌های مختلف پایان نامه با مشکل مواجه هستید و زمان کمی برای انجام پایان نامه ارشد و یا انجام رساله دکتری دارید، می‌توانید از مجموعه‌هایی که در این زمینه فعالیت دارند کمک بگیرید. ما در ادامه گروه تحقیقاتی نخبگان برتر را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید از این مجموعه در انجام پایان نامه خود کمک بگیرید.

 

مشاوره انجام پایان نامه در گروه نخبگان برتر

گروه تحقیقاتی نخبگان برتر

همان طور که اشاره کردیم نوشتن پروپوزال یا طرح اولیه با سختی‌ها و یا بهتر بگوییم حساسیت‌هایی مواجه است که البته باید با در نظر گرفتن المان‌های زیادی صورت گیرد تا بتواند شما را به آنچه مقصودتان از انجام پایان نامه است نزدیک سازد. زیرا مهم‌ترین نکته در این مورد گرفتن نمره یا مدرک نیست بلکه اثری است که شما می‌توانید از خود به جای بگذارید و این اثر آنچنان می‌تواند تاثیرگذار باشد که نام شما را بر جای بگذارد مانند بسیاری از تزها و رساله‌ها که در دوران‌های مختلف از گذشته تا کنون ارائه و انجام شده‌اند و توانسته بعدها به یک نظریه علمی تبدیل شود. بنابراین اگر نمی‌دانید از کجا شروع کنید کافیست از گروه تحقیقاتی نخبگان برتر کمک بگیرید. اگر به سایت این مجموعه به آدرس الکترونیکی https://www.supetes.com/ سری بزنید می‌بینید که تیم نخبه این مجموعه قادر است پروپوزال‌های هوشمندانه و خوبی را برای انجام پایان نامه ارشد و یا انجام رساله دکتری شما در رشته‌های مختلف ارائه نماید.

همچنین از آن جا که نوشتن و ارائه مقاله در کنار انجام پایان نامه می‌تواند به کسب نمره کامل شما کمک نماید، این مجموعه می‌تواند در خصوص نوشتن مقالات و بخصوص مقاله‌های ISI وISC  به شما کمک نماید. ضمن آن که چنانچه در مسیر انجام پایان نامه با مشکل مواجه هستید و یا زمان را از دست داده‌اید، می‌توانید صفر تا صد انجام آن را به به مشاوره با متخصصان حرفه‌ای گروه تحقیقاتی نخبگان برتر بسپارید. جهت ارتباط با این مجموعه به قسمت ارتباط با ما مراجعه بفرمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز