خبرگزاری کار ایران

جراحی پلاستیک خوب را چگونه بیابیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۷۳۷

برای یافتن پزشک و متخصص مورد نظر جهت درمان و جراحی پلاستیک، سایت پی جو برای کمک و خدمت رسانی در جهت ارتقا سلامت و بهداشت شما بخشی را ایجاد کرده که شما میتوانید بدون صرف زمان و هزینه پزشک مورد نظر خود را پیدا کنید.

مزایای جراحی پلاستیک

جراحی پلاستیک به رفع نقص های صورت و بدن چه از نوع اختلالات مادرزادی و چه از انواع دیگر مانند نقص های ناشی از سوختگی و بیماری میپردازد. جراح پلاستیک می‌تواند انواع عمل ها از قبیل ابدومینوپلاستی، بلفاروپلاستی، جراحی چانه، فک، بینی و غیره را انجام دهد. جراحی های رایج که طرفداران زیادی دارد شامل بوتاکس، لیپوساکشن، جراحی پلک، ایمپلنت پستان، جراحی بینی و صورت میباشد. برای جراحی پلاستیک تخصص های مختلف وجود دارد. تخصص های جراحی پلاستیک شامل جراحی زیبایی، سوختگی، جراحی میکروسکوپیک، جراحی دست و جراحی پلاستیک کودکان میباشد. برای یافتن پزشک و متخصص مورد نظر جهت درمان و جراحی پلاستیک، سایت پی جو برای کمک و خدمت رسانی در جهت ارتقا سلامت و بهداشت شما بخشی را ایجاد کرده که شما میتوانید بدون صرف زمان و هزینه پزشک مورد نظر خود را پیدا کنید.

 

جراحی پلاستیک شامل چه خدماتی میباشد؟

جراحی پلاستیک صورت ، جراحی شکم و سینه یکی از انواع مختلف جراحی پلاستیک است که افراد زیادی تمایل به انجام این جراحی دارند. جراحی شکم یا ابدومینوپلاستی بیشتر برای کوچک  کردن شکم و رفع بد فرمی های شکم انجام میشود. در این جراحی پوست و چربی های اضافی شکم با ابزار های پیشرفته پزشکی برداشته میشود و کمک میکند تا شما شکم صافی داشته باشید. بعد از انجام این جراحی فرد به ظاهر ایده آل خود دست پیدا میکند. پش از انجام این جراحی لازم است که در رژیم غذایی دقت بیشتری شود تا تاثیرات جراحی ماندگارتر شود. جراحی سینه با هدف خوش فرم کردن، کوچک کردن و همچنین بزرگ کردن سینه انجام میشود. انواع جراحی سینه شامل پروتز سینه، لیفت سینه، جراحی بازسازی سینه، جراحی ترمیمی سینه و کوچک کردن سینه میباشد. در پروتز سینه با استفاده از ایمپلنت حجم سینه افزایش داده میشود. ایمپلنت ها از جنس سیلیکون هستند. این جراحی برای بزرگ و خوش فرم کردن سینه انجام میشود. در لیفت، پوست و چربی اضافه برداشته میشود. جراحی لیفت برای زنانی که دارای سینه های بزرگ هستند انجام میشود. در نهایت با بالا کشیدن پوست سینه، فرم سینه بهبود پیدا میکند و سینه به سمت بالا کشیده میشود. کوچک کردن سینه در خانم هایی که اضافه وزن داشته و وزن سینه ها مشکلاتی از قبیل بی حسی گردن و دست و پا در آن ها ایجاد میکند صورت میگیرد. جراحی کوچک کردن سینه گاهی در مردان نیز انجام میشود. بهترن پزشکان متخصص جراحی پلاستیک صورت در شیراز را درسایت ی جو مشاهده فرمایید.

 

گاهی در برخی مردان سینه ها رشد میکنن که به آن ژنیکوماستی گفته میشود. این افراد نیز از کاندید های کوچک کردن سینه میباشند. جراحی های ترمیمی سینه شامل برداشتن یا تعویض پروتز انجام میشود. جراحی بازسازی سینه یکی از انواع جراحی است که کمک میکند تا خانم هایی که در اثر بیماری فرم طبیعی سینه های خود را از دست داده اند بتوانند فرم طبیعی را پس از گذراندن دوره های درمان به دست بیاورند. در واقع این جراحی در زنانی انجام میشود که به علت بیماری های خاص مانند سرطان، سینه های آن ها برداشته شده است. بسیاری از زنان در اثر سرطان سینه تحت جراحی ماستکتومی (برداشتن پستان) قرار میگیرند. این اتفاق میتواند برای زنان ناخوشایند بوده و از نظر روحی دچار آسیب شوند. جراحی بازسازی سینه میتواند به حفظ سلامت روحی و روانی این افراد کمک کند.

بهترین خدمات جراحی پلاستیک را کجا دریافت کنیم؟

اگر قصد جراحی پلاستیک دارید اگر به دنبال بهترین جراح پلاستیک، جراح شکم، جراح سینه و غیره هستید میتوانید در سایت پی جو لیست برترین پزشکان و متخصصان را مشاهده کنید.لیست کامل پزشکان متخصص جراحی شکم در شیراز ، جراحی سینه در شیراز را درسایت پی جو یابید. در سایت پی جو شرایطی تعبیه شده تا به یکی از بزرگترین دغدغه های افراد یعنی پیدا کردن متخصص و پزشکان متبحر پاسخ مناسبی داده شود. پس از بازدید از این سایت میتوانید از قسمت پزشکان، خدمات مربوط به درمان در تمام حوزه های درمانی را دریافت کنید. آدرس، شماره تلفن و تمام مشخصات پزشکان در این بخش موجود بوده و شما برای یافتن پزشک مورد نظر خود کافی است فقط چند دقیقه وقت گذاشته و مطالب سایت را با دقت مطالعه کنید. تلاش ما خدمت رسانی به شما و صرفه جویی در زمان میباشد. ما در تلاش هستیم تا توانیم خدمت کوچکی در جهت سلامتی جامعه برداریم و توانسته باشیم گامی در جهت کاهش استرس و زمان شما برداریم. سایت پی جو با هدف خدمت رسانی بنا شده است و از این که ما را برای پاسخ دادن به نیاز خود انتخاب میکنید بسیار خوشحال و مسرور هستیم. هدف ما خدمت به مردم و دیدن لبخند شادی و رضایت میباشد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز