خبرگزاری کار ایران

استخدام راننده در سریع ترین زمان ممکن با راهنمای همشهری

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۷۳۶

در این مقاله قصد داریم تا در مورد استخدام راننده، وظایف و حقوق آنان مطالب جالب توجهی را با شما به اشتراک بگذاریم. اگر به شغل رانندگی علاقه‌مند هستید بهتر است تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

رانندگی به عنوان یک مهارت اکتسابی است که افراد می‌توانند با گذراندن دورهای‌ مختلف آموزشی به آن دست پیدا نمایند. بازار کار شغل رانندگی بسیار داغ است و افراد برای استخدام راننده حرفه‌ای نیاز به شناخت مهارت‌های این شغل دارند. افرادی که راننده ماشین سنگین، لیفتراک، و سایر ماشین آلات هستند، به نسبت راننده‌های معمولی از مهارت‌های بیشتری برخوردارند.

 

آشنایی با شغل رانندگی

مهارت رانندگی با آموزش و تمرین تقویت پیدا می‌نماید. در بسیاری از کشورهای جهان شغل رانندگی به عنوان یکی از مشاغل پردرآمد شناخته می‌شود. برخی از افراد یک شیفت در طول روز کار کرده و برخی دیگر که راننده ماشین‌های سنگین هستند به صورت مداوم در حال کار کردن هستند.

استخدام راننده در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری از شرکت‌های تولیدی و خدماتی قرار گرفته است. رانندگان را از لحاظ نوع وسیله نقلیه‌ ی مورد استفاده، به چند دسته تقسیم بندی می‌شوند که شامل موارد زیر است:

  • راننده تاکسی
  • راننده ون
  • راننده موتور سیکلت
  • راننده اتوبوس
  • راننده تریلی
  • راننده جرثقیل
  • راننده تور گردشگری

هر کدام از موارد گفته شده می‌تواند برای رفع نیازهای بخشی از جامعه بسیار سودمند باشد. کارفرمایان برای استخدام راننده پایه یک و سایر رانندگان باید نیاز خود را در یک وب سایت مناسب آگهی نمایند تا در کمترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه برسند.

بازار کار رانندگی چگونه است؟

رانندگان حرفه‌ای می‌توانند متناسب با توانمندی‌هایی که دارند، در شرکت‌های مختلف نظیر حمل و نقل، ساختمانی، مدارس، کارخانه و غیره استخدام شوند. رانندگان تاکسی نیز به صورت کلی برای رفع نیازهای عموم مردم تلاش می‌نمایند. برخی از افراد بر اساس وضعیت زندگی خود نیاز به استخدام راننده خانوادگی دارند تا با اطمینان بیشتر، مشکل حمل و نقل خود را مرتفع نمایند.

با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی و روی کار آمدن سرویس‌های مختلف، بسیاری از رانندگان به استخدام شرکت‌های مختلف روی می‌آورند. برخی دیگر نیز به عنوان راننده شخصی و به صورت قرارداری مشغول به فعالیت می‌شوند.

حقوق و دستمزد راننده چقدر است؟

یکی از مسائل مهم و کلیدی در زمان استخدام راننده بحث حقوق و دستمزد وی است. به عنوان نمونه، استخدام راننده ماشین عروس، به عنوان یکی از مشاغل لاکچری شناخته می‌شود که با توجه به وضعیت فرد استخدام کننده، می‌تواند حقوق و دستمزد مختلفی را پرداخت نماید. برخی از رانندگان به استخدام شرکت‌های تولیدی و خدماتی مختلف درآمده که این گونه افراد طبق پایه حقوق وزارت کار حقوق و دستمزد دریافت می‌کنند.

افرادی که دارای ماشین هستند و این توانمندی را در خود می‌بینند که به عنوان یک راننده حرفه‌ای در یک شرکت فعالیت کنند، با مراجعه به وب سایت‌های ثبت آگهی قادر خواهند بود تا در یک بستر امن، توانمندی خود را به معرض نمایش بگذارند و یا در یک شرکت معتبر مراحل استخدامی را طی کنند. این افراد با معرفی تمام ویژگی‌ها و توانمندی‌های خود میتوانند در مدت زمان مناسب به استخدام افراد و شرکت‌هایی که به راننده نیاز دارند درآیند.

مهارت‌های مورد نیاز رانندگان

یک راننده حرفه‌ای برای این که بتواند در یک شرکت مشغول به فعالیت شود، باید مهارت‌های فردی و اجتماعی خود را پرورش دهد. یک راننده زمانی می‌تواند در یک شرکت استخدام شود که دارای مهارت‌های زیر باشد:

  • درک کامل از تکنیک و قوانین رانندگی
  • درک اجتماعی و مدیریت زمان
  • برقراری ارتباط مناسب با افراد
  • داشتن اطلاعات فنی در زمینه خودرو
  • توانایی رانندگی در مسیرهای طولانی

استخدام راننده در سریع ترین زمان ممکن با راهنمای همشهری

ثبت آگهی استخدام راننده در نیازمندی های همشهری

افرادی که دارای گواهینامه رانندگی هستند، میتوانند آگهی های مرتبط با استخدام راننده را در وب سایت نیازمندی های همشهری مشاهده نمایند. این کار باعث خواهد شد افرادی که به دنبال راننده معتبر هستند آگهی شما را در سراسر ایران مشاهده کنند. کارفرمایان نیز در صورتی که برای مشاغل خدماتی خود نیاز به راننده دارند می‌توانند با عضویت در وب سایت نیازمندی های همشهری، نیاز خود را متناسب با مبلغ پرداختی‌شان آگهی نمایند.

وب سایت راهنمای همشهری به عنوان پل ارتباطی، میان کارفرمایان و کسانی است که به دنبال شغل مناسب هستند. وجود بخش فیلتر در نیازمندی های همشهری به کاربران این امکان را می‌دهد که متناسب با نیاز خود جهت استخدام راننده، به نتایج رضایت بخشی دست پیدا نمایند.

برای دیدن آگهی های استخدام حسابدار همین حالا اقدام کنید!

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز