خبرگزاری کار ایران

نکات ضروری برای خرید گرانول و ویژگی‌ها آن

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۱۹۸

گرانول‌ها در چند سال اخیر به یکی از پرمصرف‌ترین مواد اولیه در صنایع پلاستیک تبدیل شده‌اند. گرانول پ پ از جنس پلی پروپیلن و به صورت دانه‌های ریز تولید می‌شود که کاربرد زیادی در دستگاه‌های تزریق پلاستیک دارد. به همین دلیل، خرید گرانول نیز طرفداران بسیاری پیدا کرده است. حال به نظر شما این گرانول‌ها چگونه تولید می‌شوند؟ برای خرید گرانول به چه نکاتی باید توجه کرد؟ اگر به دنبال پاسخ این پرسش‌ها هستید، بهتر است تا انتهای مقاله همراه ما باشید...

انواع گرانول پ پ به چند دسته تقسیم می‌شود؟

همان‌طور که گفتیم، گرانول‌ها از مواد پلیمری مانند پلی پروپیلن یا PP تهیه می‌شوند که خواص قابل توجهی دارند. این محصولات از نظر مواد اولیه به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند که عبارتند از:

الف) گرانول پلی پروپیلن دست اول

این نوع از گرانول‌ها از پلیمرهای دست اول و خالص پلی پروپیلن ساخته شده‌اند؛ به همین دلیل خواص مکانیکی آن‌ها در بهترین شکل ممکن قرار دارد. علاوه بر آن، شفافیت و رنگ این گرانول‌ها بسیار مطلوب بوده و ایده‌آل‌ترین گزینه برای تولید لوازم پلاستیکی حساس هستند. با این حال، هزینه‌ی بالای گرانول دست اول باعث شده است که استفاده از آن در کاربردهای صنعتی محدود شود.

ب) گرانول PP بازیافتی

محبوب‌ترین گرانول‌های پلی پروپیلن، گرانول‌های بازیافتی هستند که از مواد بازیافت شده PP ساخته می‌شوند. شاید کمی عجیب به نظر برسد اما این گروه از گرانول‌ها طرفداران پرو پا قرصی دارند؛ چراکه خواص آن‌ها تقریبا مشابه با گرانول‌های دست اول بوده و از نظر قیمت نیز بسیار به صرفه هستند. به همین دلیل، پیشنهاد ما این است که برای تولید محصولات خود به دنبال خرید گرانول بازیافتی از شرکت‌های معتبر مانند پارس صنعت باشید.

نکات ضروری برای خرید گرانول و ویژگی‌ها آن

برای خرید گرانول پلی پروپیلن به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

گرانول بازیافتی تنوع زیادی دارد و برای خرید آن باید نهایت دقت را داشته باشید. زیرا اگر مراحل تولید و استانداردهای ساخت رعایت نشود، گرانول تولید شده دارای خواص مطلوبی نخواهد بود. تجربه نشان داده است که برای خرید گرانول بهتر است موارد زیر را رعایت کنید:

1- گرانول پ پ باید از نظر ظاهری مناسب باشد

اولین نکته برای خرید گرانول بازیافتی، توجه به ظاهر آن است. هر چه سطوح بیرونی یکنواخت‌تر باشد و ترک‌ها و حفرات کمتری روی آن مشاهده شود، کیفیت گرانول بالاتر خواهد بود. همچنین کدر بودن رنگ آن نیز می‌تواند دلیلی بر تولید نامرغوب یک گرانول باشد.

نکات ضروری برای خرید گرانول و ویژگی‌ها آن

2- در تولید گرانول باید از مواد اولیه استاندارد استفاده شده باشد

مواد اولیه گرانول‌ها بیشتری تاثیر را روی خواص نهایی محصول دارند؛ به همین دلیل، بهتر است از گرانولی استفاده کنید که از مواد اولیه آن مطمئن هستید. لازم به ذکر است که این موضوع در مورد گرانول بازیافتی از اهمیتی بیشتری برخوردار است و پلی پروپیلن بازیافتی باید درجه خلوص استانداردی داشته باشد.

3- مراحل تولید گرانول باید به دقت بررسی شود

خط تولید گرانول و نحوه بازیافت آن می‌تواند تعیین کننده خواص نهایی باشد. بنابراین تمامی مراحل تولید و بازیافت از قبیل شستشو، خردایش، ذوب و گرانول‌سازی باید با تجهیزات مدرن انجام شود. در این صورت، امکان ورود ناخالصی و مواد آلاینده به داخل گرانول به حداقل رسیده و خواص مکانیکی آن مانند استحکام کششی افزایش پیدا خواهد کرد.

4- خواص نهایی گرانول باید مورد ارزیابی قرار بگیرد

پس از اینکه مراحل تولید گرانول به اتمام رسید، نوبت به ارزیابی خواص می‌رسد. بهترین شرکت‌های تولید کننده گرانول موظف هستند که خواص فیزیکی و مکانیکی گرانول را مورد آزمایش قرار داده و اطلاعات آن را در اختیار مشتری قرار دهند.

در ادامه همراه ما باشید تا با یکی از باسابقه‌ترین شرکت‌های تولید گرانول در ایران با نام پارس صنعت بیشتر آشنا شویم:

پارس صنعت؛ تولید کننده بهترین گرانول پ پ بازیافتی

شرکت پارس صنعت با بیش از 30 سال سابقه درخشان در زمینه تولید انواع گرانول و قالب‌های تزریق پلاستیک، موفقیت‌های بسیاری در این زمینه کسب کرده است. هدف اصلی شرکت، حفظ حقوق مشتریان و تضمین محصولات تولید شده است که خیال شما را از خرید گرانول راحت خواهد کرد.

کیفیت بالای گرانول‌های بازیافتی پارس صنعت و قیمت مناسب آن‌ها سبب شده است که این محصولات به یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید تبدیل شوند. علاوه بر آن، استحکام و شفافیت گرانول پارس صنعت نیز از نظر استاندارد در سطح قابل قبولی قرار گرفته است و می‌توان برای انواع دستگاه‌های تزریق پلاستیک از این گرانول‌ها استفاده کرد.

در آخر، پیشنهاد ما این است که برای خرید گرانول از محصولات پارس صنعت استفاده کنید. به همین منظور می‌توانید با شماره‌های زیر تماس گرفته و پس از مشاوره‌های لازم، سفارش خود را ثبت نمایید.

جهت خریدگرانول با شماره زیر تماس بگیرید

محمدی ۰۹۱۲۴۶۱۲۸۳۳

https://parsanat.com

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز